Neden yaşlılar z kuşağından rahatsız?

Geçen metrobüs beklerken durakta tahminimce 60-70 arası olan bir amca,
"Yaağ şu gençlere bak gençlere , bunları bir kuyuğa ataksın , def edip s*. ktir edeceksin bu ülkeden." Dedi. Ve yanında ki iki kadında hak verdi amcaya .
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Ve sadece böyle düşünenler yaşlılar değil. Y kuşağı da böyle düşünüyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Neden yaşlılar z kuşağından rahatsız?
Cevapla