AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
190Cevap
Evlenirsin ya. Böyle şeyleri kafaya takmak doğru değil bence. Hayatı kaçırmana olanak sağlıyor düşünmekten.
Şurada bir dert paylaştık yavşamayın lan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Abazalar gelmesin diye oyuzden yazdim jsjs
Hz. Ali der ki... Rızk ve kısmet iki türlü bulur kulu... Ya sen ona gidersin ya o sana gelir... Sabret
Merak ettim görücü gelmiyor mu bide güzellik yönünden kendine kaç puan veriyorsun?
Gorucu gelmiyor nisanliyim diye duyuldu ya etrafa bide yasitim kalmamis belen glrucude 25 yasinda ben 29 um. Ben cirkin degilim. Kaynanam bile kiskanir kotulerdi. Orta guzellikteyim. bana gelenlerin bana sart kosmasi. Nisan atilma sebebimin biri ne biliyormusun basimi acmamam kaynanam basimi acmadim diye ortaligi bozdu. Sebep kapali olmam. Ogluna acik kiz istiyormhs
O halde seni bir görmek istiyorum ona göre belki ben gelirim görücüye tanışalım istersen
Ben dert yanmak icin yazdim burdan olmaz
El komşusu size görücü gelecek dese oda ben olsam ama ben iş ye giriyorum diye kötü biri mi oldum bu yüzden kabul etmeyecek mısın?
Tanidik cevreden olmasi o ayri sosyal medyadan olmuyor nisanlimlada instadan tanistim ayni memlekettik ama olmadi. Heleki bu mecra
İyide komşunun kefil olmadığı birine ne kadar guvenebilirsinki ayrıca tanimiyorsun
Oda dogru biri birinde kefil oldu. Tegmendi adam. Komsunun ogluymus. Neyse geldiler gorucu adam kizlarla. konusuyor yakaladim ilk gunden. Tanismada hemde bide sapik gbiydi. Bakti bende oylr tip yok. Konustuk anladi. Deidm noldu niyr olmadi sen kimsenin gunahina girmek istemiyorsun bende senin gunahina giremem dedi. Baktim b * ktan hayati varmis olmadi. Adam s r fsz di ama merhamet varmis yinede. Jsjs benden sonra biriyle nisanlandi o kizi kullanmjs
Yani dediğime geliyor yine ama bu mantık yanlış sonuçta kimseyi tanımadan kötü yaftasi vurmamalisin tercih etmemenin sebebi de bu aslında kısmetine ket vurmuş oluyorsun pubg dan tanışıp evlenen çocukları olanlar bile var teknoloji çağındayız ve insanlar bunu kullanıyor
Ama bende sans yok. Nisanlimdan once biri var yaziyordu instadan ilgiliydi seviyordu. Annesi netten kiz olmaz demis. Ben hep anne engeline takildim. Biri acilsin der biri netten der. Zaten sosyal biri degilim bana anca kotusu geldi
Yani buraya yazmam birini bulmak degil isyan aslinda yoruldum.
Belkide daha iyisi gelecektir ama sen kısmetini kovarda istemezsen o halde böyle isyan etmeye devam edersin yani şans değil bu sen kismetsizsin belliki
Ozele gelsene bisey sorcam
Kaliteli bir yalnizlik inşa et kendine.
Yalnızlık iyidir. Kimseye hesap sorma ve verme mecburiyetin yok. Hayırlısı böyle de devam.
Boş yere kafana takıyorsun. Seninle tanışmak isteyen kişiler mutlaka olacaktır. Ölç, biç, tart yani, şans ver gerekirse.
Evlenmek bir zorunluluk veyahut da bir başarı değil doğru kişiyle hayatları birleştirmek olarak bakılması gerek diye düşünüyorum
Bende 93 lüyüm her nasip vaktine esir evlenmek için evlenmeyin.. olacak gibi olmasındansa olmaması daha…
İstediğin yaşta evlenebilirsin şekerim önemli olan düzgün insan ile hayatını birleştirmen bence sem takıyorsun.
Nasip kısmet diyip geç hayatını yaşamaya bak, yaşın gelmiş geçmiş bir önemi yok bazen hayat istediğimiz gibi olmayabiliyor
40 yaşına gelmiş evlenmemişler var, 29 ne ki. Hem evlenme yaş ortalaması günümüzde artık 23-25 değil 33-35 oldu. Yani gayet normal senin durumun. Hiç acele etme kısmetse bulur seni elbet
Kızlarda durum tam olarak şöyle
maalesef durumlar böyle
Mesleğin varsa çalışıyorsan takma. Hatta mümkünse evlenip dertsiz başına dert alma. Çalış paranı ye.
Bunun bence yaşı yok umarım hayatına doğru insanlar çıkar
Herkesin kendi hayatı ve hikâyesi var, 29 geç bir yaş değil kesinlikle.
Kimseyi bulamıyorum demen pek inandırıcı gelmedi. Seninle tanışmak isteyen vardır illaki bence sen şans vermiyorsun.
3 gorucu cikti ucude benden 5 yas kucuk. Bi bosanmis cocuklu biri geldi. Biri daha cikti ama kullanmak istedi. Birinede ben yurudum dedim evlenirim belki adam Nisan atinca cinsel iliski yasadinmi diye sordu yasamadim ama sormasi gururumu incitti ondanda oyle tiksindim. Baskada yok. Evdeyim kimi bulcamki zaten 😞
O zaman evlenme boş ver
Gidisat onu gosteriykr
Evlenmenin o kadar da matah bir şey olmadıgını anladığın da iyi ki evlememişim diyeceksin
Bende 96 lıyım evlendim ayrıldım bir de ciddi ilişkiden döndüm illa evlenmek gibi bir çaba manasız her şey olacağına varır.
Çocuk var mı?
Hayır
Anlıyırum. danışmak istediğim şeyler vardı mümkünse sevinirim
Hayır yok
Peki
Hayatta herkes evlenecek değil ya neticede evli olmak için evlenmek olmaz nice mutsuz evlilikler var
nasip evlenirsin belli olmaz kaderinde varsa. kaderinde biri belli değilse kendin bulucan o da zor bulsan da iyi olması düşük ihtimal erkekler genç bakıyor hep
90 şu arkadaşım evlenmedi. Daha geç değil hiçbir şey için
Daha vaktin var, bir iki yıl içinde belkide karşına iyi biri çıkar hala çok gençsin ,32- 33 yaşında evlensen ne olur ki hicbisey olmaz moralini bozma
Bulursun fakat nişan atma konusunu unutturman lazım
31 yaşındayım bekarım. Kısmettir her şey. Bir an da olmaz. Zamanının geleceğine inanıyorum.
Arkadaş memur evi var 45 yaşında kız bakıyo sen daha yolun başındasın
Gayet gençsin bu zamanda herkes geç evleniyor zaten
29 yaşındayım evde kaldık kaderimizi sevelim bence artık
Yok daha zamanın var geçen gün 48 yaşında biri evlendi sen daha çiçeği burnunda tazeliktesin
Evleneceksin tabi. Şu ölü toprağını üzerinden at önce.
hayatta zaten bişey ya uzun olur, veya kesildi mi hepten gider
Valla bence bir insan min 35 yaşına gelene kadar evde kalmış sayılamaz çok saçma 😂
Yaşa takılmayın, Önemli olan düzgün birinin çıkması
Nasıl yaaa 95liler 29 yaşında mı ohaa ben okula başlamıştım 7 yaşımdaydım o sene
Nasip nerede bekler nerede karşına çıkar belli olmaz
Güzel olur sonu diyorum umarım ümitsizliğe kapılmayın hayat bu belli olmaz
Evlenirsin merak etme. Herkes evlenecek diye de bir kural yok !
hem evlenirsin merak etme deyip hem tersini soylemek te saçma degilmi
Seni de bir gören çıkar merak etme. Eve kapanma çık dışarılara
Yavv bu yazıyı okuyunca benim de moralim bozuldu şimdi , benim de nasiplerin çıkıyordu istemedim karşı taraf yüzünden şimdi de 30 olduk gelen giden yok nasip mi bitti yaa , moralim bozuldu şu anda nerden rastgeldi bu yazı bana
Tvbe yarabbim valla moralim bozukken guldurdun
Her şey nasip salla. Evlilik artık bşr seçim. Zorunlulk değil
Bilemezsin ne zaman karşına ne çıkacağını o yüzden öyle düşünme.
Bulursun tabiki 40 yaşında evlenenler var bunun yaşla ilgisi yok hayırlısını bekle.
Yanlış kişiyle evleneceğine, yalnız olmak çok daha ıyidir. Ayrıca evliliğe küsme, hâlâ umut var
35 yaşlarinda biri ile evlenebilirsin tabi ki hiç evlenmemiş
Etrafdaki sacma sapan, ergen ruhlu tiplerle evlenmiş olmak için evleneceğine, evlenme daha iyi.
Düzgün birisini bul yaş kriterine takılma evlenirsin
her şeyde bir hayır vardır.. sabırlı olmayı öğren
Hayır geç değil nasip kismet illaki birgün sen de bulursun kendine göre birini.
30 oldum ve ben de hala yalnızım. genel olarak yalnız değiliz benzer seyler yaşıyoruz böyle düşünmeye çalış. artık arkadaslarımdan da kopma noktasına geldım hepsı evlı cocuklu vs. belki birlikte bir şeyler yapabiliriz ne dersin?
Şu kadınlar evlenmeye neden takmış anlamış değilim.
Evde kalmak iyidir boş ver insanlarla uğraşmaktansa
Valla bende 95 liyim. maalesef benim de olmayacak heralde. Senin yine manitan olmuş. Bende o bile yok
Abla olduda noldu hayatimi karartti
Pardon abla demisim
Ay parçası gibisin olur sen o güzel yüzünü düşürme
Evlenmek için evlenilmez. Evlenemeyecek miyim? Ne demek yahu. Basit bir şey değil bu evlilik bilesiniz. Evcilik oynayıp oynayıp gün sonunda kimse kendi evine dönmüyor.!
Özel değilse neden nişanı attın yani. Ben de zor durumdayım şu sıralar o yüzden sohbet etmek istersen edebiliriz.
Yanlış kişiyle olmakdansa, yalnız olmak daha iyidir. Sən kendini gelişdir, kendi hayatında mutlu ol. Allah bizi eşler şeklinde yaratmış. Senin kısmetin doğru vakitte sana gelicek, moralini hiç bozma. Hayat kısa, mutlu ol
Murpy kanunlarını biliyorsun demi bir şeyden ne zaman vazgeçersen o şey o zaman olur o yüzden arayışta olma akışına bırak her şeyi
niye evlenemeyesin bende 30 yaşımda evlendim
Vallami benim cevrem yok calismiyorumda beni kim nasil bulacak kimse yok cevremde umudum o yuzden yok
evlilik nasip işidir nasibin yazılınca o bir şekilde seni bulur
Mesleğn varsa hiç kafaya takma bence mesleğin yoksa da acilen bir iş edin
Meslegim varda is yok kpss oturdum bu sene gireyim sonra ise gircem artik
Gizliden çıkayım mı bir şey soracağım
Yok cikma
Niye la
Ne sorcanda
Ne sorabilriim ki gelmiyorsun neyse ya boş ver
Bende 96 doğumluyum evlilik düşünmüyorum hiç 29'da olmazsa başka zaman olur
Bende 95'liyim ve bekarım. Kendini kötü hissetme senin gibi çok insan var.
Yani beklentilerine bağlı nasip kısmet bende 31 yaşındayım hala bekarım ama artık bizde daha seçiciyiz kriterlerini düşürürsen neden olmasın
@Ayşin8 yaş aldıkça daha seçici olursunuz ve bu seçicilik başınıza bela olur. Benden demesi
@Hassas_Dokunuşlar ben secicide degilim. En cirkinine bile okey dedim adam beni begenmedi