+1 yılSelamlar BENCE Guzel Kardeşim, Evlenmek güzel bir aile kurmak elbette hakkın ve hiç bir madde konumu anne olmak ya da bir aile sahibi olmak mutluluk alamaz senin için. Meslek sahibisin çok güzel tabiki önemli olan sana mutlu edecek şekilde karar vermen kendi kararın olsun. Ama bana kalırsa becerebiliyorsan çocuk muhabbete biraz ertelemesine tavsiye ederim, evlendikten sonra geçimini gozlemenin ve yakından kocana daha iyi tanımaya çalış, beraber sağlıklı ve iyi bir yaşam sürdürebilecek hiçbir engel gormuyorsan o zaman hamile kaldiginda doğumda zaten işi bırakacaksın ve uzun bir ara vereceksin. o halde dahada herşey net olacak ya geri mı donersin ya da işi bırakıp Ev Hanım olarak devam edersin ve en önemlisi çalışan bir kadın olmak ya da ev hanım olamak değil hangisini seni daha mutlu edecek ona göre seçim yaparsın. baştan biri herşey netleştir nasıl başlarsa o şekilde gider ve ayna şekilde biter, İnsan değişmez hele bir erkek düşündüğü bir şey varsa zor görüşünü değiştirirsin. BIR ERKEKLE MUTLU YAŞAM SÜRDÜREBİLMEK İÇİN ONU OLDUĞU GİBİ KABUL ETMEKTİR. ALLAH SIZIN HAKKINIZDA HAYIRLISI NE ISE VERSIN VE MUTLULUKLAR DİLERİM.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİlerde çocuğun büyüyüp kıyafet ayakkabı istediği zaman anne iyi ki çalışmayıp bana bakmışsın demeyecek. Onun ihtiyaçlarını gözetmelisin. Bulunduğun konum da yöneticilik ve bırakman zor gibi. Önemli olan evladına rahat bir gelecek sağlaman. Evlendiğin için kariyerinden vazgeçersen bence ilerde pişman olursun. Zaten çalışmak da istiyormuşsun. Eşini ikna et bence. Ara verirsen sonradan adapte olman daha da zorlaşacak belki de bırakacaksın. Eşin geri dönmene müsaade etmeyebilir bile. İyi düşün derim.
20 Yorumla
Maalesef erkeklerin böyle düşünmesi çok üzüyor biz kadınlar ayaklarımızın üstünde durmayı öğrenmeliyiz, onda yıl oku emek ver çalış sonra çalışmayı bırak Yani kıskançlıktan dolayı yapıyorlar değişemeyiz bu durumu belki ama sizde çalışarak ailenize destek oluyorsunuz gelir sağlıyorsunuz Bunu belki söylerseniz güzel bir üslupta bir düşünseİn şa Allah hakkınızda en hayırlısı olur ama çalışmanız çok güzel
11 Yorumla- +1 yıl
Ben çalışmam aslında su an aileme yük çalışmadığım zaman yemek vs ben yaparım da temizlik çalışırken biraz da rahatlıktan hiç bir ev işi yapmıyorum annem şimdiye kadar benden ekmek bile istemedi hediye diye istediklerini alıyorum az buçuk işte Yılbaşı anneler günü doğumgünü diye bahane ederek
abicim seni çalıştırmak istememesini uzunca anlatayım mı? Ama nişanlından soğursun söyleyeyim
314 Yorumla- +1 yıl
Anlat
- +1 yıl
Öncelikle senin ona maddi olarak bağlı kalmanı istiyor. Başkaları olmasın ki kendi krallığı sürsün istiyor. Kadın çalışırsa belli sosyoekonomik kazanımları olursa her ilişkide güçlenir. Erkeği birey olarak görür ve sorgular, kıyaslar. Bunu erkekler istemez. Çünkü böyle başlayan süreç erkek için onu s*kip s*kemediği gerçeği kalıncaya kadar devam eder. O noktaya gelen kadın için seks kavramı anlamını kaybeder. Sırf biri ile iyi s*kiyor diye birlikte olmaz, evlilik ya da duygusal ilişki.
O yüzden çalışmaktan, kendi maddi özgürlüğünden asla taviz verme. Kimseye maddi manevi bağlı kalma. Seni çalıştırmaz bir de hemen çocuk yapar seni maddi manevi eve bağlar. Çocuğu yaptı ya egosunu da tatmin etmiş oldu, erkekliğini gösterdi. Sonrasında seni asla sallamaz. Monoton bir evlilik içinde heba olur gidersin - +1 yıl
imzamı atarım bunun altına..
- +1 yıl
@Asil_kadinnn gençlere anlatmak görevim gibi bir şey oldu
- +1 yıl
Bir kadın anlatsa tamam da bir erkeğin anlatmasi şaşırtıcı ve daha rahatlatıcı 👏
- +1 yıl
@Asil_kadinnn Kadınlara hep yardımcı olmaya çalıştım değer verdim ama kimse beni seçmedi
- +1 yıl
Söylediklerinizi ıdrak edemeyen kadınların sizi seçmemesi çok normal
- +1 yıl
@Asil_kadinnn 35 oldum biri de mi seçmez ya
- +1 yıl
O kadar gerçekçi ve haklı bir yazı ki..
- +1 yıl
@Luciferr111 bilin de ona göre seçin işte
- +1 yıl
Çok haklısınız. Ben de sizin gibi düşünüyorum. Bunun için üniversiteye başlamadan önce sevgilimle ayrılmıştım. O da benim çalışmamı istemiyordu. Üniversiteyi açık öğretim okursun demişti. Sanki boşuna hazırlık yaptım...
