Tükendim artık depresyon çok yordu beni ne yapabilirim?

Majör depresyon dayım ikiz kardeşimle bi aydır doğru düzgün konuşmuyoruz nerdeyse hiç konumuyoruz desem yeridir ☹️ anne baba ayrı zaten anamı babamı severim ama hiç bi zaman tam bir aile olamadık ama yinede de onlar olmasa bu hayattan gitmesi daha kolay olurdu kız arladaşımdan ayrılalı 4 ay falan oldu ama hala unutamadım ve nerdeyse kimse ile konulmuyorum artık hayatım alt üst oldu tek düşündüğüm bu hayattan kurtulmanın yolunu bulmak ☹️☹️
Tükendim artık depresyon çok yordu beni ne yapabilirim?
Cevapla