Havaalaninda sekreter olarak çalışıyordum. Eşim çalışmamı istemedi. Zor bela çıkarttı beni işten. İşten çıktım ama maddi olarak ihtiyaclarimi hiç karşılamıyor doğru düzgünce para bile bırakmıyor ve uyarmama rağmen hiçte düzelmedi. Babam havaalaninda müdür onu aradım geri beni işe aldittirdi. şu an calisiyorum ve eşimle çalıştığım için her defasında tartışıyoruz. Kim haklı bu durumda?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Yazdıklarınıza göre sen haklısın. Ama haklı olmak sorununuzu çözmüyor olsa gerek bir çıkar yol arıyorsunuz. Eşinizle bir uzmandan destek alın, tavsiyem. Aile danışmanlığı çift terapisinden.. evliliğinizi sağlıklı zemine oturtmak istiyorsanız eşinizin acil destek alması şart.
Evlilikte benim param senin paran olmaz, bir erkek eşini çalıştırmak istemiyorsa maddi manevi ihtiyaçlarını karşılamalı.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılMerhaba, konuda sen haklısın. Hem senin maddi olarak ihtiyaçlarını karşılamıyor hem de senin bir birey olarak çalışmanı istemiyor. Bencil bir şekilde sadece kendi istediği olsun istiyor. Çok saçma bu şekilde ilişkiniz yürümez. Bu konu da kendini çok yıpratırsın. Sen en doğru kararı vermişin. Hem Çalışıyor hem de çalışmıyor olsan bile evli bir adam gibi senin ihtiyaçlarını karşılaması gerekiyor. Evine bakması sana bakması lazım. O zaman bir evliliğin önemi kalmıyor. Hem de Özgürlüğünü karışıyor. Bence böyle bir evlilik yürümez. Sana naçizane tavsiyem bu konu da onu dinlememen onun istediğini yapmaman. O konuda güzelce konuşarak iletişim kurman. Seni anlamasını sağlaman. Evli de olsan olmasan da her zaman kendi hayatın için kimseyi dinleme kendi Özgürlüğü kısıtlama, ekonomik Özgürlüğünü kaybetme, kendi düşüncelerini önemse, hayallerini yok sayma, hayatından vazgeçme..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBazı erkekler böyle işte, sanki kendisi ultra zenginmiş gibi eşini işinden eder çalışmasını istemez kadın kendisine muhtaç olsun tüm hayvanlıklarına da bu yüzden katlansın ister, doğru düzgün para da vermez ihtiyaçlarını da karşılamaz, bence sen bi avukatla görüş eşinin yaptığı ağır kusurlu bi davranış bana göre, eşinle düzgünce konuş baktın anlamıyor aç boşanma davasını böyle biriyle cebelleşerek yorma kendini, o da artık kendine köyden birini bulsun.. hem kendi ayakları üstünde duran güçlü kadınları sever aşık olurlar ama elde edince kendi istedikleri gibi biri yapmaya çalışırlar, bu zamanda tek maaşla ev geçindirmek aşırı zor
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılSen sonuna kadar haklısın. Ağır, yıpratıcı bir iş değil. Diğer erkeklerden kıskanıyorsa da saçmalık. Baban orada müdür, en fazla ne kadar ileri gidebilirler ki? Sadece süzerler. Ayrıca orada onlarca çok seksi ve güzel kadınlar vardır zaten. Bir kaç bayan çalışsa hadi diyecem. Bence boşan, çocuk yapmadan yol yakınken. Çocuk varsa da boşan. Ben eşimi çok seviyorum, boşanmam diyorsan da. Evden bari çalış. İletişim merkezleri var. Teleperformance vs. şirketler var. Ya da mesela bayan avukatın yanında çalış ama bu durum hoş değil. Boşanman en doğrusu bence. Bir de şu var boşanalım desen kafası dank eder düzelir. Yalvarır boşanmayslım diye.
02 Yorumla
Soran1 yılBosanmayi düşünüyorum zaten..
- 1 yıl
İyi olur, ferahlarsınız. Uzun süre evlenmezsinizde. Bekar ama evlilik tecrübesi geçmiş olur.
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
73
Cevap
82Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılsaçma bence de evet
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılOnun kölesi olmanı istiyor kısaca gadası
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılSenin birey olmani istemiyor. güvenmiyor. Aklı kalasın diye seni işten çıkarmış belliki. Cunki erkekler bencil oluyorlar kadın çalışırsa gücü olur ve istediğini yapabilir. Özgür. ama kendiside sana harçlık vermiyorsa boşanma hakkın dogmustur bunu isterse mahkemede öğrendin isterse su an ilişkiniz devam ederken. Sana saygısı sana değeri olsaydı harçlık biakirdi seni önemsemiyor belliki cunki aynı şeyleri ben yaşadım bana ben beni birde üstüne aldatinca hemde defalarca aldatmış ipler koptu. Buyuzden belediyeye memurluguma geri döndugumde odü patlasina sebep oldu. bu evlilikte tek değişen tek şey seni aldatıyor olacağım birde ayrılmayacak olmam ister çekersin istersen cekmezsin işte kapi dedigim gündü. Şimdi saygı duyuyor sevgi gosteriyor cunki erkekler çalışmayan kadına saygı sevgi göstermiyor değersiz görüyorlar oyuzden acilen bu olayı hallet ve kurtul sana yaptığı haksızlıklan
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 746 cevap paylaştı. Eşinin geliri iyi de olsa, ben bir kadının ekonomik özgürlüğünün olması gerektiğine inanıyorum. Diyelim bir gün anlaşamadınız ve ayrıldınız. O zaman ayakta kalabilmek için geliriniz olması lazım. Anlayışsız bir kocan varmış. Kaldı ki bu devirde bir öğretmen maaşıyla geçinmeniz imkansız. Bir de çocuk olursa hiç geçinemezsiniz. Bence çalışmak istememesindeki sebep gereksiz kıskançlık. Sana mı güvenmiyor bu adam? Neden çalışmanı istemiyor?