- +1 yıl
Kesinlikle
- +1 yıl
Hiçte öyle değil, birsürü evlenip işi bırakan gördüm ve hepsi de haklıydı bu kararlarında kocaları ise bu düşüncede değildi insanları şrrşte etme
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
+1 yılErkek milletine güven olmaz. Insanın kendi kazandığı gibide olmaz.
Benim bir kuzenim var kız hiç öyle evde oturmak isteyenlerden değil di. Kısmet işte Türkiye ye gelin gitti. Başda buradaki bir şirketle anlaştı Tr de bir yeri olan. Ilerki zamanlarda kapandı. Işsiz kaldı çocuk oldu, eşinden alıyor parayı ama bir gücüne gidiyorki. Bu tabi yapı meselesi. Demem oki maddi bağımsız alışkan olan kadın kolay kolay mutlu olmaz heleki bunun için emek harcadıysa. Şimdi, ben Tr yı bilmiyorum emeklilik konularını burda mesela çalışmadığım zaman emekliliği etkiler daha az alırsın. Uzak geliyor ama yaşlılığı düşünmekte gerek. Vardiki evlilik bitti say başkasına olmadi...
Şimdi herkesin doğrusu elbet farklı, ama ben varında evlendim diye işi bırakmam. Çocuğum olursa ki, açıkçası pek ümitli değilim bu konuda, 2-3 sene ara verirdim. Ama ise devam ederdim sonrasında. Ben örnek, başarılı ve mutlu bir Anne olmayı tercih ederim, herşeyden çocuğuma iyi örnek olmak için.10 YorumlaDünya'da da durum pek farklı değil. Kadınlar evlendikten sonra hedeflerinden uzaklaşıyorlar. Sanki evlilik ve kariyer gibi iki seçenek arasın da kalmak asılmış gibi, görmezden geliniyor. Mesela dünyaca ünlü bir dansçı olabilecekken, evlendikten sonra kadın anaokulu çocuklarına eğitmen olabiliyor. 1. sınıf ülkelerde de farklı yoldan daha hazin ümitsizliğe sürüklenebiliyor kadın. Alışıla gelmiş algıların ve tabuların insan yeteneklerini en üst düzey de kullanmasına faydalı bir şekil de yıkılması gerek. Ama uzunca bir süreç dünya açısından, ATATÜRK ün görüşlerinin dünyaya neşretmesi tek çare olabilir. Şu anda yapilacak en iyi şey kadının seçimini çok iyi analiz etmesi.
20 Yorumla
+1 yılYa şimdi çok karışık bir durum kimse açıklamayı okumamış sanırım. Eğer hemen çocuk yapma fikrin varsa bir süre bebekle ilgilenmek zorundasın zaten mecburen bir ara vereceksin. Bende çocuğum olsa kimseue emanet etmemek için bir süre evden çalışır ya da hiç çalışamazdım açıkçası bu zamanda kimseye çocuk emanet edilmez çünkü.
Ama bir yandan da gerçekten başarılı bir kariyerin varmış yani ara vermek çok kötü olur senin için.. Bu kararı geleceğini neyi nasol yapacağını güzelce düşün.. He birde çocuk doğana kadar gayet de çalışabilirsin ne alaka onu da anlamadım onun derdi başka da olabilir. Dikkatli ol00 Yorumla
+1 yılBunu kesinlikle yapmayın derim zaten kadınları ev hapsine mahkum etmek beyefendilere kolay geliyor her erkeği katmıyorum ama erkeğin ve kadınların beyinleri zekaları farklı çalışır ev hanımlığı önemli fakat iş sadece ev hanımlığından ibaret değil beceri bilgi zeka ve akıl kültürel düzeyde önemli bence buna fırsat vermeyin önce bunu nişanlınla medenice konuş hemen tartışma yapma eğer buna rağmen inatçılığı tutuyorsa fazla uzatmadan ayrıl yoksa ileride sen zarar çekersin bu benim sahşi düşüncem uygulama yapıp yapmayacağınız size kalmış hayırlısı olsun inşallah
10 YorumlaNişanlın ya da müstakbel eşin seni bu konuda zorlayamaz bir kadının çalışıp çalışmamak konusundaki kararı yalnızca kadına aittir kimse bu karara karışamaz burada nişanlın haksız, sen haklısın eğer çalışmak istiyorsan mesleğine devam etmelisin nişanlın ile bu konuyu konuşmalısın ve o da sana bu konuda destek olmalı sana evlenmeden hiçbir konuda baskı yapamaz diye düşünüyorum... 💫
20 Yorumlaçocuk dogmaya yakın izne ayrilirsin çocuk dogduktan bir sure sonra ve sende kendini topladiktan sonra isine geri donersin sakin bu sureyi uzun tutma yoksa hem pozisyonundan olursun hemde esin calismani istemiyebilir belki o yuzden ipleri sıkı sıkı elinde tut. 🙂 her kadın özgürce çalışmalıdır!
