Maaşı 34 bin. Zaten kiraya gidiyor çoğu. Bu zaman da bu maaşla geçim zor. Doğru düzgünce bisey alamıyoruz. Ya da zaten durum belli olduğu için alışveriş falan yapamıyorum düzgünce. Kartını ver ya da şu kadar para ver de alışveriş yapayım diyemiyorum. O yüzden bende çalışayım diyorum. Markette işe başlayayım diyorum. Olmaz, hem çok yorucu işler ben istemem diyor. Mesela en ufak bir ayakkabı istesem sonra ki ay alırız sözünden sıkıldım yani o zaman çalışmama musade et diyorum yok diyor. Istediklerimi alamayınca da bi yandan içten içe üzülüyor gibi. O yüzden şunu al bunu al diye üstüne gitmiyorum ama çalışmakta istiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılBelki çalışma konusunda onu rahatsız eden noktaları bulup ona göre bir iş önerirseniz, başarılı olursunuz. Mesela market işi ağır ya da gelip geçen herkesin görebileceği bir yer olduğu için istememiş olabilir. Mesela sadece kadınların çalıştığı bir ortamda çalışmayı önerseniz? Bu kreş olur mesela. Evde sıkıldığınızı, sizin de katkı sağlamak istediğinizi söyleseniz? Ama elbette bunları tatlı dil ile uzun bir süre tekrar tekrar işleseniz, belki olumlu dönüş alırsınız.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılYanlış anlamayın sordunuz bende söylüyorum, sizi eleştireceğim. Siz ve benzer kişilikte kadınlar bu tarz durumları evlenmeden konuşmak yerine her dediğimi yaptırırım ya da evlenince düzelir mantığında evlendikleri için bu ters durumlar kaçınılmaz oluyor. Evlilik yolundayım ve en başında konuştum herşeyi, sizler bir ömür yaşayacağınız insan ile sınırlarınızı ve kurallarınızı en başında konuşmadığınız için akışa bıraktığınız için kaybediyorsunuz. Eşiniz suçlu diyemem çünkü belki o adamın zihniyeti kafa yapısı hep öyleydi, değişmeye müsait değildi fakat bu olayın ilerde sorun teşkil edeceğini düşünmeyip yola çıktınız, bu yüzden ne desem boş. Eşinizi karşınıza alın onun da onayı ve çalışacağınız yerin araştırmasını da yapması şartı ile belki bir nebze dış alanlara karşı güven kazanmasına sebep olabilirsiniz. Nikahlı eşiniz sonuçta ne desek boş olur, iletişim kurmaya çalışın ikna için sert çıkmadan tatlı tatlı, kadınlığınızı kullanın gerekirse, erkekler böyle şeyleri sever, iknanın tek yolu budur. Senin yüküne bir nebze de olsa destek olmak geleceğimize benimde bir nebze katkım olsun istiyorum hayatım de. Siz biliyorsunuz eşinizin bamtelini
98 Yorumla- 1 yıl
@BlackWomen126 helal olsun. Nokta atışı dedikleri olay bu olsa gerek
- 1 yıl
@TɪᴛʀᴇᴋKᴀʀʏᴏʟᴀ Teşekkürler, gerçekler bu acıda olsa.
- 1 yıl
Rica ederim. Gerçekleri bu kadar az cümle ile ansiklopedi tarzında rencide etmeden anlatmana hayran kaldım. Tekrar tebrik ederim
- 1 yıl
@TɪᴛʀᴇᴋKᴀʀʏᴏʟᴀ Rencide etmem asla, insanız. Teşekkürler.
- 1 yıl
Yazılarını çok beğendim ve müsaadenle takip etmeye başlıyorum
- 1 yıl
Çok haklısın. Yorum atamıyorum Burdan yazcam yorumum soruyu sorana sımdı yazcaklarım istediklerini alamayınca senin calisman çok normal çalışmak istemen çok normal bunu düşünmen de çok güzel bu arada katkı sağlamak istemen. Öncelikle tecrübe ettim sen kendin o istemiyorum yapma dediği her şeye tamam dersen bir süre sonra tamamen hakimiyet onda olacak sen sıkılacak ve soğuyacaksın.
Ortak kararlar alınmalı 1.02 sene sonra çocuk olduğunda ne olacak 34 binle çocuğa nasıl bakacaksınız. çocuğun okulda okuması güzel yerlere gitmesi için arkadaşlarıyla yakın statüde olması için bir kişinin maaşı yeter mi senin eşin bunu anlamaz işte bazı erkkeler böyledir. 3 sene sonra keşke çalışsaymışsın der. Kesinlikle dinlemeyip bir yere başvuruyor ben işe başladım de. şimdi sen ayrılmaktan korkacaksın o da işe başlarsan senden ayrılırım diyecek. Ama başladığında asla ayıramayacak çünkü erkeklerinki sözde. Korkutmayı severler iş ciddiye bindiğinde seninle kurduğu düzeni bitiremez. Akıllı ol - 1 yıl
Baştan konusuldu ve anlasildi ise hersey hallolmus mu oluyor? Gelecekte sizin de benzer sikintilari cekebilme ihtimalinizi konustugunuz ve anlastiginiz icin yasamama durumu mu ortaya cikiyor !
- 1 yıl
@OzanKocaeli Beyefendi mesele başta konuşup anlaşmak değil mesele kişilerin fikirlerini ve yol çizgilerini algılamak, sizde ona göre hayatına girmeyeceksiniz yani. Ben eşşeğimi sağlam kazığa bağlamadan yola çıkıp uçarı duygulara kapılıp evlenecek birisi değilim. Çok aşık olduğum halde en başından konuştum, o zaman boşansın yani ne diyeyim. İlişki uzmanları ve psikologlar bile benim tezimi doğruluyor. Herşeyi en başından konuşmalı, bakış açını ve fikrini söylemeli. Size doğru gelen ona ters gelebilir, ben haklı da bulmuyorum bu bakış açısını fakat körelmiş bakış açılarını değiştirmek de mümkün olmadığı için kangrenli bölgeyi en başından kesip atmak mantıklı olan. Ben başta kesmekten yanayım, bazıları baştan uzlaşıp çalışmamayı kabul edip anlaşabiliyor, sizin dediğiniz gibi zorla değiştiririm kafasında dik başlılık etmek de saçma. Benim anlaşmaktan bahsettiğimi anlama şekliniz de garip. Uzlaşıp fikirleri belirtip yol çizmekten bahsediyorum. İsteyen anlaşır isteyen zıtlaşır banane
istediklerini alamayınca senin calisman çok normal çalışmak istemen çok normal bunu düşünmen de çok güzel bu arada katkı sağlamak istemen. Öncelikle tecrübe ettim sen kendin o istemiyorum yapma dediği her şeye tamam dersen bir süre sonra tamamen hakimiyet onda olacak sen sıkılacak ve soğuyacaksın.
Ortak kararlar alınmalı 1.02 sene sonra çocuk olduğunda ne olacak 34 binle çocuğa nasıl bakacaksınız. çocuğun okulda okuması güzel yerlere gitmesi için arkadaşlarıyla yakın statüde olması için bir kişinin maaşı yeter mi senin eşin bunu anlamaz işte bazı erkkeler böyledir. 3 sene sonra keşke çalışsaymışsın der. Kesinlikle dinlemeyip bir yere başvuruyor ben işe başladım de. şimdi sen ayrılmaktan korkacaksın o da işe başlarsan senden ayrılırım diyecek. Ama başladığında asla ayıramayacak çünkü erkeklerinki sözde. Korkutmayı severler iş ciddiye bindiğinde seninle kurduğu düzeni bitiremez. Akıllı ol00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSırf para içinse çalışma. Git babandan biraz yardım iste. Oda elini taşın altına koysun. Durumu ailene paylaş. Boşanınca bakmayı bilirler. Evliyken neden kendi haline bırakır bu aileler? Ayrıca, mesleğim var. Okudum maaşım güzel olur. Mesleğim rahat evime de vakit ayırırım hem çalışır hem ev işi yaparım diyorsan çalış. Kadının çalışması zordur. Hem ev, hem iş, hem çocuk, hem seks, zor yani. Kocanla aynı saatte işe gitcen, aynı saatte döncen, kocan işten gelip tv izliycek sen yemek bulaşık yapcan, senin daha çok hakkın geçer kocana. Saygın kalmaz sonra
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Sana böyle hissettiren bir durumda olmak gerçekten yorucu ve moral bozucu olabilir. Şu ortamda tek maaşla geçinmek zaten çok zor. Senin kendi bütçene katkıda bulunmak istemen çok doğal ve mantıklı. Eşinle mutlaka açık ve sakince konuşmanı öneririm. Kendi ihtiyaçlarını ve hayallerini de anlat, senin de hayata dair isteklerin olduğunu vurgula. Çalışmak hem seni özgürleştirir hem de aile bütçesine katkı sağlar. İleriye umutla bakabilmek için kendine güven, unutma ekonomik bağımsızlık her zaman değerlidir. Destekçisi olursan sen de mutlu olursun, o da. Hayallerinden vazgeçme, cesur ol! ⭐️
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
40
Cevap
57Cevap
- Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.
u 1 yıleşinden boşan o halde..
10 Yorumla
1 yılEsin adam gibi adam. Sen de ayağını yorganına göre uzat diye bir atasözümüz var. Bu söze yapış ve idare et. Evlilik, güzel elbiseler ve ayakkabılar giyip güzel yerleri gezmek değildir. Varsa giyer ve gezersin, yoksa da sabredip mutlu olmaya bakarsın. Seni çalıştırmaması seni ne kadar sevdiğinin göstergesidir. Senin de çalışman onun sevdiğini gösterir ama senin yorulmanı istemiyor belliki. Eşinin değerini bil. Eğer eşinin razı olacağı güzel bir iş bulursan hayır demez ama markett yorucu ve zor. Ben de olsam kabul etmem
611 Yorumla- 1 yıl
Sevgi kısıtlamak değildir. Madem kendisi de yüksek maaş almıyor. Halden anlaması lazım nasıl geçineceğiz diye düşünmesi lazım.
- 1 yıl
Devir aşk sevgi devri değil. Ekonomi devri.
- 1 yıl
Devir ekonomi devri ise o zaman evlenirken boyuna kaşına bakmasın, direk banka hesaplarına bakıp evlensin. Çok saçma!
- 1 yıl
Adam eşini çalıştırsa kısıtlamış olmuyor mu sanki 🤔
- 1 yıl
Çalıştırmak kadar kısıtlayan bir şey yok bu dünyada.
- 1 yıl
Ama kadın bir birey olduğunu hissetmeli kendi çalışıp kendi kazandıgında özgüveni gelmeli sürekli eşinin eline bakmak kısıtlanmanın alası değil midir?
- 1 yıl
Evlilikte senin paran benim param mı var? Madem herkes kendi parasını kazanacak neden aynı çatı altında yaşıyorlar? Kadın erkeğin eline bakmaz, erkek zaten kadını elinden geldiğince güzel bakmalı ve sultanlar gibi yaşatmak. Ne giyiyor ne yiyorsa aynısı ona da vermeli. Kadın kendi ayakları üzerinde durmalı diye diye kadının fıtratını bozdunuz. Kadın narin ve nazik bir varlık iken onu vahşi, duygusuz merhametsiz bir canlıya dünüştürdünüz. Kadın kendi ayakları üzerinde değil erkeğin başı üzerindedir. Yani başımızın tacıdırlar. Senin gibi feministler kadını üç kuruş için aşağıya indirip başkalarına köle hizmetçi yapmaktır.
Yok olun artık sizin gibi düşünen kadınlar ve düşünceler! - 1 yıl
Yoksa eğer bir yol bulup çalışılabilir.
Eli ayağı tutuyor ve genç ve ayriyeten eşi kıyamammaktan değil kendini özgüvensizliğinden bir yerde çalıştırmıyor kadına bakarlar kadın beni aldatır gibisinden çünkü adam hayatında kimseye güvenmiyor öyle insanla yaşanmaz siz adama hak vermişsiniz şaka giib - 1 yıl
Ben ne kadını tanıyorum ne de erkeği ama siz sanki ikisiyle aynı evde yaşamış gibi tanıyorsnuz Nerden biliyorsunuz bunları? Erkeğin özgüvensiz olduğunu ve eşine gövenmediğini, izlediğiniz saçma dizilerin senaryoları gibi kurguladınız. Belki erkek eşine güveniyordur ama çevresine gövenmiyordur.
Ben ekseriyete bakıyorum ama siz sanki ikisini de hatta cevresindeki kişileri de bizzat kendiniz gibi tanıyormuş gibi konuşuyorsunuz.
