Maskeli depresyondan çok yoruldum, ne yapacağım ?

Aslinda inanılmaz sıkıntılı bir donemden geçiyorum. Maddi ve manevi olarak, birçok kişinin hayatındaki insanı ve işi oturttugu 30 yaşında ben boş gezenin boş kalfasiyim hala...

Ama insanların yanında çok mutluymusum çok enerjikmisim gibi davranıyorum, kötü olduğumu yansitamiyorum, ya ben bunaldım artık kimseyle görüşmek istemiyorum diyemiyorum.

Önümüz bayram mesela yine birsuru yalancı gülücük aticam etrafa, yine onların istediği gibi giyinip, istediği gibi davranicam. Zaten cil sürüsü gibi nereye gitsek hep birlikte..

Bilmiyorum ya çok bunaldım, arayıp bir tane insan ya neyin var yapacak bir şeyimiz var mı demiyor.

Maskeli depresyondan çok yoruldum, ne yapacağım ?
Cevapla