AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
190Cevap
Aynı durum bende de var çok dert etmemek lazım çok düşünüp strese girmemek gerekiyor bence
Bulursun bulursun gün doğmadan neler doğar demişler eskiler
Özel değilse neden nişan atıldı sonuçta 2 günde nişan olmuyor
Evlenip niye birisine bel bağlayacaksın yaşa hayatını boş ver ve arama insanın çok istediği şey hiç olmuyor o seni bulur zaten dert etme bu kadar dünyanın sonu değil
evlilik çokta önemli değil bir erkeğin arkasını toplamak ona göre hareket etmek bu yaştan sonra çocuk evlat edinmekle aynı şey
Ben de 33 olcam ama minyounm 26-27 görünüyorum açıkçası yalnız yasamayada alıştım ama insan bazen istiyor yanında birinin olmasını
@küçükşeytanmn 26 mi görünüyorsun
Ooooo foto ne ya gözümü aldı.😂😂
Teşekkürler Küçük görünmen iyi
Değiş fotonu bence 😂😂
Kötü mü duruyor ya
Çok kötü yaa o gözlük nedir bı kere
Yapma ya güzel duruyor demişti bi kizda
Keklemis seni aşırı kötü
Üzüldüm
Evlenme kendi düzenini kur eğlen ibadet et ihtiyaç duymayacaksın
Çok kafana takma bence. Ben de hiç evlenmedim dünyanın sonu değil olursa ne ala olmazsa da Allah'a çok şükür bildiği bir şey var der geçerim 😏
Güzel insanlarla karşılaşmanızı dilerim inanın yaşın hiçbir önemi yok :)
Yahu her yaşın bi güzelliği var nasip kısmet muhakkak bulur senide enseyi karartma hemen
Uzun süreli iliski sonrasi normal bu psikolojide olman
Bulursun belki daha zamanı gelmemiştir yaşım 29 ne zaman diyeceksin onu da Allah bilir nasipten ötesi yok
Hiç bir şey için geç değil. Sırf istesen gidip çoban bile bulursun ama doğru kişi olsun diye daha kaç yıl beklersin bilemiyorum...
Nasip kısmet inşallah gönlüne göre birisini bulursun
Aminn
Evliliğin nerde ne zaman kiminle olacağını bilemezsin maalesef doğru bildiklerin bazen yanıltır insanı yaş kriterini o kadarda önemsemeyin bence
Evlenmek için acele etmeye gerek yok ama yok ben bir an önce çocuk sahibi olmak istiyorum diyorsan, karambole gidebilirsin
Senin gibi binlerce insan var.. bu kadar insan içinden gönlüne göre olan birisi illaki vardır yaşın bir önemi yok
Şimdi buradan biri tanışmak istese buradan aramıyorum dersin
Yukariya abazalar gelmesin die yazdim zaten. Yanlis anlasilmasin die. Simdi burdan birini bulmak icin yazmis derler die. Halbuki fena bunalimdayim
Seni de iyi anliyorum
Harem kurma hayalindeki çoğu hemcins öyle bir yapıyor
Tek kadın ile yetinemiyorlar haliyle de aldatilmalari komik olur
Kendini geliştirmiş hümanist biri bulmak zor
Zor vqlla zor
Kendi hayatına odaklan ilk kendini geliştir sonra zaten bulacak olan bulur seni
Canim uni bitrdim skintidan ikinciyi okuyorum bi suru meslek edindim is yok calisamiyorjm
Hmm o zaman farklı ortamlara girmeye çalış bence
Erkekler bu yaştan sonra açıkçası evlenmek istemez çünkü her şey gençlikte güzel
Yaşlı sensin
SLK 29 yaşlı mi
Ben Üniversite okuyorum baktığım zaman 25 yaşında ki bir kız ile 18 yaşında ki bir kız arasında çok büyük fark var
18 yaşında evlenmiyor zaten millet
Yazık işte tam kadın olmamış kişilerle takıldığı için kadın ne demek anlamıyor çocuksun be sen daha
18 yaşında evlenmek lazım ama ikimiz de birbirimizin ilki olacağız ve gençliğimizin doruk noktalarını beraber yaşayacağız diğer türlü ne anlamı var yoksa içimde ki heyecan gitmiş coşku gitmiş belli bir saatten sonra isterse manken gelsin yine de evlenmem yani
18 yaşında evlenmek mi sen ne yaşadında hayatı biliyorsun aptal aptal devam
18 yaşında sevgilisi ile birliktelik yaşayan kızlar var görüyorum onu yapmayı biliyorlarda evlenmeyi mi bilmiyorlar
18 yaşındaki birinin cinselliğinden bile ne bekliyorsun 😆😆😆
Reşit sayılıyor sen böyle gülüyorsun ama birçok ülkede cinsel rüşt yaşı 18’in bile altında bunu biliyor musun?
Biliyorum ama saçmalık
@ladycrazy 18 liklerin evlenip bosandigina sahit oldum 3 arkadasim 18 de evlendi ucude bosandi. Bosanmayanlarda cok pisman. Bi gorseniz hallerini ben yanlarinda cocuklariyla yasit gbiyim. Annemle yasit duruyorlar
Önemli olan neden boşandı? Evlendikleri kişiler nasıldı? Kendileri nasıldı? Kaç tane insan tanıyıp değerlendirme yaparak seçim yaptılar? Türkiye’de ki yanlışlardan biri mesela hemen sevgili olmaları aşkım diye hitap etmeleri karşıda ki kişiyi daha tanımadan nasıl aşkım diyorsun? Daha sonra kendilerine sadece maddi kaynak sağlasın diye evlendilerse zaten adada sevgi diye bir şey yoktur sadece karşılıklı çıkarlar ve menfaatler vardır bu yüzden boşanma kaçınılmazdır
Haklisin. Biri aldatildi biri kaynana baskisi biride dayak yemis esinden. Oyle bosandilar. Benimkide yalandan karaktersizlikten ahlaksizliktan bitti. Taniyamamisim. Zor ya vallahi cok zor
18 yaşında olup biriyle yaşıyorum demek çok saçma kendini keşfetmeden ne isteğini bilmeden olan duygusal bir şey
18 yaşında bir kişi küçük değildir. Anayasa’ya göre bir suç işlese ceza alır
Sen hayatın nasıl işlediğini anlamamışsın hâlâ bebeksin tamam 9 yaşında biri evlenebilir deyince sen onuda büyük kabul et hayat böyle bir şey değil 5 yıl geçince hayatında neler değişiyor yaşa öğren sen kendini keşfedememiş bir bebeksin yazık bir şey bildiğini sanıyorsun keşke senin gibileri yok edebilsek
Hayatın nasıl işlediği önemli değil. Hırsızlık yaptığı için ya da birine fiziki olarak zarar verdiği için sadece 18 yaşında diye bu suçsuz olduğu anlamına gelmiyor
Hayatında değişiklik olabilir Aklı Barik oluyorsun Alkol ve Sigara bile içebiliyorsun artık bu durumda saf ve masum olmuyor
18 yaşında biri reşit olduğu içim ailesi bile karışamıyor
Evlenebilir, Ehliyet alabilir ya da Bankadan hesap açabilir birçok şey yapabilir 18 yaşında ki kişi çocuk değildir
Bende 27 yaşındayım uzun ilişkim bitti bazen olmaması daha hayırlı sanırım
Daha gençsin illaki hayatına güzel bir insan çıkacaktır
Asla üzülme ben 30 üstüyüm hala geliyorlar.
Benim kismetim kapali galiba
Yok öyle şey. Sen iş bul.
Millette ne evlenme meraklısıymış arkadaş? Ne var bu evlilikte anlamıyorum ya.
Bende aynı yaştayım ve evde kaldığımı düşünüyorum
Evlilik kararı senin dlinde istekli biriyle denemelisin tutarsa dvlen
Her şey nasip kısmet kesinlikle evde kaldım düşüncesi çok saçma bence
Çiçeğin burnunda daha dur bakalım kanının kızlı aktığı zaman bence
çok erken bunu düşünmek için, her şey zamanı gelince olur
35e kadar yolu var kötü insanla olacağına hiç olmasın
Yarışmacı arkadaşlara başarılar boş ver evlenenlerin yarısında boşanıyor zaten
Selam evde niye kalasın sana değer veren birisi çıkacaktır karşına.
Evlenemezsin diye bir şey yok nasip bu işler. Takma kafaya hiç ummadığın zamanda oluverir
boş ver/takma kafaya nedir yaa takmiski önemli bi konu ki onun icin yazmis buraya
Bence değil?
o zaman cevap yazmana gerek yok dimi oku gec
Soru sorulmuş fikrimi yazdım
degerli bir fikirmis keske sahip cıksaydin ortaliga salmasaydin
Sananelan
ahsdj çaresizlik sinir yapti galiba
takma kafaya
Bnde 95 liyim bende aynı şeyleri yaşadım ama bu isler nasip kısmet. Bu arada nerede yaşıyorsun 😂
Aynı yaşta ve aynı durumda olmamız ilgiç ama hayat karşına hayırlı olanı cıkarsın
29 evlendim çook pişman oldum
Bende evlensem oyle olacaktim. Askerdi kandirdi yalan soylediler aileside sevmiyordu zaten beni kapaliyim acil dediler. Daha bi suru laf yedim. Simdi onlar mutlu olan bana oldu
Evlenince geri dönüşü olmaz o çileli hayata katlanirsin Çoğu evlilik öyle maalesef
Buraya kadar düştüysen kesin evde kaldın
Abazalık için yazmiyorum yanliş anlama ama bayansan bir tanişalim niyetim ciddidir ben de henüz kimseyi bulamadim belki birbirimizi tamamlariz.
Evlenecen mi dayi hshsh
Kendince hobiler edin bence çalışmayı dene ben öyle yapıcam bende evlenecektim karşı hırsız çıktı
Ben dugune bir ay kala attim. Askerdi yalan soylemis bi yalanini yakaladim. Kucuk bisey olsa ya da onceden anlatsa anlardim guvenim btti. Ama gucumde btti. aileside cok skntiliydi annesi bosatirim diye tehtit edip duruyordu. Bi bunu soyleme diyordu ogluna. Oglu onu dinliyordu. Annesi hem bana oyle yapip hem kotulermis arkamdan sonra inceldigi yerden kptu
Daha neler. Ayrıca evlenmek çok da şart değil
Ben istiyorum artik ailemle kalmak onlara yuk gbiyim kendi yuvam esim ccgum olsun istiyorum
Kısmet vakti gelince olur
Uzuluyor insna benimki ne zaman belki hic yok. Milletin ccgu oldu ben hala evdeyim. Hayallerimi artik silmeye basladim. Umudum tukendi
Evlenmek için evlenmek lazım yaşım geldi evde kalırım diyede ben bu kişi ile bir ömür geçirebilir miyim diye bakılmalı. Fazla takma nasibin vakti gelince çıkar karşına bı bakmışsın evlenmişsin nasıl olduğunu anlamadan
Evde kalorim diye birini alcam diye korkuyorum. Cunku begenmeidgim adama bile. he dedim o. bile olmadi. Abla artik imkansiz gbi geliyor. Ceyizlerim vardi acmaya basladim kullaniyorum. Nisan attigima pisman oldum keske cekseydim orayi diyoeum
Bana dua edermisiniz 🙈
Demek ki o kişiyle nasip değilmiş ki ondan olmadı. Sen hayırlı eş için dua et vakti gelince çıkar. sana bir şey diyeyim evlilik düşündüğün kişi ile bile nasibin değilse oluyor. İnşallah doğru zamanda bulursun ümidini yitirme
Allah sana hayır eş nasip eylesin doğru zamanda doğru vakitte evlenip yuva kurmayı nasip etsin hayırlı çocuklar hayırlı torunlar hayırlı eş yakınları nasip etsin🤲amin
İnsallah ya 😞 utaniyorum hala evlenemedim die. Eski nisanlim donse yemim ederim kabul etcem.
