Büyük bi depresyon yaşıyorum icinden çıkamıyorum?

Hayatimda hiç bu kadar bitik hissetmedim. Aileme yansıtmıyorum üzüldüğümü göstermemeye çalışıyorum ama bazen olmuyor. Şimdi ne heves ne heyecan hiçbir şey kalmadı 3 aydır içimden gelerek güldüğümü hatırlamıyorum. Bu boktan hissi bastırmaya çalıştıkça yokmuş gibi davranmaya çalıştıkça bataklık gibi icine çekiyor. Artık bende bıraktım. Kendimi tutamıyorum aglamami tutamıyorum özlemimi durduramiyorum. 1 yilda hayatım alt üst oldu. Artık aşmaya çalışmıyorum ama üzgün olmaktan aglamami durduramamaktan yoruldum. Ne yapacağımı bilmiyorum eskisi gibi olmak istiyorum

Büyük bi depresyon yaşıyorum icinden çıkamıyorum?
Cevapla