10 Yorumla
+1 yılBence sen onu değiştir. Çünkü sorduğun soruların hepsi sevgilinle alakalı
Soru 1. Isı birak
Soru 2. Sevgilin dinsiz inançsız
Soru 3. Sevgilinin uygunsuz video izlediği ve sapık mi olduğu
ya da once 8 aydır beraber olduğun sevgilini bir tanı sonra evlenmeye karar ver..24 Yorumla- +1 yıl
Benim hayatımda hersey güzel gidiyor da aşkta pek başarılı değilim ki ben 😌 geri kalan herseyi çözebiliyorum
- +1 yıl
Ask ta başarı diye bir şey yoktur. Insan analizi vardır. Insanları iyi analiz eder tanırsan. Mutlu olursun
- +1 yıl
Ben geçmişimde çok utanacağım tercihler yaptım
- +1 yıl
Hatalar insanlar içindir. Bende çok hatalar yaptim. Ama bu hatalardan hep ders aldim sorun yok sende hatalarından ders çıkart
+1 yılSana tavsiyem ekonomik özgürlüğünden hele hele ki şu zamanda şuanda asla vazgeçme! Çocuk izni 9 ay yeterli ilgini alakank yine verirsin evlenir evlenmez çocuk yapma gafletine düşme, eğerki sen çalışmaya diretirsen bu kişi senden ayrılmak istediğinde ortada çocukla çeker gider. Millet iş arıyor iş. Dolar kurunun farkındamıyız? Para değersizleştikçe faiz ve zamlar artıyor. Biraz bilinçli ve anlayışlıysa nişanlın al karşına konuş.
16 Yorumla- +1 yıl
9 ay işten uzak kalamam ben
- +1 yıl
Doğum izni bu. Emzirme izni de var. Evleneceksen elbette ki çocukta olacak. Er ya da geç olacak. şu an anne olmadığın için böyle söylemen çok normal, ama annelik hormonlarında vereceğin her karar şu an ki düşünceni yerle bir edecek. Elbette ki mesleğinden vazgeçme, çalış, işle, ışılda.. Ama evladın olursa da asla işten uzak kalamam demek gibi bir lüksün olmayacak ya da o zaman kendini tanıyacaksın işte hangisi senin için değerli vereceğin kararda seni özetleyecek.
- +1 yıl
Bence her zaman iş ilk inceliğim olacak çünkü annem çocuğa benden daha iyi bakacak
- +1 yıl
Annene güvenerek çocuk doğuracaksan doğurma. Bir çocuk biyolojik anne/baba sevgisi olmadan büyüdüğü zaman hep eksik olarak yaşayacak. Yanlış kararlar verip sürekli hatalar yapacak. 9 ay karnında taşımak da sorunsa bende tüp bebekle annenin rahmine yerleştirin. En azından annen merhametli biridir. Seni doğurup bu yaşa kadar getirmiş. Annenin anneler gününü kutlarım.
- +1 yıl
Çalışan kadınlar nasıl büyütüyorlar çocuklarını
- +1 yıl
Hayat sizin hayatınız. Çalışıp maddi imkanınız el verdikçe kreşe de gönderebilirsiniz elbette. Annenizin bakmasıda bir seçenek. Fakat sizden hissettiğim çocuğun temelli anneanne veya babaanne ellerinde büyütülme isteği. Çocuk 2 ayrı kuşağı anlamakta zorlanır.
İşini bırakmamalısın... Hamileyken de işine devam edebilirsin.. Doğum sonrası işyerinin yasal olarak verdiği 6 ay doğum iznini kullanırsın... Daha sonra da cocuğa bakıcak güvenilir birisi bulursun.. ya da anne bakar cocuğa.. bir sekilde bir cok insan gibi sizde hem çalışıp hem çocuğu büyütebilirsiniz.. Elindeki işini bırakmamalısın
20 Yorumla
+1 yılBurada sen sonuna kadar haklısın, ben senin yerinde olsam katiyen bırakmam, sonuçta doğum izni var, bakıcı tutarsınız olmadı
24 Yorumla- +1 yıl
Bakıcıya bırakamam annemden başkasına veremem bebeğimi ve onun annesine bırakabilirim anneannesi babaannesi yeri gelir benden daha iyi bile bakar bebeğime tabii ki annenin yeri ayrıdır ama herseyden önce çok mutlu bir annesi olacak ❤️ Koskocaman ailesi bence benim bebeğim çoook şanslı olacak
- +1 yıl
O zaman da şu sorun başlayacak, senin annen daha çok baktı, benim annem daha az baktı, bizim milletimizde sorunlar bitmez, kendi teyzemden biliyorum
- +1 yıl
Valla isteyen baksın karışmam o da karışmaz
- +1 yıl
O zaman sıkıntı yok
+1 yılBen olsam bırakmam işin güzelmiş konumunda güzel
Böyle işler kolay bulunmuyor
Hem bu tempoya alıştığın için evlendikten sonra evde tek başına gündüz sıkılırsın
Hem evleniyorsun bir takım harcamalar olacak borçlar olacak o yüzden çalışman daha mantıklı
Hadi paraya geçtim insanın psikolojisi için çalışmak iyi geliyor
Ben şahsen böyle bir şeyi baştan konuşurum
zaten memurum ben işi bırakmak gibi bir şey söz konusu olamaz10 Yorumla
+1 yılBence evlendiginiz zaman işi bırakma devam et ilerleyen zamanlarda çocuk olursa bırakırsin sonra tekrar devam edersin bende otel çalışıyorum o yüzden nisanlini anlıyorum çok değişik insanlarla tanışmak zorunda kalıyoruz onlar için bu durum tehlikeli ama güven herşeyden önemli:)
22 Yorumla- +1 yıl
Yazarmısın
- +1 yıl
@yalnız_adam-25 ben İzmir’in en büyük otellerinden birinde çalışıyorum müşteri ile muhattap değilim ayrıca iş arkadaşlarım da gayet ahlaklı ve güzel insanlar
+1 yılEşin bence kıskançlık yaşıyor içten içe. Çünkü orada senin gibi kadınlar olduğu gibi erkekler de vardır. Erkekler yapar içten içe böyle şeyler ve bunu belli etmemek için farklı cümleler kurar. Senin hem işte hem evde yorulmanı istemem gibi...