34 Yorumla
Soran1 yılGereksiz kıskançlık yapıyor. Gece gündüz vardiyalı şeklinde çalışıyoruz. Hafta da 2 kez gece çalışıyorum istemiyor. Gerçi gece calismasam bile yine calismami istemez bende mecbur calisiyorum
- 1 yıl
Ne oluyormuş çalışınca? Ben de erkeklerin eşlerini bu kadar kıskanmalarını anlamıyorum. İnsan evlendiği kişiye nasıl bu kadar güvensiz olabiliyor? Hangi çağda yaşadığının farkında değil. Eğer sen onu aldatacak olsan bunun bin türlü yolu var. İşte çalışınca mı oluyor sadece? Ne kadar cahil bir kocan varmış.
Soran1 yılMaalesef ki öyle. Saçma sapan bi düşünce yapısı var
1 yılİlişkinizi etkilemek istemem ama böyle biriyle bir ömür geçiremezsin (fikrimce). Haklı haksız aramaya gerek yok, bir yerden kısıyorsa başka bir kapıyı yüzüne kapatamaz. Evlendiğin insan hayatını mahvetmez eğer seni seviyorsa, anlattıklarından hiç sevgi sezmedim...
İlişkiyi ayakta tutanlardan biri "güven" o da yok gibi gözüküyor. İlişkinizin temeli yok. İleride anne olmak istesen (çocuğunuz var mı bilmiyorum), böyle biri sence baba olabilir mi? Ben olsam böyle birinden çocuk yapmam. Yapmışsan bile olan onlara olacak. Onlarla olan iliskine karışacak, kendine benzetecek vs vs.
Sorunlara 3. kişiyi dahil etme konusuna aşırı karşıyım fakat işler bu raddeye gelmiş, bir büyüğünüzü yanınıza alıp konuşun. Yuva yıkmak kadar kolay bir şey yok.12 Yorumla- 1 yıl
👏👏👏
Soran1 yılÇocuğum yok ve cidden aramızda sevgi saygı hiç bisey kalmadı. Evde iki yabancı gibiyiz ve her ne kadar kendisi kabul etmese de ben bosanmayi düşünmüyorum. Gerekirse araya ailelerde girer mecbur..
Sen hakkısın. Sen neden tartısıyorsun ki iznin varsa 2 hafta izin al ve işten ayrıldım de evdeki 2. Gününde para lazım de iste zaten kavga ediyor musunuz işte bundan dolayı çalısıyorum dersin. Hem çalışmasına izin verme hemde ihtiyaçlarını karşılama öyle bir dünya daha var olmadı kadınlar kendi ayakları üzerinde durmalı
04 Yorumla
Soran1 yılArtık kendisinden hiç para felan istemiyorum. Onun parası onun olsun. Para ver diye yalvaracak değilim. Evlilikte senin paran benim param olmaz ama bunu kendisi çok yapıyor. Bende çok şükür çalışıp kazanıyorum. İhtiyaçlarımı karşılıyorum. İşten cik demesini artik umursamıyorum bile
Soran1 yılZaten ayrılmayı düşünüyorum. Daha 1 yıl evliyiz. Belki düzelir diye bekledim ama maalesef yine aynı. Bu evliliği daha fazla surdurmenin de anlamı kalmadı. Çocuğum da yok zaten
1 yılerkekler boyle kadin evde otursun istyorlar ama konu paraya gelince de zor bela verirler nedense guvenmiyorlar bizlere oysaki biz hem ev isini hemde bir iste bedenen calisarak bir dunya yuku sirtimzda tasiyabliyoruz cok uzucu biz kadinlarin tek gorevi vocuk dogurmak onlara vermek oldugunu dusunurler
10 Yorumla
1 yılNormalde zaten kadın çalışsada çalışmasada erkek kadının bütün ihtiyaçlarını dinimize göre karşılamak zorunda bide üstüne üstlük senin eşin hem seni işten çıkarıyo hem de maddi olarak ihtiyaçlarını karşılamıyo başka bi isteği arsuzu varmıymış paşa beyin sonuna kadar sen haklısın ayrıca her kadının imkanı varsa çalışıp kendi birikimi maddi imkanı olmalı hele ki şu devirde asla bırakma sen orada namussuzluk yapmıyosun kimsenin ekmeğini yemiyosun kendin emek vererek helal yoldan paranı kazanıyosun kişi kendi gibi bilirmiş herkesi yanlış düşüncelere giriyosa kendinden pay biçer emin ol asla da işini bırakma bu kendine yapacağın en büyük iyilik olur
02 Yorumla- 1 yıl
Simdi erkegin karisini calistirmayip bide ilgilenmeyip maddi olarak ihtiyaclarini karsilamamasi elbette dogru degil ama demissiniz ya hani kadin isterse calisir istemezse calismaz diye bu su anlam cikiyo otomatikman kadinin hicbir sorumlulugu olmasin ama butun sorumluluk erkekte olsun eger kadin calismayacaksa ve evin yikilmamasina destek cikmayacaksa o zaman erkegin otoritesini kabul etmesini icap etmeli yani esini aile reisi olarak kabul etmeli cunku ekonomik yuk erkegin sirtinda ve evin dagilmamasini esini cocuguyla kurmus oldugu yuvanin bozulmamasi icin birisinin ilgilenmesi gerekiyo o da erkek oluyo eger erkekse o zaman evde erkegin sozu gecmesi gerekir ve son sozu erkegin soylemesi gerekir
- 1 yıl
Evet dine göre evet kadın çalışırsa bile para verme sorumluluğu yok ama kocası izin vermezse çalışamaz...
Koca evin hangi ihtiyacını karşılaşamıyor?
Evin temel giderlerini karşılıyor ama lüksü mesela tatili veya dışarıda yemek yemeyi karşılayamıyorsa bunu kadın bahane edip kocasının izni olmadan çalışamaz...
- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
1 yıl
"Ben senin lafına güvenip işi bıraktım ama sen bana bakmayı beceremedin. Artık bu konuda yorum yapmaya hakkın yok konu kapandı." de olsun bitsin.
Sen ona çalışma desen işini bırakır mı? Nasıl ki senin onun iş hayatına karışman saçmaysa onun da seninkine karışması saçma yani izin verme.
Gerekiyorsa rest çek. Dinlemiyor mu çek git birkaç gün aklı başına gelsin. Anlayana kadar devam. Anlamıyor mu? Demek ki zamanına değmez o.00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bence doğru karar vermişsiniz… hem karnım doysun hem pastam dursun diye bir dünya yok.. saygı göstermeli hatta çalışsanız da çalışmasanız da eşiniz maddi manevi ihtiyaçlarınızı gidermeli… evliliğin temel gerekliliklerinden bence… tabi ki bir şey alırken büyük birşeyse istişare de edilir hangisi mantıklıysa yapılır ama küçük şeyleri bile sormak istemek zorunda olmak beni bunaltır sıkar zamanla da soğutur özgürlüğüm kısıtlanıyor hoşlanmıyorum böyle şeylerden…
00 Yorumla
1 yılSenin suçun bende. Kararını vereydin. Başka şey karar senin olmalı. Eşinle evlenirken konuşmadın mı? Ee ben her şeye katlanırım mı dedin. O lavuk zaten anlamsız. Parası yoksa bırak çalışsın. kime ne
05 Yorumla
Soran1 yılKonuştum tabi. Asla böyle değildi. Bak sana yemin ederim bi insanın ancak bu kadar iki yüzü olabilirmiş. Evlendikten sonra kendini öyle belli etti ki sevgililik donemimdeki adam gitti yerine başka biri geldi resmen. Sevgiliyken aldığı hediyeler vs hep göz boyamak için, beni elde etmek içinmiş..
- 1 yıl
Sen benim karım olsan seni baş üstünde taşırdım. Niye katki yapiyorsun eve. Ee kadinlkmta var. Ne yapacaksın daha. Seçerken sen seçtin başarı da senin. Bana daha fazla laf düşmez.
- 1 yıl
Başka şey soyleyim. Benim gibi erkeklerin kadınsizlkk yaşarken siz serbest iradenizle kotuyu seçiyor ve boşanıyorsunuz.
Soran1 yılBöyle bi adam olduğunu bilsem evlenmezdim. Kim ister böyle bir adamla evli olmayı?
- 1 yıl
Bilemem. Ben 36 senedir kiz eli tutmadim. Sen hayati anlatıyorsun sen ustatsin. Bazen konusmuyorum kaçıyorum kadından. Vardir abla seninde bir ah aldığın birisi. Hamile kalma.
1 yılHaklısın kardeşim yetemiyorsa çalışmana ses çıkarmayacak. tek ihtiyacımız karnımızı doyurmak olduğunu saniyorlar
31 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle
Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Eşinin yaptığı çok saçma elbette sen haklısın maddi gücü olsa çalışmanı istemese anlarım ama maddi gücü yok senin ihtiyaçlarını karşılayamıyor bu neyin kafası.
015 Yorumla
Soran1 yılMaddi gücü var. Durumu gayet iyi kira derdimiz bile yok ama kendisi çok pinti cimri biri.
Soran1 yılAynen öyle. Cidden değişmedi bende mecbur calisiyorum kendi ihtiyaclarimi karşılamak icin
Soran1 yılEl üstünde tutmayı geçtim düzgün davranmıyor bile. Geçen gün regl olmuştum ve cidden o kadar agri sancı çektim ki kivrandim bildiğin. Dedim hiç iyi değilim bi hastaneye gidelim belki serum iğne felan yaparlar diye. Abartma ne hastanesi, Kendi işlerini kendin yapabiliyorsun ya kendin git o zaman hastaneye de dedi. Oturdum 2 saat ağladım. Hem çok ağrım vardı hem böyle yaptığı için
Soran1 yılHem çalışmamı istemiyor Hem maddi açıdan destek olmuyor. Bende çalışınca laf ediyor. Gece gündüz vardiyalı calisiyorum. Hafta da 2 kez gece gidiyorum. Kaç kare sözlü tacize uğradım bunlardan hiç haberi yok. Calismasam da maddi bi desteğim olmuyor maalesef
Soran1 yılAynen öyle.. çocuğum yok
- 1 yıl
Çocuğun olmaması senin için en büyük avantaj seni ona bağlayan bir şey kalmaz ama şöyle düşünmen lazım senin için bir anlam ifade etmemeye başladıysa yolunu ayırırsın yani eksileri artılarından daha çok olmaya başladıysa.. eline bir terazi alırsın artılarıyla eksilerini bir kefeye koyarsın hangisi aır basıyorsa ona göre hareket etmen daha mantıklı..
Soran1 yılBosanmayi düşünüyorum zaten. Kendisine henüz açıklamadim. Düzgün bi evlilik hayatımız yok. Evde iki yabancı gibi olmaya başladık
Soran1 yılAslinda Geçen haftalarda ayrılmak istiyorum diye konuştum kıyameti kopardı değişik tavırlar sergiledi bende biraz korktum açıkçası o yüzden konuyu kapattım ama bu sefer kararliyim
Soran1 yılEşim her anlamda düzgün bi adam olsaydı ben bu kararı almazdim
1 yılBenim babam da aynı. Kanser diye işten ayrıldım. Onunla ilgileniyorum annem olmasına rağmen. Hastane işlerini yürütüyorum. Çayı da ben topladım ama kuruş para vermez. Hasta hâliyle bile uğraşıyor benimle. Kesinlikle sen haklısın. Boşan demek olmaz. Bir aile büyüğü araya girsin konuşsun
07 Yorumla
Soran1 yılBir aile büyüğü de girse düzeleceğini sanmıyorum ki sadece maddi açıdan da değil, birçok konuda çok anlayışsız ayrılmayı düşünüyorum
- 1 yıl
Evlilik önemli dir kurtarmaya çalışılmalıdır. Çocuk var mı
Soran1 yılKurtarmaya çok çalıştım ama olmuyor. Aramızda evliliğe dair bisey yok resmen. Çocuğum yok
- 1 yıl
Çocuk yoksa olabilir kaç yaşındasın. Sondaki hayatın için sıkıntı yaratır mı sana. Tekrar bı aile kurabilir misin
Soran1 yıl25 yaşındayım. Boşanmayi bile sıkıntı yapar kıyameti koparır kesin. Tekrardan evlilik düşünmem daha
- 1 yıl
Düşünmelisiniz. Olmaz. Hayat yalnız olmaz. Daha mantıklı biri çıkarsa karşına hemen yol verme
Soran1 yılBilmiyorum ya. Severek evlendik ama böyle oldu. Bende isterdim mutlu evliliğim olsun çocuğum olsun felan ama maalesef olmadi. En büyük hayallerimden biri de anne olmaktı ne yazık ki hayalde kaldı..
- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
1 yılEşin senin bütün ihtiyaçlarını karşılamak zorunda. Eğer karşılamıyorsa sıkıntı eşinde.
Eşin kıskanıyor olabilir. Erkek ortamında çalışıyorsan çok tehlikeli bir şey.021 Yorumla
Soran1 yılEvet gereksiz kıskançlıklara giriyor. Gece gündüz vardiyalı şeklinde calisiyorum haftada 2 kez gece çalıştığım oluyor onu sıkıntı yapiyor ama işten çıksam maddi bi desteğim yok. Eşim maddi açından ihtiyaclarimi karşılamıyor eve para bile bırakmiyor bende mecbur calisiyorum. Kendi ihtiyaçlarımi kendim karşılıyorum daha ne istiyor bilmiyorum
- 1 yıl
Mesleğiniz nedir?
Soran1 yılHavaalaninda sekreterim
- 1 yıl
İlginç böyle bir eş ile geçinmeniz çok güzel bir şey.
Sadık olduğunuzu gösteriyor.
- 1 yıl
Gece vardiyalı olmanız kötü ama siz daha iyisini bilirsiniz.
Erkek var mı çalıştığınız ortamda , kapalı bir odada veya yakın bir yerde.
Soran1 yılGece çalışmak bende istemezdim ama şu an işim iyi en azından. Bundan başka işte bulamam
Erkek var illa ki çalıştığım ortamda. Kapalı bir odada değilim ama yanımda çalışan erkek arkadaşım da var- 1 yıl
Yanında çalışan bir erkek arkadaşının olması tehlikeli.
Çünkü orada eşinin yaninda gecirdigin vakitten daha çok vakit geçiriyorsun.
Bu dediğim erkek için de geçerlidir kadın için de geçerlidir. En çok aldatmalar kadın erkek çalışılan ortamlarda oluyormuş.
Kişi en çok gördüğü kişiye sempati duymaya başlar.
Sempati ileriye giderse başka boyutlara gidebilir.
Onun için tehlikeli bir ortamda çalışıyorsun.
Soran1 yılOnu aldatacak karakterde biri değilim. O zaman beni çalışmaya mecbur bırakmasaydı ki eşiminde durumu gayet iyi kira verme durumumuz bile yok
Soran1 yılSözlü tacize uğradığım zamanlar bile oldu ama ben eşime söylemedim söylesem kesin çıkarır işten asla izin vermez çalışmama ama calismayinca da bi maddi desteğim yok maalesef
- 1 yıl
Ben sen aldatirsin demedim.
Ama böyle bir tehlike var dedim.
Bak taciz bu dediğimin başlangıcı olabilir.
Kadınları her ortamda denerler. Sözlü taciz ederler sonra senin tavrını ölçerler.
Ona göre davranırlar sana.
- 1 yıl
Sende haklısın bu konuda hakkında
- 1 yıl
Eşinin maddi durumu iyiyse sana vermemesi çok garip
Soran1 yılEvet maddi durumu gayet iyi ama sadece birikim yapıyor arabasının modelini yükseltmek için. Bi araba kadar bile kıymetim yokmuş meğerse..
- 1 yıl
İnsan işte elindekinin kıymetini kaybedince farkeder.
- 1 yıl
Maddi durumu iyiyse birazcık mantıklı düşünse sana maddi destek çıkması lazım.
Soran1 yılBoşanmayi düşünüyorum zaten
- 1 yıl
Bu konuda hakkında hakkın var yani.
