Yaşlı insanlarla konusmak neden sıkıyor?

30-35 yaş üstüyle nedense bi türlü konusamıyorum hep sıkıcı oluyolar konu bi yerden sonra devam etmiyor sorun bendemi

Yaşlı insanlarla konusmak neden sıkıyor?
Cevapla