Bu gece babannem emboli attığını öğrendim. Bir tarafı felç gördüğüm kadarıyla. Kadın onca eve sığamadı. Çoğunlukla annem baktı bakımlık bişeyi bu geceye kadar olmadı hiç 90 lı yaşta olmasına rağmen. Ama dili hiç susmaz idi. Ben kabullenmiştim. Ama annem yıprandı ve sıraya koyuldu. Cocukları arasında dolaştı ama en son amcam da hastanelik oldu. Mutlu olmadığını biliyordum. Evlenmedim henüz sırf bunları düşününce bu devir de öz annesine dahi bakmayacak kişşşer vsr iken nssıl evlenme cesareti göstereyim. Kendim hep hayalim yaşlılara ben eşimin ve kendim ailem yakın bir yerde olsun onlarla ilgilenir düşüncesi vsr ama yok insanlık bitmiş. Yumruk kadar yürek kalmamış kimsede. İnsanları değiştirmek için zorlamamalı. dualarınızı bekliyorum babannem için iyi geceler
Güncellemeler
+1 yıl
Her nefis birgün ölümü tadacak iken bu gidiş nereye. .
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer