Eşimin maaşı az olmasına rağmen beni çalıştırmıyor, ne yapmalıyım?

Maaşı 34 bin. Zaten kiraya gidiyor çoğu. Bu zaman da bu maaşla geçim zor. Doğru düzgünce bisey alamıyoruz. Ya da zaten durum belli olduğu için alışveriş falan yapamıyorum düzgünce. Kartını ver ya da şu kadar para ver de alışveriş yapayım diyemiyorum. O yüzden bende çalışayım diyorum. Markette işe başlayayım diyorum. Olmaz, hem çok yorucu işler ben istemem diyor. Mesela en ufak bir ayakkabı istesem sonra ki ay alırız sözünden sıkıldım yani o zaman çalışmama musade et diyorum yok diyor. Istediklerimi alamayınca da bi yandan içten içe üzülüyor gibi. O yüzden şunu al bunu al diye üstüne gitmiyorum ama çalışmakta istiyorum

Eşimin maaşı az olmasına rağmen beni çalıştırmıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla