Uzun ama lütfen okuyun sizce de ayıp değil mi?

yakın bir dostuma misafirliğe gittim evine. O civardaki tatlıcıları bilmiyordum gözüme kestirdiğim yerden baklava aldım arkadaşımda ailesi de çok sever. İkram ederken çayın yanına normalde herkese bir dilim koyması gerekirken en az çok az koymuştu. Tadına ilk arkadaşımın annesi ( yakınızdır) baktı. Ayy çamur gibi yok güzel değil bu baklava böyle olmaz dedi. Sonra arkadaşım baktı beğenmedi ben baktım yani bir gaziburma, güllüoğlu değil ama yenilmeyecek kadar da değildi. Keyfim kaçtı valla buraları bilmiyorum gördüğümü aldım dedim. Çıkarken elime aldığım baklavanın geri kalanını tutuşturdular. Sen sevdin yersin bizde yenmez çöpe gidecek sen ye dediler kaldım böyle almam zorunda kalıp aldım. Çok içime oturdu

Uzun ama lütfen okuyun sizce de ayıp değil mi?
Cevapla