Bence çıkma işinden. O kendi duygularını törpülemeyi öğrenmeli. Çocuğun olduğu an doğum iznine ayrılırsın.10 Yorumla
+1 yılHerkesin dusuncesi farkli olur bu konuda evet bir bayanın kendi ayaklari üstünde durmasi güzel bisey ama cocuk istiyosunuz hemen tabi nasip ama cocuguna bakmak daha guzel degilmi ev hanimi hamallık demisler annenizi dusunerek yazin hamallikmi degilmi diye cocuguna baskasimi egitim versin başkasımi büyütsün o zaman sana neden anne diyecek ya cocuk sonraya kalicak once birazdaha çalışacaksın ya da anne olucaksin
03 Yorumla- +1 yıl
Ben emekli olana kadar işimden ayrılmayı istemiyorum evde oturan çok anne gördüm önüne tableti koyup aksama kadar yatan tv seyreden ben en azından evimde olduğunda çocuğumla kaliteli zaman geçirebilirim
- +1 yıl
Güzelim herkes ayni degilki sen cok daha iyi anne olursun cevrende gördüğün yanlışları yapmazsin
- +1 yıl
En iyi anne mutlu annedir saçını süpürge etmiş hayatını feda etmiş anne değil
+1 yılTabiki siz haklısınız. İşi bırakmak şu zamana kadar yaptığınız kariyeri çöpe atmak olur. Zaten hamilelik ve doğum izniniz olacak. İşinizi seviyorsanız eşinizin bu konuda söz hakkı olmamalı. Sonuçta sizin ondan önceki hayatınızda emek harcadığınız şeyler var. Bir erkek ancak böyle bir konuda size çalışmamayı tercih ettiğiniz müddetçe yanınızda olup maddi olarak da manevi olarak da destek olacağının güvencesini sağlayabilir ve bunu dile getirebilir ama kararı size bırakmalı.
10 Yorumla
+1 yılO zaman asla bırakma işini! Doğum ve emzirme izni denen şeyler var yani. Seni eve kapatmak için bahane uydurmasın
13 Yorumla- +1 yıl
Maalesef benim iş koşullarım çok ağır ve evim de çok uzak zaten mesai olmadığında 8 saat çalışıyorum hakettiğim izinleri almak beni zayıf gösterir
- +1 yıl
Bence kendinizin tam olarak ne istediğini netleştirmeniz lazım. Bahsettikleriniz çocuk yapmaya hazır değilmişsiniz gibi hissettiriyor
- +1 yıl
Ben çocuk yapmayı istiyorum ancak işi bırakamam bir anne gibi sürekli işten izin alamam iş yerindeyken sadece iş yerinde gibi davranırım bir anne olduğumu iş yerine hissettirirsem bu benim için eksi bir durum evet insanların yasal hakları vardır ancak önemli olan yasal hak değil önemli olan işte ilerlemek
+1 yılEvleneceğin insan dahi olsa asla maddi özgürlüğüne müdahale etmesine ızın verme, üzelerek söylüyorum ki bununla ilgili çokça olumsuz örneğimiz mevcut. Çocuk için çok sevindim adınıza, hayırlısı olur umarım. Ama bu durumda da işinle alakalı kendi ayarlamanı yapabilirsin diye düşünüyorum. Bunun kontrolü hep sende olsun ki hem kendin hem istediğiniz çocuk için aksi bir durumda b planın olsun.
00 YorumlaMesleğini bırakmak için geçerli sebeplerin olmalı bence çocuğun olur/sağlık problemleri yaşanır ya da en basiti eşinin imkanlarıyla farklı bir iş imkanı bulursun (işletme açmak gibi) ama böyle bir imkan yoksa kariyerine devam et. Çünkü sen de biliyorsun ki hamile olunca çocuk doğunca ücretli veya ücretsiz izin hakların olucak evde çocuk yapmayı beklemek yerine çocuğun olduğunda doğmasını beklemek daha mantıklı
00 YorumlaAsla kimse için işini bırakma. O kadar emeğini eğitimini kariyerini bir adam için heba etme. Hem çalışıp hem ev idare eden çok kadın var. Annem babam için işini bırakmış evlenince. Şu an hayattaki en büyük pişmanlığı o. Maddi manevi. O yüzden bırakma sakın hele bu devirde herkes işsizken
00 YorumlaIşini bırakma. Sen o çocuğu doğurup büyütene kadar aradan 3 4 yıl geçecek. Yani nişanlın büyüsün diye 3 4 yıl dönmeni istemeyecek ki belki hiç istemeyecek de doğum sürecini bahane ediyor. O süre zarfında hiçbir iş veren seni beklemez, çoktan yerin dolar. Zaten bakacak kişi hazırken neden işinden olasın ki? Vakti gelince de haklarını kullanırsın, izine çıkarsın.
00 Yorumla
+1 yılEnişte Bey haksız, kusura bakmasın o işler öyle yürümüyor. Üstünüze gidip istifa verdiğiniz de nedenini soracak çocuk yapmayı düşünüyoruz bu yüzden bırakıyorum gibi bir bahane kabul edilemez bana göre ya da nişanlım istemiyor gibi ha tabi ki işten ayrılırsınız fakat yeniden aynı fırsatı yakalar mısınız? o çok zor. Benden daha iyi biliyorsunuzdur ki yarın bir gün bir başka yere işe girmek istediğiniz de referans isteyecekler bu sizin için iyi bir ayrılış olmaz.
00 Yorumla
+1 yılBurada haklılık takılmanız gereken bir detay değil. En nihayetinde hemen çocuk yapmayı ikiniz de istiyormuşsunuz. Çocukla çalışmak da seni yoracak sonuçta. Hem çocuk, hem ev, hem iş büyük zorluk. Birinden biri aksıyor ve kendine bakamıyorsun bu hengamede. Bence de bir müddet çalışma sonra geri dönersin.
00 Yorumla
+1 yılHazır kurulu bir işi ve sizin gibi bir konumu bırakmak pek mantıklı değil. Şu zor günlerde adeta şanslı kişilerdensiniz. Çocuk ertelenebilir hatta şu zor günlerde tercih bile edilmeyebilir. Ben olsaydım şayet çocuk için acele etmezdim. Ona düzenli bir hayat sunmak daha önemli oluyor.
00 Yorumla
+1 yılBırakmayı istemiyorsun ve bırakmamalısın. Eğer onun isteğiyle ya da sana bu fikri empoze etmesiyle bırakırsan zamanla ona öfke besleyeceksin ve bu da ilişkinizin bozulmasına ve saygınızın zedelenmesine yol açabilir. Yıpranan ilişkiyi de düzeltmek zordur her zaman. Bu sebeple anlayacağı şekilde bunu anlat ve kabullenmesi gerektiğini öğrensin. Direkt çocuk için de işi bırakmak bana mantıklı gelmiyor.
20 YorumlaKorkarım ki yanlış kişiyle evlenme kararı vermişsin.
Biyolojik olarak anne olmaya hazırsındır ama kocan olacak kişi bu duruma çok da saygılı bakmıyor bana göre , daha yapıcı ya da ılımlı olunabilir , neticede ne söylediğinden ziyade nasıl söylediğin de önemlidir.
Ömür boyu hayatında sabırlar diliyorum.20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOkumayıp ev hanımı olsaydım diyorum çok yorgunum koronadan dolayi evdeyim baya rahatım vallah stress yok mis mis, iyi bir maaşım iyi bir kariyerim var benimde muhendisim ! Olmasaydım keşke birak işi denilse bırakmam belki çok zenginse bırakırım! Ama bırak bence evde çocuğunu büyütmek yemek yapmanında ayrı güzelliği var, sen kaç yaşindasin?
024 Yorumla- +1 yıl
32
Cevap sahibi+1 yılNişanlinin maddi durumu nasıl?
- +1 yıl
Onun kendi şirketi var
Cevap sahibi+1 yılNekadardır sevgili ve nişanlinin?
- +1 yıl
Me kadar süredir birlikte olduğumuzu mu soruyorsun
Cevap sahibi+1 yılEvet sevgililik ve nişan süren?
- +1 yıl
9 aydır beraberiz
Cevap sahibi+1 yıl9 ay nişanmi sevgililikmi
Cevap sahibi+1 yılTatlim ben 1200 maaş aliyorum evlenirsem verecekse bana aynı maddi durumu felan belki bırakırdım stressten bıktım , çocuk oldugunda sende işe gitmek istemicen bir sure, bence evlen 1 yıl olmadi 6 ay işe git gel çocuk yap kendin mutlu olacaksan evde bırak yani sporunu yap gez dolaş dil egitimlerine katıl yabancı dil öğren yani sen karar verecen, nişanlin sadece teklifmi ediyor işi bırakmanı şartmı koşuyor?
Cevap sahibi+1 yıl@rızıo gülüşü anlamadım 😉
Inşaat ama ofiste çakişiyorum ben
Cevap sahibi+1 yıl@rızıo goruş sahibi benmi oluyorum huzur bendemi! He! Yok çakişmaktan kimseyi gormuyo gozum yeminle işkolik biriyim!
Cevap sahibi+1 yıl@rızıo maşaallah 🤣🤣 , aslinda nekadar aliyorsan okadar harcaman olur , yani maaş güzelde stress felan çekemiyorum artık bir zengin yakışikli buldummu birakirim istemiyorum 🤣🤣🤣
Cevap sahibi+1 yıl@rızıo muhendis he olmasaydım keşke ! Ben turkmenim turkiyede yaşamıyorum yani turkmenler pek eşlerini aldatmaz sadıklardır umuyorum, aa niye aldatsin beni sende ya , ben dindarda istiyorum 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yıl@rızıo Ignore it tatlım kizin sorusunu çok şey ettik öptüm ben seni
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl@rızıo iyi sabahlar 🌸🌸🌸🌸
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarar senin ama evlenince cik sonra baslarsina inanma o isten ciktimi bidaha baslayamazsin heleki otelde. erkek arkadasim. esimin evlenince calismasini istemiyorum dedi. Bende kusura bakma ben okadar okuyup kocam izin vermeyince evde oturmak icin almadim bu diplomayi dedim. Ve ayrildik. Kocanda olsa calistigin ise harcadigin paraya karismamali
10 Yorumlaİşine aynı pozisyonda aynı şartlarda dönebilecek isen ara verebilirsin bence de. Fakat böyle bir durum mümkün değil ise işini bırakmamanı öneririm. 2 gün sokağa çıkma yasağında sıkıntıdan patlıyoruz bir de bu açıdan düşün.
11 Yorumla- +1 yıl
2 gündür bir derin dondurucu doldurdum pasta isteyen 🙈
+1 yılÇocuktan sonra da annesi olarak çocukları daha iyi büyültürsün başkasına güvenemeyiz okula başlasınlar öyle çalışırsın der senn yasin ilerler sen istemezsin sonrada böyle gider, bence çalışmak sadece para değil özgürlük senn alanın bakışın sosyalleşmen evin sorumluluğunda nefes alabilme yerin ki yöneticisin kadının ilerlemesi ne kdr zor en iyi sen bilirsin, ilerde çocuk var diye istemezler tüm zamanını buraya ayıramazsın diye iyi düşün bence emeğin var
10 Yorumla
+1 yılT. C Anayasisi
Madde 48 – Herkes, dilediği alanda çalışma ve sözleşme hürriyetlerine sahiptir. Özel teşebbüsler kurmak serbesttir.
Devlet, özel teşebbüslerin milli ekonominin gereklerine ve sosyal amaçlara uygun yürümesini, güvenlik ve kararlılık içinde çalışmasını sağlayacak tedbirleri alır.20 YorumlaSakın işini bırakma. Yalan söylüyor idare ediyor seni o şimdi izin vermeyen evlendilden sonra hiç bırakmayacak işe.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin iyiliğini isteyen ve sana saygı duyan insan senin kararlarına olgunlukla karşılaması lazım ayriyeten bu senin kariyerin niye bırakasın , ve şimdi hamile bile değilsin şimdiden birak demesi çok saçma geçiciliğine bırak diyor ama evlendikten sonra komple bırak derse şaşırma Bence onunla evlenmeyi bir daha gözden geçir derim
00 YorumlaCreamcaramela hnm efendı nişanlın salakmı millet çalısan eşim olsun ister o çalısmanı ıstemıyor devir zor bunun farkında deyıl ya da çok parası var heralde
34 Yorumla- +1 yıl
Maddi durumu gayet iyi
- +1 yıl
Evlenmeye değer birini bulamadım ben çekirdekten yetişme biriyim 😁
Hayır kesinlikle işinden vazgeçme derim kariyer daha önemli
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇalışan ekmeğini almış biri olarak söylüyorum asla
gün olur her şey ters düz olur anlaşamadın diyelim en kötüsünü düşünelim elinde ayakta durabilecek işin olsun kimseye geleceğini bırakma çalışan kadına ailenin bile tavrı farklı oluyor bunu unutma00 Yorumla
+1 yılKesin konuşmuş ama zaten belli bir gebelik süresinden sonra çalışamıcaksın ve devletin belirlediği sosyal haklar var. Birde çocuğun anne bana ilişkisi bakımı önemli bu vaziyetler zamanında konuşulup anlaşılmalı ilişkiniz sıkıntıya girebilir.
02 Yorumla- +1 yıl
Devletin sağladığı haklar umurumda değil bebek biraz kendini toparlayınca ben kendimi az biraz iyi hissedince işime dönerim ben evde duramam
- +1 yıl
Olması gerekeni söylediniz mutlu yaşamlar.
+1 yılÇocuğum olunca 2-3 yıl çalışmamayı düşünüyorum ben herkesin kendi tercihi o yüzden nişanlına haklı da diyemem haksız da diyemem
10 Yorumla
+1 yılArtık bu düzene bir dur diyin. Biz çalışıp emek verip bu düzeni yıkamaya çalışıyoruz siz de boyun eğmeyin. Sen bir kadın ve bir bireysin. Sadece ortak bir hayat yaşayacaksınız. Kendi sınırlarını kendin koy kendinden ödün verme. Kadınsın diye evin her işini yapmak zorunda değilsin!
21 Yorumlabence bırakmalısın derdimde aşşağıda bir yerde 9 aydır beraberiz yazmışsın abla , bence bırakma kadın erkek farketmeksizin insanların bağzıları bir sınırı geçtikten sonra müthiş R yapabiliyor , kendini garantiye aldıktan sonra çocuk yap bence
00 Yorumlaİşini evlenince bırakmak başka bişey. Doğuma yakın doğum izni ile geçici şekilde ara vermek başka bişey. Doğum hamilelik sürecin de birçok hakkın iznin olmasına ve korunmasına rağmen evlilik için işten çıkınca böyle bişey olmıycak.
00 YorumlaBu yaşa gelmişsin artı bir kariyerin var. bir durun önce hamile kal bari, yine de 7 ay çalışırsın hamileyken. Sonra zaten izine çıkarsın. Yani daha hiç bir şey ortada yokken işten çıkmanı istemesi saçma!
00 Yorumla
+1 yılEşine aşıksan ona çocuk vermek istersin vede o bebeği tasidigin sürece heyecanla beklersin doğar ve sen onu bırakıp ise falan gidemezsin eşinin durumu iyiyse artık bebeğini kucağına alıp aile kadını olmayı dusunmelisin yoksa sen sadece anlikmi seviyosun eşini yani genelde bu tarz kişiler tam sevmiyor eğer bir kadın eşine gerçekten asiksa vede eşinin durumu iyiyse işi tercih etmemeli..
08 Yorumla- +1 yıl
Bir adamın vicdanına mı güveneceğim bana hayatımın sonuna kadar aşık olacağına dair inancına mı güvenip çalışmaktan vazgeçeceğim benim yaşadığım tabii ki heves değil sadece kendini garanti altına alma çabası
- +1 yıl
Evet kendinden ödün vermek istemiyosun anlıyorum ama evlilik genelde kadının fedakarligi ile yürüyor emin ol bebek için bu gerekli bebeğini kollarında alınca anlarsın burada vicdandan değil senin ne kadar evliliğe hazır vede annelige istekli olduğuna bağlı sana kalmış
- +1 yıl
Çok başarılı kadınlar gördüm güzel bir aileye ve işe sahip bir gün olur bana aşkı biterse beni boşama diye yalvaran kimsesiz bir kadın olmak istemiyorum
- +1 yıl
Eşini seviyorsun sanırım ona pek guvenmyirsun o senden çocuk istemiş bir erkeğin yapabileceği en kutsal teklif bu bence bu kafa yapısıyla güzel olani bozarsin bizzat yasadim bence güven vede büyüyü bozma vede işine devam et bebiş olunca düşünürsün şimdiden yılların planını yapıyorsun evleniceksin karar var ve sen cooook ileriyi dusunuyorsun hayat yaşanır seçimlere göre ama bu hislerle olmalı kararlar ve sen ne hissettiğini ne istediğini tart ver kararını vede unutma pişman olma neyi seçersen seç illaki birini kayvedicen zaman geçiyor hemcinsim iş bulunur evlat bambaşka tabiki çok ödün vericeksin ama senin o cooook ileride kocanın seni bırakma aşaması gelirse o işini tercih ettiğin evladın yoksa paran vede işin seni mutlu edermi bence o kadar ileriye dönük planları işinde yap ailevi şeyleri ileride bunu yaparsa diye düşünme düşünceler cekimserdir çeker iyi düşün hoşçakal
- +1 yıl
Ah ah hiç görmediniz mi hayatın rezik yüzünü bu kadar tozpembe mi yaşadınız bütün hayatınızı
- +1 yıl
İş her zaman bulunursa bu kadar insan neden aç kendi mesleğimi yapamadıktan sonra ne anlamı var
- +1 yıl
Ben Allah'm a şükür her zorluğu kendim yüklendim senin gibi evliykende çalıştım ama aldığımı eve harcadım vede eve odaklanamadim zamanla esimdende soğudum simdi düşünüyorum calismasaydim belkide evliliği yasasaydim evlilik kopmazdi çalışan kadınlar eşe bir zaman sonra kopmak Garanti ben bu yüzden dedim eğer eşini seviyorsan çok sorun etme bu hisler kolay bulunmuyor kopan bendim ben ayrıldım yani eşin senin ondan kopmandan korkuyor ve ben fikrimi söyledim bir kızım var Allah'm iyiki onu bana vermiş byeee
- +1 yıl
Bu sebepten mi değil mi bilinmez denge işi bu
+1 yılEvt evli olunca siz erkekler kadın evde oturur diyorsunuz sonrasında da çalıştırmıyorsunuz
10 YorumlaHayır haklı digik kadın hem anne hemde kariyera sahibi ola bilir. Burakma derim
10 Yorumla
+1 yılNiye hemen bırakıyon ki?
9. ay hamilelik iznine çık.
Çocuğu doğurunca 1-2 ay ücretsiz izine çık. İşine devam et sonra12 Yorumla- +1 yıl
Ben de öyle düşünüyorum ama ücretsiz iZine çıkamam verilen yasal izinden sonra geri dönerim
- +1 yıl
Çocuğa senin bakmanı istiyorsa çalışmayan kız bulacaktı o zaman. Senin o çocuğa hep bakmayacağını, işin olduğunu bile bile evlenecek seninle ya da gidip kendine göre kız bulacak.
Bunu çok net bellet ona ama. Yarın öbürgün söz vermiştin evlenmeden önce böyle demedin falan demesin
- Eğitim & Kariyer konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yılAklın varsa evliliğin oturana kadar 1 2 sene çocuk yapma ve evliliğinin tadını çıkar. Ayrıca da hep çalış ve ayaklarının üzerinde dur. Yarınların ne getireceğini bilemezsin.
00 Yorumla
+1 yılKim haklı sorusunu soran kişi için fikrim olmaz benim. Ama durum hakkında, hiçbir kadın özel hayatına müdahale eden herifi; değil eş seçmek, yanında gezdirmemeli.
00 Yorumla
+1 yılSen otelde yöneticisin kariyer yapmışsın evlenme boşver evlenmeye gerek yok ev tuttun birlikde karı koca hayati yasayin ne gerek var çoluk çocuğa gençliğini heba etmeye doğum yasayinca yaslanirsin bebek seni yıpratır yaşlandırır bosver gencliginin keyfini yaşa. Ne geregi var erkegin eline bakcan özgür ol evlenmeyin
00 Yorumla
+1 yılSen sevdiğin bir işi yapıyorsun , elbette onuda seviyorsun yani nişanlısınız sonuçta.. bir ortak yol bulmayı deneyin , birlikten kuvvet doğar huzur olsun yeterki
00 Yorumlatabii ki de haksiz. sen calisma olanagin varken evde kocanin gelmesini, ona yemek yapmayi mi bekleyeceksin tum gun? istedigin bu mu? calisma firsatin varken kesinlikle birakma. Nisanlin da ne dusunuyo cok merak ettim. Yiyecekler mi seni sanki is yerinde. Kacinci yuzyila geldik ayni terane. Sakın isini birakma, guclu bir kadin ol
00 YorumlaÇalışan bir kadının evlenince işten ayrılması doğru bir davranış değıl. O zaman niye okudu bunca zaman niye o kadar emek heba edilir anlayamıyorum bir türlü. Madem ki hayat müşterek kadında erkekte çalışacak ev işlerini birlikte yapacak.
