Hep büyük yaştaki insanlar neden ayarlanmaya çalışılıyor?

Ben 22 yaşındayım ve daha önce yaşıtım ya da akranım sevgililerim oldu çirkin olduğumu da düşünmüyorum ama kiminle oturup sohbet etsem bana 40 yaşında 50 yaşında evde kalmış tanıdıklarını ayarlamaya çalışıyorlar 22 yaşında bir kıza bunu söylemeleri normal değil bende mi bi sıkıntı var acaba sizce neden?

Hep büyük yaştaki insanlar neden ayarlanmaya çalışılıyor?
Cevapla