İçine sinmeyen varsa kabul etme
Çabuk evleneyim diye eşini iyi sevmezsen hataya düşersin
Mecbur ama evde kalmak. istemiyorum. ki. donecegi yok asla. donmezde 😞
Evde kalma kelimesini çıkar kafandan sen kendinle ilgilen vakti gelince bir vasıtayla gelir
Severim belko zamanla ya
Sevebileceğini düşünüyorsan senin kararın
yavsayanların abaza olacağına neye göre karar verdin?
Tanisalimmi diye yazandan
anladım. demek tanışmak istemek abazalık oluyor.
Ya instadakiler bile abazan oluyor. kaldiki burqsi
instadakiler bile demek :D birde kriter sunuyor şuradan olursa abaza olur buradan olursa daha az abaza olur :D
Ben de 92 litim, olmuyor😂
Sevindim kusura bakma iyi benim gbiler varmis 😅
Bence 30 u görünce her şey daha zor oluyor😂
😞 zaten dertlendim dur ya
Amaan boş ver, akışına bırakmak lazım bence
İste birakamiyorum takiyor insan😏
Sen taktıkça daha da gergin hissedeceksin kendini, ben saldım artık, tesadüf bekliyorum😂
Ya bak begenmedigim sevmedigim adama bile he diyorum. Zamanla severim belki die o bile sonra olmuyor. Bende skinti yok yani kibir yapmiyorum o bile olmuyor
İşte çok üzerine gittiğin için bence, sal bakalım bi ne olacak bak gör😂
Deneyim😏 rabbim sanada en kisa zamanda ya vehhap ismiyle ya zulcelali vel. ikram ya fettah ismiyle dunya ve ahiretin icin guzel bir evlilik nasip etsin banada.
Böyle konularda erkeklere yorumları kapat ablacım. Millet s! kmeye çalışıyor çünkü yapma.
Acik olsa nolcak yorumlardan evemi alacam sende sacmalamissin iki dertlendim akil alirim onlar bilir. hemcinsinj
İyi peki abla kusura bakma. İstersen yardım ederim ben de
Sen nasil etcen canisi yukarda ki nasip etmemis
Orası öyle tabi. Rahatlatabilirim yani seni
Henüz erken ne bu acele
Yasitlarim arasinda tek bekarim
Bunu umursamaman lazım
Ama ciddiyim evde kaldim. Ben artik evlenemem. Benim yasitim erkekler hep. evli. 😞
İyi otur evde sende
😞
95 liysen çokda büyük sayılmazsın
Bulabilirsin yani
Yok abi yok ya kucukler kalmis ya da yasitim varsa ciddi degil kullanmak istiyor
Abi küçük al sende nolacsk 2 yaş küçük büyük
Bak ona raziyim 2 yasa ama bana gelen 5 yasla geliyor
Hee anladım bulursun umarım ya takıntı etme ama işte zaman ilerleyince insan düşünüyor istemsizce
Hayır 29 yaş geç değil ki
Evlenme boş ver
Yok be ya daha yaşın genç
Abim de 95 li tanıştırayım sizi🤠
Yapacak bir şey yok şansın düşüyor artık
evlilik zor mu peki niye evlenmek istiyorsun ki?
Evlenince ne zaman bebiş derlerse?
Olur guzumm ewlenirsinn
Korkma evde kalmazsın
Evlenirsin ama kolay değil evlilik Nisan 'da atmışsın erkekler sorun eder
Bu işler nasip niye evlenemeyesin
Kısmet bu işler bence
Evlenirsin neden evlenmeyesin
Evlenirsin belli mi olur