50 Yorumla
+1 yılOnun işi ne? Sıkıysa o bıraksın işini, çocuğa da o baksın, eve sen ekmek getirirsin. Yok yapamam diyorsa peki ben niye yapayım dersin.
01 Yorumla- +1 yıl
Home office çalısıyor o şimdilik değil sürekli zaten çocuk 1 yasına geldikten sonra o da bakacak sonra annem ilgilenecek yani ben işe gideyim sen evde kal durumu yok
+1 yılErkeklerin kafa boyle calisiyor, once kadini tum is ve sosyal hayatindan koparip kendine bagimli hale getiriyor sonra da bu durumu surekli kullanıyor.
Dusme bu oyuna derim, sakin birakma isini00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBence haklı ortak karar verebilirsin sonucta declet memuru degilsin sana memuriyeti birak demiyor ozel sektor herzaman is bulursun cocugunu bir dunyaya getir buyut 32 yasndasn zaten 2 sene bir ara vermende saknca yok
08 Yorumla- +1 yıl
Ben kadrolu olarak çalışıyorum bir daha kadroya göremeyebilirim
Cevap sahibi+1 yılOzman senelik izin kullanacaksin zaten dogum izninde olacak hem de ucretli yani memursun madem memuriyet rahat is cikmana gerek yok ki 6 7 bin lira en az maasin geliyor her ay
- +1 yıl
Ben bu durumda iş yerimin durumunu merak ediyorum ben çıkarsam işlerimi kim yapacak mutlaka benim yerimi doldurmak zorundalar yeni gelen yeni düzen getirmeye çalışacak işim benim için çok kıymetli
Cevap sahibi+1 yılKim gelirse gelsin canım devletin isi bende devlet memuru cocuguyum memuriyette sen binisi uzerne cok alirsan onu sana iyce yikarlar taktir bile etmezler basarini sen yokken nasil isliyosa senden sonrada öyle isliycek sen aileni kurmaya bak sonucta sen geri dondugunde devam ediceksn isine ben de oğretmenim yani biliyorum memuriyeti herkes kendi isini yikmaya bakar sen aileni kur
- +1 yıl
Ben memur değilim büyük bir otelde kadrolu çalışanım arada fark var
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin bence ozman zamana bırak kaderimizde ne varsa o oluyor cunki bizler bosa plan yapiyoruz esinin durumuda iyiyse belki cocugunu sen yetistir istiyorsur en iyibanne buyutur cnki cocugu bakici veya babanne elinde bazen olmuyo, cocugunla evinle ilgilenorsn belki spora gidersin aarkadaslarina aile vakit ayirip kisisel gelisim veya kurslara gidersin maddi ihtyacnz yoksa yanino da olabilir sen bilirsin
- +1 yıl
Bunları zaten yapıyorum ama iş benim kafamı dağıtmamı sağlıyor bak bir haftadır evdeyim hasta oldum hemen
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum canim en iyi sen bilirsin ama haırlisi ne ise o olsun
Eğitim & Kariyer konusunda 393 cevap paylaştı. Çocuk olunca hem çocuk hem iş nası olucak onu merak ettim ben 😀nası idare ediceksiniz size kalmış bırakıp bırakmamak ama
03 Yorumla- +1 yıl
Annem bakar
- Eğitim & Kariyer konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir zaman işinin önüne geçen bir şey yapmamalısın. Ekonomik bağımsızlık özgürlük simgesidir.
30 Yorumla Nişanlının durumu iyiyse bence çalışma. Ama mutluysan işini de seviyorsan devam etmelisin. Zorlamamalı. Tercih senin belki bir süre sonra bıkarsın. Hem ev hem iş hem de çocuk... Sana bağlı herşey.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani istemiyorsan ara vermemen en doğrusu olur pişmanlıkları önlemek için. Hayallerini feda etme. Cocuk. Oyle de böyle de büyür yeterki kaliteli yetustirmeye calis. Kaliteyi de yanlis anlama oyle maddiyat olarak degil. Manevi olarak.
10 Yorumla
+1 yılİşi bırakma kendi ayakların üzerinde dur, çocuk doğduktan sonra bir süre ara verebilirsin büyüyene kadar.
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle işini bırakma.
Aklın varsa bırakma.
Ama kesin bırakacaksın ya16 Yorumla- +1 yıl
2 günde kafayı yedim zaten
- +1 yıl
Şöyle düşün kadın olarak çocuklara bakma işini de sadece sana yüklemiş oluyor şimdiden.
Ona de ki sen çalışma çocuklarla ilgilen ben çalışayım🙂 - +1 yıl
Ne demek istediğimi o zaman anlayacaksın.
Sen kadınsın otur evinde coluğunla çocuğunla ilgilen🙂
Ha bu şekilde işi bırakan kimse de işine dönmüyor haberin olsun.
Yarın bir gün boşanmak istesen ekonomik özgürlüğün olacak mı?
Git gide kötüye gidiyor her şey millet memurluğu bile zor buluyor boşanmak istersen ne olacak? - +1 yıl
Psikolojik olarak kaldıramam bana iş lazım
- +1 yıl
Ben bu devirde çalışma imkanı varken çalışmayan kadınlara yiyici gözüyle bakıyorum üzgünüm.
Sizde öyle düşünmeseniz rahatsız olmazsınız bundan - +1 yıl
Ben kocamdan kendim için para isteyemem
- Devamını Gör (162)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer