Depresyondayım herşeyden bıktım. Nasıl çıkarım bu durumdan?

üniversite mezunuyum ama 4 yıldır işsizim evdeyim artık dayanamıyorum her işe de başvurdum ama iş yok nişanlıyım çeyiz yapmam lazım o nu bile yapamıyorum herşey kötü gidiyo kafayı yicem güzel giden hiç bişi yok. Artık insanların hayatlarını izleyip onlara imrenir oldum :( Bu kötü ruh halinden nasıl çıkarım. ? Dertleşecek insan lazım :(
Depresyondayım herşeyden bıktım. Nasıl çıkarım bu durumdan?
Cevapla