Soran1 yılAynen öyle
- 1 yıl
Hayırlısı olsun bakalım
Soran1 yılTeşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim
1 yılSen haklısın. Hayat ne getirir bilinmez 35-40 yaşına kadar çalışmazsın sonra bir sebepten olur da boşanırsanız çalışma hayatına bu kadar ara veren birini kimse işe almaz. Bunu çevremde yaşayan çok.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılSen ugrasma direkt bunu bosa. Bode nafaka baglattir kendinde akli basina gelsin. Boyle biriyle yasanirmi yahu
06 Yorumla
Soran1 yılBosanmayi düşünüyorum zaten. Nafaka felan da istemem onun parası onun olsun. Şimdi çok şükür kendi kazancımi sağlıyorum. İhtiyacım olduğu zamanlar hiç maddi olarak destek sağlamadı bundan sonra sağlasa ne saglamasa ne. Hava buz gibi kombiyi açmama bile izin vermiyor özellikle geceleri ev daha soğuk oluyor hasta oldum onun yüzünden. Neyse bosaninca evi de onun olsun parası da.
- 1 yıl
Bak oyle deme konu para degil ki. Konu onun burnunu surtmek. Bi guzel bafaka baglatki iyice surtsun burnu. Asla acima. Sana iyi bakmayan acimayan birine aen hic acima. Tmmi canim
Soran1 yılEvet öyle ama bu davranışları artık çok agrima gidiyor. Bak daha geçen gün regl olmuştum ve cidden o kadar agri sancı çektim ki kivrandim bildiğin. Dedim hiç iyi değilim bi hastaneye gidelim belki serum iğne felan yaparlar diye. Abartma ne hastanesi, Kendi işlerini kendin yapabiliyorsun ya kendin git o zaman hastaneye de dedi. Oturdum 2 saat ağladım. Hem çok ağrım vardı hem böyle yaptığı için. Hem böyle yapıyor Hem de geçen gün ayrılmak istiyorum dedim diye kıyameti kopardı değişik tavırlar sergiledi bende korktum biraz konuyu kapattım. Yani çok değişik biri
- 1 yıl
Oha yani yuh yani. Bu tam bi okzzz. Pardon ama sen bunu ahirdan falanmi aldin. Bu nasil bir tip ya. Hep agrilimi olur adetin
Soran1 yılBak sana yemin ederim bi insanın ancak bu kadar iki yüzü olabilirmiş. Evlendikten sonra kendini öyle belli etti ki sevgililik donemimdeki adam gitti yerine başka biri geldi resmen. Sevgiliyken aldığı hediyeler vs hep göz boyamak için, beni elde etmek içinmiş..
Evet genelde ağrılı geçiyor maalesef :(- 1 yıl
Bisey soracaktim ama g zlden cikarmisin
1 yılSen haklısın tabii ki. Bunu sorman dahi gereksiz. İhtiyaçlarını karşılayamıyorsa sırf onun erkeklik egosu tatmin olsun diye evde mi oturacaksın yani?
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yani ekonomik olarak kendini kötü hissediyorsan çalış elbette. İnsan kendini parasını kazanması ayrı bir özgüven, motivasyon. Eşin de yemiyorsa maddi olarak hakkı yok konuşmaya..
00 YorumlaSenin düşüncelerine saygı duyması lazım. Kocan çok aşırı kıskanç birisi galiba. Sekreterlik yaparken başka erkeklerin sana bakmasını, konuşmasını istemiyor anladığım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 393 cevap paylaştı.
1 yılSen haklısın. Sırf eşin istedi diye çalışmayı bırakırsan ona bağımlı hale gelirsin. Bu da ilerde sana yanlış yapsa bile sırf ekonomik özgürlük yüzünden istediğin gibi hareket etmeni engeller.
00 Yorumla Şu tip erkekleri alıp döveceksin madem eşini işten çıkardın neden adam akıllı ihtiyacını karşılamıyorsun? Akıl var mantık var ve sen haklısın bırak ne hali varsa görsün. Klasik türk erkeği ıyk.🤮
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılMesele şu çalışmanı istemiyor İhitiyaçlarını karşılamalı ancak burada senin ihtiyacın ne sorusuda önemli Fuzili gereksiz saçma sapan şeylerse Eşin haklı yok İhtiyacın gerçekten lazım gelen şeylerde eşin yetemiyorsa sana sen haklısın demektir.
02 Yorumla
Soran1 yılFuzuli gereksiz şeyler değil. Zaten saçma sapan şeyler isteyipte huzurumuzun bozulmasına izin vermem. sürekli onu al bunu al diyen biri de değilim maddi açıdan eşimi zora sokmam asla ama kendisi hiç eve bile para bırakıp gitmeyen biriydi bende mecbur calisiyorum
Cevap sahibi1 yılO zaman haklısın madem İhtiyaçlarını görmüyor Bu durumda kendin bunları almak durumundasın Gereksiz şeyler olsa başkaydı.
Bazen es seçimlerimiz doğru olmayabiliyor bunu da evlenince bazıları daha iyi anlıyor size böyle yapan bir eşiniz var ise hayat ondan ibaret değil o size bakmakla hükümlü ama bakmıyorsa siz çalışmalisiniz biz güçlü kadınlarız ezdirmememiz gerekiyor kendimizi
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılEşinden yüksek maaş alıyorsa sorun çıkartabilir ama ben kadının çalışması taraftarıyım ne olursa olsun yani önümüze neler çıkacağını bilmiyoruz yani konuşunca da anlamıyorsa ne yapabilirsin bilmiyorum
01 Yorumla
1 yıleşimde benim çalışmamı istemiyor ama şöyle ki aldigi maasi %50 %50 paylaşıyoruz evet yetmiyor niye istemiyosun diye sordugumda ben her seyi karsilarim diyo ki ailesi de calismam icin destek veriyor kendi ailem de destek veriyor ama eşim calistigim iste sozlu tacize ugradigim icin istemiyor
00 Yorumla
1 yılabla sonuna kadar arkadandayım madem para vermiyor ne diye çalışmanı istemiyor allah akıl versin kocana
11 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 586 cevap paylaştı.
1 yılHem ayranımız eksilmesin hem tatsızlıklar yaşanmasın lan nerden buluyorsunuz böyle ruh hastası adamları.
00 Yorumla Bence boşanıp boşanmama konusunda eşinle bütün ilişkinizi anlatabileceğin profesyonel danışmanlara danış...
00 Yorumla
1 yılAdama bak ya. Hem paranoya derecesinde kıskanç hemde sorumsuz
01 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle maalesef
Defalarca konuştum uyardım diyorsun ihtiyacını karşılamak zorunda eşisin sonuçta ama magdur ediliyorsan çalış bırakma derim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEşine güven ver güvenini kıracak şeylerden uzak dur hatta yapma
Makyaj yapma diyosa yapma
Düzgün giyin diyorsa düzgün giyin
Dışarıda olduğundan evde daha iyi ol024 Yorumla
Soran1 yılEvde zaten yeterince bakılıyim ve ben disardada bakımlı olmayı seviyorum. Zaten abartı giyip abartı makyaj yapmıyorum. Ama kendisi hiç bir türlü çalışmamı istemiyor. O istiyor diye işten çıktım maddi açıdan destek saglamadi. Bende geri girdim ise. Ben şu an mecbur calisiyorum kendi ihtiyaclarimi karşılamak için. Kendisinin durumu çok çok iyi kira derdimiz bile yok ama eve para bırakıp bile gitmiyor. Ben erkek olsam eve para bırakmadan o evden çıkmam mesela. Bende bıktım artık. Yoksa gece gunduz vardiyalı şekilde gidip çalışmak istemezdim. Hafta da 2 kez gece çalışıyorum kaç kere sözlü tacize uğradim bunlardan hiç haberi yok.
Cevap sahibi1 yılHmm anladııım
Yani para sıkıntınız yokken sana para bırakmıyor
Ulan bizde keriz gibi balyayı evde bırakıp çıkıyoduk 😂😀😂 sen bana para mı veriyosun oluyodu 😂😀😂
Peki para vermeme ya da bırakmamak için özel ya da geçerli bi sebebi var mı
Sen eşinden ayrı para felan saklıyormusun
Soran1 yılEşim pinti ve cimri biri. Sürekli para biriktiriyor arabasının modelini yukseltmek vs için. Arabasinin modelini yukseltmese bile harcamak istemiyorum garip bi huyu var. Ben eşimden ayrı bir para saklamiyorum.
Cevap sahibi1 yılPeki sence boşanmak bu işin neresinde
Soran1 yılKonu tek maddiyat değil. Eşim çoğu konu da çok anlayissiz biri bende bosanmayi düşünüyorum artik
Cevap sahibi1 yılYuvanı kurtarmaya çalış bence
Soran1 yılBen çok çalıştım ama olmadı daha da ne yapayım
Cevap sahibi1 yılBiraz daha sakin ol
Soğukkanlı ol
Şöyle bi durup düşün kendine bi dışardan bak tek taraflı düşünme
Soran1 yılBak daha geçen gün regl olmuştum ve cidden o kadar agri sancı çektim ki kivrandim bildiğin. Dedim hiç iyi değilim bi hastaneye gidelim belki serum iğne felan yaparlar diye. Abartma ne hastanesi, Kendi işlerini kendin yapabiliyorsun ya kendin git o zaman hastaneye de dedi. Oturdum 2 saat ağladım. Hem çok ağrım vardı hem böyle yaptığı için. Bu sadece geçen gün ki olan bi olay ve bunun gibi şeyler çok yaşadım ve bıktım artik
Cevap sahibi1 yılBu yaşadıklarını eşinle konuşmayı denedin mi
Onun bu konudaki tutumu ne
Soran1 yılKısaca çalışma diyor. Ev işlerinde bile yardım etmiyor. İşten geliyorum bütün yük bana oluyor. Geçen gün onun kıyafetlerini ütülemedim diye kıyameti kopardı. Kendisi benim param diyip köşeye çekiliyorsa herkeste kendi ütusunu yemeğini kendi yapsın o zaman. Ben ev işlerini de yemeği de çok güzel yapan biriydim kıyafetlerini yıkar ütüler dolaba asardım ama kendisi kıymetimi bilmedi. Hem çalışmamı istemiyor hem maddi açıdan destek olmuyor ben böyle birinin aklindan şüphe ederim doğrusu.
Cevap sahibi1 yılDemek istediğim şu
Sen ona bu yaptığı eksiklikleri söylüyor musun
Yani bu durumun seni yıprattığını ve seni bu noktaya getirdiğini
Soran1 yılEvet söylüyorum kaç defa söyledim hem calismami istemiyorsun hem maddi açıdan destek sağlamıyorsun diye. Geciniyoruz mu geciniyoruz sen ona bakacaksın diyor. Dalga geçer gibi ya. Geçenlerde ayrılmak istiyorum dedim kıyameti kopardı değişik davranışlar sergiledi bende biraz korktum konuyu kapattım ama şimdi ne olursa olsun boşanmak istediğimi söyleyecem. Bak havalar soğudu ciddenn üşüyorum kombiyi yakıyorum geri hemen kapatıyor. Cidden maddi durumu olupta para harcamak istemeyen bi eşimi gördüm. Paramız varken evde donarak oturuyorum şaka gibi. Söylüyorum kalın giy diyor. Ben yine iyi sabrettim
Cevap sahibi1 yılBoşanmanın üzerinde bırakacağı etkileri bilerek boşan
Bana soracak olursan son birkez daha konuş
Baktın olmuyor neye kafan esiyorsa onu yap
İnşallah hakkında hayırlısı olur
Umarım her şey gönlünce olur üzüldüm senin adına gerçekten zor yani
Halinden anlarım
Soran1 yılSon bir kez daha konusucam zaten yine aynı tavırları sergilerse bosanicam. şu an cidden üzerimde kalın sweet var hırka var bu şekilde yatiyorum ama hala üşüyorum. Hiç birsey olmamış gibi kendisi dalga geçer gibi çocuk istiyor. Asla böyle bi adamdan çocuk yapmam. Benimde en çok istedigim şeylerden biri anne olmaktı ama hayalde kaldı maalesef..
Cevap sahibi1 yılSakın sakın sakın çocuk yapmayın sizin evliliğiniz şu an için çocuk için kesinlikle uygun değil
boş ver bundan olmazsa başkasından olur
Sabiha da mısın
Soran1 yılYok zaten istemiyorum ben. Hayir Nuri Demirağ dayim
Cevap sahibi1 yılHa Sivastasın
Sorunu beğensem bana ulaşırmısın sana nacizhane tavsiyelerim olacak istersen
Soran1 yılEvet.
Teşekkür ederim ama özelden konuşmuyorum
Cevap sahibi1 yılSenin için söylecektim
Evli kadınlara yürümek zaten huyum değil 😀
Heleki yuvası bozulacak kadına nokta kadar etki etmek istemem
Çünkü yuva yıkmak kolay
Önemli olan toparlayabilmek
Ben beğeniyprum gerisini sana bırakıyorum
Hakkında hayırlısı ne ise o olsun
Soran1 yılYürüyeceksin diye söylemedim ki. Burdan bi kaç kişi de özelden yazmamı istedi tavsiye vermek için yine istemedim. Kendi tercihim sadece.
Teşekkürler.
Cevap sahibi1 yılTamam sıkıntı yok sen bilirsin, bu konuda seni anlayışla karşılıyorum
Buranın erkekleri geneli böyle malasef 😂 ama inşallah ben o gruba girmemişimdir
Soran1 yılYok her özelden konuşmak isteyen yürüyecek degil zaten. Sıkıntı değil yani
Cevap sahibi1 yılSen ginede bu konuyu kocanla erkek gibi konuş karısı gibi konuşma
Gerekirse kayınpederini devreye sok düzelmezse ben boşanıcam de kararımda çok netim de
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Yüzde yüz 💯 haklısın ama anlattığına göre durum buysa sıkıntı çokta yıpratmayın kendinizi güzellikle konuşulabilir
00 YorumlaKesinlikle sen haklisin maddi durumda yeterli degilse kendin calisarak masraflarini cikartmanda bir sorun goremedim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılBu nasıl bir şey böyle kıskandığı için çalıştirmak istemiyor seni de asılan mı var, sana mi güvenmiyor problem ne ki?
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 306 cevap paylaştı. Yani haklısın bence, maddi olarak ona bağımlı olmanı istiyor, ondan çalışmanı istemiyor bence
02 Yorumla
Soran1 yılMaddi olarak ona bağımlı olmamı istemiyorsa çalışmadığım günler maddi olarak ihtiyaclarimi karşılamadı, para bile bırakmıyor. Bende kendi ihtiyaclarimi karşılamak için çalışıyorum. Ona para ver diye yalvaracak değilim. Evlilikte senin paran benim param olmaz ama bu onu cok yaptı. O yüzden onun parası onun olsun
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Eşiniz ihtiyaçlarınızı karşılamak durumunda. Hem bakmayıp hem çalıştırmama gibi bir durumu olamaz. Üzerine düşeni yapmalı o halde.
00 Yorumla
1 yılÇalışmana engel olacaksa kesinlikle maddi destek olmalı. Sen haklısın. Çalışabiliyorsan mutlaka çalış.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
1 yıl20 yıllık evli biri olarak söylüyorum eşin koca bir cahil. Ben eşimle çakışarak bugün çok şeye sahip olduk
00 Yorumla
1 yılBakma ya öyle öküze sen çok haklısın bence seninde ihtiyaçların. var
012 Yorumla
Soran1 yılHayir bari maddi açıdan bi faydan yok bari çalışmama laf etmese. Onun parası onun olsun ben artık istemiyorum ondan bisey. Evlilikte senin paran benim param yoktur ama kendisi çok yaptı bunu. Şimdi çok şükür kendim kazanıp kendim ihtiyaclarimi karşılıyorum
- 1 yıl
Ama onun içinde iyi senin çalışman.. neden böyle geri kafalıki
Soran1 yılBende bilmiyorum gereksiz kiskancliklara giriyor. Gece gündüz vardiyalı şeklinde calisyorum hafta da 2 kez gece çalıştığım oluyor. İstemiyor bunu
- 1 yıl
böyle biriyle nasıl zaman geciriyon ya insan böyle bir kadını sever başka kadın olsa çalışmaz kocasının azına Sicar sen bir şey yapmaya calisiyon yanında olması lazim
Soran1 yılAyrılmayı düşünüyorum zaten. Yani ben sürekli ona al bunu al diyen biri de değilim. Maddi açıdan onu zora sokacak biri hiç değilim ama para ver diye yalvaracakta değilim. Ben onun esiyim sonuçta. Aramızda evlilige dair bisey yok neredeyse.
