Yaşlılara bakmak bu kadar mı zor oluyor?

Bu gece babannem emboli attığını öğrendim. Bir tarafı felç gördüğüm kadarıyla. Kadın onca eve sığamadı. Çoğunlukla annem baktı bakımlık bişeyi bu geceye kadar olmadı hiç 90 lı yaşta olmasına rağmen. Ama dili hiç susmaz idi. Ben kabullenmiştim. Ama annem yıprandı ve sıraya koyuldu. Cocukları arasında dolaştı ama en son amcam da hastanelik oldu. Mutlu olmadığını biliyordum. Evlenmedim henüz sırf bunları düşününce bu devir de öz annesine dahi bakmayacak kişşşer vsr iken nssıl evlenme cesareti göstereyim. Kendim hep hayalim yaşlılara ben eşimin ve kendim ailem yakın bir yerde olsun onlarla ilgilenir düşüncesi vsr ama yok insanlık bitmiş. Yumruk kadar yürek kalmamış kimsede. İnsanları değiştirmek için zorlamamalı. dualarınızı bekliyorum babannem için iyi geceler
Güncellemeler
+1 yıl
Her nefis birgün ölümü tadacak iken bu gidiş nereye. .
Yaşlılara bakmak bu kadar mı zor oluyor?
Cevapla