Erkek arkadaşımla yazın evleniyoruz ama evlenince işi bırakmamı istiyor. Gerçek bir erkek karısını çalıştırmaz diyor. Haklı mı?

Karısını çalıştırmak erkekliğe sığmaz kadın narindir evde kalmalıdır diyor. Ben işimi seviyorum bu meslek için okudum diploma aldım. Sizce o istiyor diye işi bıraksam pişman olur muyum?

Erkek arkadaşımla yazın evleniyoruz ama evlenince işi bırakmamı istiyor. Gerçek bir erkek karısını çalıştırmaz diyor. Haklı mı?
Cevapla