- 1 yıl
Kaybeden kendi olur.. mal eve iki maaş giriyoo daha ne istiyooo anlamadım
Soran1 yılHayir zaten kendisinin durumu iyi ben calismasam bile çok rahat geçiniriz. Ev kira derdimiz bile yok. Daha ne istiyor anlamıyorum. Sırf maddi bi desteğim yok diye calisiyorum.
- 1 yıl
Buna napsan boş bunun beyninde saman var azında kışta tutsan buna yaranaman
Soran1 yılAynen öyle. Bak çalışmadığım zamanlar ev işlerini, yemeği, kendi utulerini vs vs çok iyi bi şekilde yapan biriydim ama kıymetimi hiç bilmedi. Onun yüzünden bu yuva yıkılıyor farkında değil. Daha ne istiyor bilmiyorum. Ayrilmaktan başka seçeneğim kalmadı
- 1 yıl
Dm yaz ordan konusalim burada böyle uzar gider
Soran1 yılÖzelden konuşmuyorum ya teşekkür ederim
- 1 yıl
Bb kib
1 yılEvet böyle geri kafalı çok var bence çalışmalı kadın gereksiz kıskançlık yapan birisi eşin mutlakaa sabır diliyorum sana
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBu Zaman da tek maaş ile neredeyse imkansız maalesef güzel bir işin varmış aslında neden istemez ki
018 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum neden istemediğini. Gece vardiyalı şeklinde çalışıyoruz hafta da 2 kez gece çalışıyorum ondan herhalde ama yapacak bisey yok bu sefer çıkmam işten
- 1 yıl
Çalışma saatleri evet uyumsuz olmuş normal gündüz olsa Sabah 9 akşam 6 gibi olss ideal
Soran1 yılEvet öyle olsa daha iyi olabilirdi ama yapacak biseyim yok
- 1 yıl
Başka bir işe baksan olmaz mı?
Soran1 yılşu an ki işim iyi memnunum. Başka doğru düzgünce iş bile bulamam
- 1 yıl
Evet bu zaman da çok zor
Kaç yıllık evlisnz
Soran1 yıl1 yıllık evliyiz
- 1 yıl
Daha çok yenisinz
Soran1 yılEvet yeni evlendik sayilir
- 1 yıl
Daha çok yeni sanırım daha düğün borcu falan vardır
Soran1 yılDüğün borcu bitti
- 1 yıl
İyi çok şükür
Soran1 yıl🙏🙏
- 1 yıl
Umarım aranızdaki sorun hal olur düzelir her şey
Soran1 yılDüzeleceğini hiç sanmıyorum. Yarın bir gün bosanmazsak iyi
- 1 yıl
O kadar kötü mü yaa başka sorun var mı
Soran1 yılEvet var ve evlendiğime pişman ettirdi
- 1 yıl
Neler var ne gibi sorunlar istersen senin için sorun olmazsa normalden yazarmsn
- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılSen haklısın elbette. Sana maddi olarak destek çıkamacayacaksa işten çıkmanı istemesi saçmalık
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılSen haklısın senin maddi ihtiyaçlarını karşılamak görevi
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı.
1 yılBoşan bence... hem ayranim dökülmesin hemde dotum... bu kadar kanka olurmu
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 922 cevap paylaştı.
1 yılSizce bir bayanın evlenmek için yaşı yirmi dokuzdan sonra hayatı bitti diyorsanız bilemiyorum?
00 Yorumla Tabiki sen haklısın çalışmanı istemiyorsa para verecek vermeyeceksede çalışman karismayacak
00 YorumlaBebeğim sen onu yol yakınken boşa cimri adamdan bir cacık olmaz
00 YorumlaBu ne tutarsızlık hem çalışmanı istemiyor hem de ihtiyaçlarını karşılamıyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEşine de ki sigortamı yatır o zaman , sakın işini bırakma sigortan olsun bak benim teyzem de çalışmadı kadın 45 yaşında boşandı bulaşıkcılık yaptı. Bir kadın olarak kendi paranı kazan
00 Yorumla
1 yılNe gibi eksiklikleri var?
Yani neyini eksik ediyor
00 Yorumla
1 yılSizde iletisim sorunu var. Saygi da ayri sorun
00 Yorumla
1 yılSiz haklısınız eşiniz size muhtaç olun istiyor bence boşanın.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBu ne perhiz bu ne lahana turşusu demezler mi adama?
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kesinkle Sen!!! Sordun mu hic nicin calişmani istemiyor?
00 Yorumla
1 yılMadem eşine destek vermeyecek bu yobazlığın hanzoluğun anlamı ne
00 Yorumla
1 yılSen çalışmaya devam et. Durumu babana anlat. Baban araya girip konuşsun onunla.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 472 cevap paylaştı.
1 yılElbette ki yaşam içinde bu hayat senin. Haklı ya da haksız arama. İçinden geleni yap ve mutlu ol
00 Yorumla Abla en iyisi geri adım da atma yani sadece para vermesi değil bi guvencen olmalı seninde ya da en basit örnek eşine hediye almak istesen onun parasıyla alman çokta mantıklı gelmiyor bana ekstrem bir durum yoksa
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSen haklısın ama şu da var; maddi olarak ihtiyaçları karşılamıyor derken, mesela kaç para bırakıyor aylık?
00 Yorumla- Devamını Gör (95)
Devamını Gör(140)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eşim hem çalışmamı istemiyor hem de maddi olarak ihtiyaçlarımı karşılamıyor. Saçma değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer