Benden tamamen vaz mı gecmistir? Uzun ama okuyun lütfen?

Biz 3 sene birlikte yasadık. her sey cok iyiydi ama ailem evlenmemizi istemiyordu. Ben 3 sene sonunda ailem istemeyecek diye ayrılma kararı aldım ve ailemin yanına döndüm. Ayrıldıktan 1 hafta sonra baskasıyla görüstüm. Sonra hemen 1 hafta icinde pişman oldum ve barısmak istedim. Ailemi ikna etmeye calıstım. 1 sene boyunca beni affetmedi ama sevdigini söylüyordu. Sadece affedemedi. Uzaktaydık zaten. O yüzden de barışmadı. O da baskasıyla denedi. Ben de tekrar baskasıyla denedim ona da artık yazma dedim. Sonra ben de o da yapamadık baskasıyla. Barıştık. 1 sene uzaktan yürüttük. O başka bir ülkeye gitti kendine hayat kurdu. Maddi durumunu çok düzeltti. Yazın evlenecektik ailemle görüsmüstüm ama bana son zamanlarda vakit ayırmamaya baslamıstı. Cok uyardım ama dinlemedi. Gün içinde 2 kere 10 dk arıyordu sadece. Mesajlasma falan cok olmuyodu. Vaktim yok diyordu. İzin günlerinde bile konusamıyorduk. Ben bi gün cok hastalanınca bana yazmadıgı icin sinirlendim ve agzıma geleni yazdım. O da cevap vermedi. Ben aradım hasta halimle yine ve işim vardı dedi sert bi tavırla izin günü olmasına ragmen ben de bitsin dedim. O da bitmesin engelleme falan dedi. Ben engelledim. Yazdı iki mesaj. daha da bir sey yazmadı. Sonra baktım bu iki gün sonra benim istemedigim kızları takip etmeye baslamıs. Ben de engellerini kaldırıp numarasını sildim. Bu 1 hafta sonra bana mesaj atıp silmiş. Görmedim ne yazdıgını. Sormadım ne yazdıgını. Ne hikmetse zamanı olmayan cocuk spora baslamıs baska yerlere gezmeye gitmis. Ayrılalı 2 hafta oldu. Sizce aklında mıyımdır hala yoksa tamamen hayatına mı bakıyordur? Döner mi? Yoksa zaten baska ülkedeyim diye mi düsünüyordur? Beni cok seviyordu emindim ama son zamanlarda sevmiyor gibiydi

Benden tamamen vaz mı gecmistir? Uzun ama okuyun lütfen?
Cevapla