1 yılNeden böyle bir evlilik yapar bir insan ne kadar severse sevsin hani çalışmana da izin vermiyor bu da ne demek ya seni resmen çıkmaza sürüklüyor kendini de hatta bir çözüm bulman lazım böyle bu kafada olan biriyle nasıl evlendin sen ya nasıl yapabildin bunu çok kızıyorum mesela bir erkek nişanlısı bile olsa çalışmasına izin vermiyor falan neden korkuyorlar acaba başkasını sever diye mi hadi izin vermiyor diyelim kısıtlıyor diyelim ona uymak zorunda mısın dediğini yapmak zorunda mısın sen itaatkar bir robot değilsin evli de olsan bir bireysin unutma
41 Yorumla- 1 yıl
Kadın çalışmayacak adamın eline bakacak, yönetimi kolay olacak. Bir de ev işleri aksarsa diye korkuyorlar tabi nereden baksan saçmalık
1 yılEvlenmeden önce bu vb. konular konusuomadi mi? Çalışmana karsimi? Yoksa çalışman konusunda ssna dest olur mu? Bu talebini onaylar mı? Evlenmeden önce bu konuyla ilgili düşüncesini sorgulamamismiudiniz? Yani çok dara dussenizde çalışmanıza onay vermeyen bir eş adayini bir şekilde onaylamissiniz. Bunu geçmişte ya sorgulamamissiniz.. ya da cevabının olumsuz oldugubu bilseniz dahi önemsememissiniz. ya da eşiniz dusurt davranmıyor. Son olarak. hanenizin ve sizin.. varsa evladinizin zaruri ihtiyaclari karsioanamiyorsa. çalışmanıza müsade etmek zorunda. Başka seçeneği yok.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAdam gerçekten seni seviyor kıymet veriyor. Sana market yorucu demiş. Ki bu zamanda erkekler karılarını hamal gibi çalıştırıp kendi ihtiyacını karşıla yorulmazsın der. Parası olan adam bile bunu der. Şimdi adamın birine ben çalışmayacağım desem kabul eder ama çalışsaydın iyi olurdu yorulurum market yorucu dediğim zaman yorulmazsın diyorlar. Bana yorulmazsın diyen markette çalış diyen biri sence beni düşünüyor mudur. Bana merhamet ediyor mudur. Sevmiyor ki yorulmazsın bir şey olmaz markette diyor değer verse zor yorucu çalışma ben sana bakarım derdi çalışma der ama çalışırsan yorulmazsın dedi. Her erkek onu demez yani çalışma yorulursun demez. Sana kıyamıyor market çünkü çok zor. Bu zaman da karısını düşünen yorulmasına kıyamayan erkek yok. Evlenirse cinselliğim görülsün namusum diye evleniyor. Yazık kadınlara. Eşini takdir ettim.
310 Yorumla- 1 yıl
Tebrik ederim inanki aradığım isabetli yorum çok doğru eşi düşündüğü icin kıymet verdiği için çaliştırmıyor. Çalışırsa etrafından ya da ailesinden alacağı tepkiyi laf olur mu söz olur mu gibi şeyler düşünmüstur
Cevap sahibi1 yıl@İstanbulllu3441 market kadınlara göre çok ağır. Belli ki adam kadın halinden anlayan biri kadınların gücünün farkında. Ama bazı erkekler yapmadığı işi bile bile yap yorulmazsın para kazan diyor. Gerçek bir adam zaten çalıştırmanın lafını etmez. Ancak sevmeyen bir adam git çalış para kazan der
- 1 yıl
Aynen haklisın hem sevdiğinden hem deger verdiğinden calıştırmıyor
- 1 yıl
@Belin35 zamaninda söylemiştir calişmayacaksin diye şimdi de gecim sıkıntısi çalişta deyip gururuna yediremez ya da cevresindekiler laf söz eder diye çalıstırmayabilir
Cevap sahibi1 yıl@Belin35 evet kıyıyor. Eskiden erkekler 3 işte çalışırdı yine de karısına kendisi bakar kıyamazdı şimdikiler elin kızına meyve mi getireceğim gitsin çalışsın diyor. Gayette kıyıyorlar kıymayan adam kendisinden önce karısını düşünür.
- 1 yıl
Şimdi şöyle bir şey var bizden sonraki nesiller de bizim kadar düşünceli olmayacak. Eski nesil kadınları gibi de değiliz erkekleri gibide. O zaman erkek tamamen para konusunda sadece onun üstündeydi sorumluluk. Çocuk bakma da kadının üstündeydi kadının rolü de on çocuk doğurmaydı. Şimdi işler değişti şimdi erkekler de ev işi yapıyor. Karısına yardım ediyor haliyle kadının da çalışması gerekiyor çünkü her şey ortak yapılıyor artık. Kıymıyor devir değişti. Eşi yoruldu diye akşam çalışan eşine masaj yapan üzülen o yoruldu diye kendine dert eden erkekler var. Eskiden adam çalışmaktan kadının yüzünü göremezdi. Şimdiyse evlilik ne demek anladı kadın ve erkek birlik beraber olmak evlilik. Birbirine daha güzel vakit geçirebilmek için iki kişi de çalışıyor. Sadece erkek çalışsaydı kadın da evde erkeği bekleyecekti yüzünü bile göremeyecekti
Cevap sahibi1 yıl@Belin35 bu yazdıklarına kendin inanıyor musun. Hergün kocam yardım etmiyor hem çalışıyorum hem ev işi yapıyorum çok yoruldum diye çıkıyor kadınlar senin tam olarak amacın ne merak ediyorum doğrusu. Siz çalışıp hem erkeğin yemeğini yapıp hemde eline paranızı verebilirsiniz ama kimseyi kendiniz gibi gel sende yıpran demeye sürükleyemezsiniz. Kendiniz yapıyorsanız yapın ona bir şey diyen yok ancak Türkiye gibi bir ülkede erkeklerin ev işlerine yardım ediyor diyebilmek çok uçuk bir hayal. Hiçbir erkek böyle bir şey yapmıyor emin olun. İspanyol alman erkekleri değil bunlar Türk. Türk erkekleri annelerinden öyle görmüş eşlerinden de öyle bekler hangi türkiyede yaşıyorsunuz hayret verici.
Cevap sahibi1 yıl@Belin35 yapan %1 falan bence de uzatmayalım iyi akşamlar.
Gizli Üye(36-45)1 yılAnnem 35 yıl önce babama hiç bildirmeden gidip hastbakicilik yoti bir ay sonra maaşı alinca babam sustu. Cunki para tatlıdır erkelerde calismayan kadına değer vermiyorlar annem öğünden sonra degerli oldu. mlsf kendine bakcam bu hayat senin kocanın hayatı değil cunki erkolara zamanı gelince cbuk vazgeciyor. O çok değer ve önem verdiklerini söyledikleri şeyler hep fasa fiso. Eşin net söylüyorum ben il birisi senin özgür olmanı istemiyor. Kusura bakma amank gelince eni aldatir ve yaaind geçince otura kalırsın hiç umraunda olmasın isterse bosasin benim annem kocmi işmi diye hayatinda ikilime düşersen işini seç demisti. . Senin hayat arkadaşım eşin değil işin paran aklın varsa hiç dinleme tavır al.
212 Yorumla- 1 yıl
Bir de Türkçe yazmayı becerebilseydin...
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç uğraşmak istemedim.
- 1 yıl
Peki teyze
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç teyze senin anandir.
- 1 yıl
Xmcuk kafalı yaratık yaş aralığına bak bakalım
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç psikopat şeytan
- 1 yıl
Memeni yerim senin bak
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç senin git an.. anı s. ik
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç kadın düşmanı suçlu
- 1 yıl
Beyin, 17 yaşında terk mi etti yavrum seni?
Cevap sahibi1 yıl@DiplomalıHavuç heryerdr kasinlara hakaret ediyorsun demin önce bir yorumuna rastladım ordada yaş ile derdi olmayan ve sevgili olan insanlara saldirmissin git ağzına ağızlık taktir.
- 1 yıl
Dedim ya beyin firar diye...
Güzel kardeşim ortalık Onun bunun çocuğu dolu eşin bunu düşünüyor burada kıskançlık bilmem ney krizi diyen denyolara aldırış etme hayatında yola çıkmamış insanlardan akıl fikir alma yuva kurmak çok zor yıkmak ise çok kolay çok zor bı durum ama eşine destek ol manevi olarak sen şimdi ise giriceksin ne namussuzlar var ah aklın hayalin durur ve şimdiki işler tamamen eziyet adam para veriyor ama öldürüyor
15 Yorumla- 1 yıl
Ulan heliniz aldatiyorsunuz bırak kadın işini bulup ekmeğini kazansın senmi bakacan insanın kocsi bile bakmıyor kadınlara. Bak karisisin üstüne başına bir halt bile alamayan bir adam.
- 1 yıl
ağır ol papatya adası sen kimsin de çoğul konuşuyorsun terbiyesizlik yapma insanların hayatı geçimi zor o kadın o adamı severek evlendi o kadında aynı şekilde ikisi de birbirini seçti sorunlar oluyor diye hayırdır hayatında yola çıkmamış insanlar burada gelmiş ahkam kesiyor kimisi kıza yürüyor bu uygulama cevaplandıramadığımız ve anlatamadığımız şeyleri burada izah etmek için ama nalet uygulamayı flört sitesine dönmüş
Soran1 yılManevi olarak yanındayım zaten ama olmuyor işte. Ustelik evde kira. Ev kira olmasa hadi neyse dicem. Sırf bu yüzden anne olma hayalimden bile vazgeçtim ben. Zaten esim eve 9.30 gibi geliyor. En azından bende çalışayım istiyorum. Market işi evet zor ve fazla calistiriyorlar ama en azından bi maaşım olur
- 1 yıl
Bende markette çalışıyorum canım yorucu ve insanlarla uğraşmak zor ama seni rahatsız eden falan olmuyor o parada kirada geçinmek zor
Gizli Üye(30-35)1 yılErkekler niye evlenmiyor, sorusunun cevabı tam olarak bu işte. Evimdeki kadına bile yetemeyeceksem çalışıp, çabalayıp.
Ben nasıl erkeğim, babayım diye dolanayım ortada, Allah bu duruma sokanları iki cihanda rahat ettirmesin.
Sonrada çok unrundaymış veya sebebini bilmiyormuş gibi şu şekilde açıklama yapıyor.310 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl
Soran1 yılHaklısın gerçekten. Yani ben sırf bu yüzden çocuk istemiyorum. Anne olmak çok istiyordum ama şartlar belli olduğu için eşime de söyledim bunu
Cevap sahibi1 yılErkek koşullu sevilen bir varlık. Hep bir beklenti olunur kendisinden, sağlayamazsınız evde kavga gürültü eksik olmaz. Sonra seviyorsa bile çift birbirinden tiksinir hale gelir.
Mağara döneminde yaşamıyoruz, haklı olarak kadın ister yani isteyen kadına neden istiyorsun denmez. Bu yüzden şahsım adına ben adını unuttum evliliğin. Bende isterim eşim ayrı düzenim olsun vs, ama mutlu edemeyeceksemde gitsin bari kendini taşıyacak adamlarla olsunlar.
Ben altından kalkamayacağım yüklerin altına hiç bir zaman girmedim. Mutsuzluktan başka bişey getirmez çünkü, sizin sorunuza gelince siz kendi açınızdan haklısınızda olayları da görüyorsunuz.
Ben size bir misal veriyim, aynı şirkette çalıştığımız bir çift vardı, benim yan masamda oturan bir başka çalışanın adamın karısı yanımızdan geçerken kalçaları ile ilgili ettiği lafı sen duysan erkek olsan sende çalıştırmak istemezsin. Ben adam yerine kavga ettim, bunu yapan güzel kardeşim hatta sonra şeflik nasip oldu bir bahaneyle işten çıkarttırdım.
İnsanlar pislik sen namusunla para peşindesin, kimler nelerin peşinde esinde kendi açısından haklı.
Soran1 yılEsimi seviyorum ama aldığı maaşta belli. Olmuyor yani böyle. Zaten akşam 9.30 gibi eve geliyor. En azından evde durmaktansa bende çalışayım diyorum. Evet ortalık kötü sapıklarla dolu ama onlar öyle diye ben calismamazlik yapmak istemiyorum. En azından bi maaşım olur. İstediklerimi kendim alabilirim. Kalan parayı da birikim yaparım diye düşünüyorum
Cevap sahibi1 yılŞöyle yapılabilir, evden çalışılacak işlere baktınız mı hiç? Evde paketleme olur. Bazı firmalar size bir bilgisayar ve telefon veriyor. Evden müşteri hizmetleri desteği veriyorsunuz. Veya borsa öğrenip biraz birikimişiniz varsa ordan para kazanabilirsiniz. 500 bin tl parayla size marketin vereceği parayı borsadan çıkarırsınız.
Soran1 yılHayir bakmadım onlara. Bi de bu işleri araştırayım o zaman belki olur bilmiyorum
Cevap sahibi1 yıl
Cevap sahibi1 yılMesela, böyle bir iş yapabilirsiniz kendi sehrinizden vardır illaki
Cevap sahibi1 yılÇözüm odaklı yaklaşmak gerek, en mantıklı yolu bulup ilerlemek ikiniz içinde iyi olur. Allah mutluluğunuzu daim etsin. 👋 Hayırlı günler
Soran1 yılTeşekkür ederimm
Amin inşallah
Hayırlı günler
1 yılCanım, Kocanı seviyorsan hiç dediğinden, sözünden çıkma sakın. Hem market işi o kadar yorucu ki bilemezsin. Ben zamanında çalıştım, aşırı yoruluyorsun, resmen hayattan kopuyorsun. Zaten kocan izin vermiyorsa çalışma da. Ben olsam oluruna bırakırım her şeyi.
10 Yorumla
1 yılAblacığım ne yapıp edeceksiniz hocanızı razı edeceksiniz maalesef böyle erkekler var ya kıskançlıktan ya kadını çalıştırmam ben ona bakarım kafasıyla diyebileceğimiz insanlar var. ama bu zamanda tek başla geçinilmiyor o yüzden ne yaparsanız yapın bir an önce Market herhangi bir yere girin çalışın. Çünkü olay sadece karın doyurmak değil Biraz hayatı da yaşayabilmek, istediklerini heves ettiklerini de alabilmek. Oturup bunları anlatın ona.
10 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 876 cevap paylaştı. Şöyle ki evlenmeden önce hiç konusmadın mi eşinle misal ben çalışmak istıyorum veya gibi şeyler
Yani bir çoğu kişi tamam evlendim ben filan düşünüyor sonrasını bir adım sonrayı düşünmek lazım her zaman sadece evlilikte değil sen diyorsun 34 bin alıyor diye yani bu ancak size za zor yetiyor çocuk sahibi olmak istemiyor musunuz bunu da düşünmek gerekiyor karşına al ve düzgün bir şekilde açık açık şöyle sen çalışıyorsun bende çalışıp hem birikim filan yaparsınız
00 Yorumla
1 yılEvlenmeden önce konuşup çözmen gereken bir konuyu şimdi burada hemde alakasız insanlarla çözmeye mi. Çalışıyorsun esin ya çok gerinkafali yobaz ve kıskanç ya da gerçekten sana kıyamıyor ama hangisi olurda olsun sen de kendi de zorda kalıyorsun daha iyi bir hayat yaşama şansın varken neden bu direnme anlamak imkansiz
00 Yorumla
1 yılNe emmeye ne gömmeye deniyor buna. Ya çalışmana izin verecek, ya da kendisi daha fazla kazanacak. İş buldum şu zaman başlayacağım diye de gidebilirsin, böyle sürerse biter diye ültimatom da verebilirsin. Ne yapacağını sen bileceksin. O hayatı yaşayan sensin.
10 YorumlaBuradaki saman kafalı feminist karılara bakarsan, kocanı dinleme, sen özgür bir bireysin, bir de izin mi alıyorsun vs.
Hemen hepsi evde kalmış, başkasının evliliğinin düzgün gitmesine tahammül edemeyen zeka fukaraları
Kocan dışarıda çalışmanı istemiyorsa evden yapabileceğin işlere bak çok ihtiyacın varsa, paralı mutsuzluğu mu parasız mutluluğu mu seçersin iyi düşün.
00 Yorumla
1 yıleşin seni kıskanıyor naapsın. çok sevdiğinden kimselerle paylaşmak istemiyor. inşallah tez zamanda zengin olursunuz. eşinle harika bi hayatınız olur. . senin gibi anlayışlı bi eş bulduğu için çok şanslı. bence maaşıda yükselecek iyi yerlere gelecek bu şansla.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 885 cevap paylaştı.
1 yılHiç izin almana gerek yok bence, başlamak istiyorum senden izin almıyorum haber veriyorum sadece de geç. İlk başlarda mırın kırın eder ama maaşını alıp ekonomik olarak rahatlayınca önceden itiraz ettiği için çok pişman olur
10 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 732 cevap paylaştı.
s 1 yılBu olayı güzelleyenlere çok şaşırdım. Pırlanta kolye istemiyorsun ayakkabı ihtiyaç. Yetkinliğini bilmiyorum ama daha rahat bir iş bulabilirsin. Veya çalışmana izin vermiyor madem ek iş yapacak bu devirde 34 bin para bile değil hele kiradaysan.
00 Yorumla
1 yılEşin gururlu ama bu devir öyle bir devir değil...
İki kişi çalışıp belki biraz daha rahat edebilirsiniz.
Marketler ile ilgili bilgi almak istersen yardımcı olurum ☺️ bazıları gerçekten sıkıntılı çünkü
00 Yorumla
1 yılSefil ama gururlu. B. a. r. z. o. n. u. n ve sefil biriyle evlenmemin sonuçları 😂😂
30 Yorumla
1 yılEşinin çalışmasını istemeyen bir erkeğin fikri sonradan asla değişmez ya yeni bir işe girecek ya da sen evden bir iş bulacaksın
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 482 cevap paylaştı.
1 yılMadem sordun neden hiç kimseye cevap vermiyorsun Ben de böyle tipleri tuhaf buluyorum insanlar senin sorunu ciddiye almış cevap vermişler Sen niye cevap vermiyorsun
10 Yorumla
1 yılAy valla şu köle hayatına o kadar alışmışsınız ki birilerinin kontrolünden çıkıp yaşamayı bir türlü beceremiyorsunuz.
12 Yorumla- 1 yıl
Markette işe girince mi özgür hayata kavuşacak 😂
- 1 yıl
Napsın ya grizekalı, evde oturup koca eline mi baksın?
1 yılOda seninle beraber ihtiyaçlarında eksik kalıyorsa ve ondan yana bir şüphen yoksa onu başarılı yapmak için mücadele etmelisin kadının çalışmasını istememek her zaman geri kafalılık değildir sağlam kaliteli evlatları anne yetiştirir kendini ve evlatlarının gelişimine odaklan beklediğim güzel günler yakındır annenin tezgahından çıkmayan çocuklar dışarıdan bazen çok iyi gözükebilir ler ama herzaman bir şeyler yanlıştır onlarda istisnalar hariç
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı. Elin aslında kendince doğru olanı yapmaya çalışıyor. Mert bir çocuk. Erkek çalışır, kadın evinde durur mottosunda. Yaptığında yanlış yok fakat şu devirde bu durum ne yazık ki geçerli değil.
01 Yorumla- 1 yıl
Evlenek
1 yılAlmayıver ayakkabı. Eşin seni seviyor gerisi boş. Kuru ekmekle de karın doyar. İlla çalışacaksanız evden çalışabilirsiniz. Butik pastacılık yapın evden mesela. Yağmasa da damlar. Ölümlü dünya.
00 Yorumla
1 yılTürkiye nasıl bir yer olmuş, biz Türkiye deki mağazamızda 8 saat çalışan bir kişiye yeni başlayan 40 bin TL civarı maaş alıyor. 1 yol ve üzeri çalışanlarımız en az 45 bin alıyor. Çalışanı mutlu etmezsen kazanamazsın. Türkiye deki iş verenlere gerçekten yazıklar olsun
00 Yorumla
1 yılbenim dayi oğluda boledi en son mecbur karisini işe yerleştirdi karisi pastanede çalişiyor kendisi asgeri ucret faturalar kira dayi ogluna ait karisinin kazandiği ise fazladan birikim ben aklima geldi benim kendi işim aylik ortalama 25 ile 40 arasi yarin birgün evlensem karimin çalişmasini istemem çok zora düşsem olabilir bizim bu tarafta milet laf ediyor
03 Yorumla- 1 yıl
Hangi şehirde yaşıyorsun?
- 1 yıl
@Tokdüşünür diyarbakır
- 1 yıl
Bati da yaşayan biri olarak sizin oraların bayanları da çalışıyor bilgin olsun. Sadece yaşadığın şehrin düzeni biraz sistemi farklı kılmış anlattığına göre.
yorumum 👆
00 YorumlaEşin sana güvenmiyor çünkü, kıskançlık ya da kıyamıyor falan değil direkt sana güvenmiyor.
Halbu ki insan eşine her koşul da güvenmeli, eğer güvenini sarsacak bir şey yapmadı isen.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBiz de ayni durumdaydik sonunda kabul etti esim asgari ucret de olsa calisiyorum artik en azindan istedigimi alabiliyorum, ama su var artik birbirimizin yuzunu goremez olduk, yemege camasira falan vakit kalmiyor
10 YorumlaO kim sana karışabılır gıt işe gır sen köle degılsın evlısın sende bır ebeveyinsin sen soyledın haber ettın bıttı gerısı sende
10 Yorumla
1 yılÇalışmakta diren çünkü annemi babam senelerce çalıştırmadı dedemler yüzünden ama ihtiyacımız olduğunda yeniden işe başlamıştı ve şu an emekli
00 Yorumla
1 yılAslında senin yıpranmanı istemiyor bu çok güzel bir detay. Ama ihtiyaç olduğunu düşünüyorsqn çözüm odaklı konuşabilirsin.
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 344 cevap paylaştı. Bu zamanda 50 binde para değil ama çalışmana izin vermeli bence
02 Yorumla
Soran1 yılEvet ama en azından ben de çalışsam bu kadar zorlanmayiz
1 yılgel seni bizim siteye support olarak alalım maş 18k aylık oturduğun yerden yap :D oğlen 2 akşam 10
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGözün dışarda ya da sana daha rahat imkanlar sunan erkekte olmasın. İmkansızlık canına tak ettirip aldatmaya bile sebep olur. Evden yapabileceğin online işleri araştır
10 YorumlaÇalışan kadın aldatıyor kim ne derse desin bu böyle
İse girersen evliliğin biter emin ol10 YorumlaEşin Seni çalıştırmıyor çünkü ortam kötü sapık dolu başına iş gelmesini istemiyor anla bence
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAdam seni seviyor, değer veriyor. Varsın az kazansın. Ona göre harcarsınız. Kadını köle gibi çalıştıran prenses adamlardan olsa daha mı iyiydi?
10 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılAslında düzgün bir yerde çalışabilirsin. Çevrene mi güvenmiyor ne yapıyor.
00 Yorumla
1 yılNeden ekonomik özgürlüğünüz yok ve neden evlendiniz sorularının cevabını vermeniz gerek.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNeden bu şartlarda evleniyorsunuz? Hayatinzi oturtup evlenin. Evliliknde tek sevgi olmuyor birçok sorumluluk var maddiyat daha fazla onemli oluyor. Mantıklı olmalısınız.
00 YorumlaBence calisman lazim 34000 lira ile niyet cekilmez.
00 Yorumla
1 yılBu devirde çalıştırılmaz eş otamada bağlı ama
Senin çalışman lazım00 Yorumla
1 yılMarket değilde daha elit az yorucu bir iş seçebilirsiniz
00 Yorumla
1 yılBu senin kendini keşfetmen ile gelişen olayların sonucu ona dokunur diye alınmış önlem.
00 YorumlaOnu kırmadanda seninde ihtiyaçlarının oldugunu hatırlatman lazım
00 YorumlaYorumları okudum da kimi demiş boşan kimi demiş babandan yardım al kardeşim her şeyde bir hayır vardır bunu unutma her zorluğun kolayıda vardır eşini seviyorsan yarım ekmek olsa ye mutlu olursun en önemli şey mutluluktur... saygılar...
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBazıları evden çalışıyor. Birşeyler sipariş veriyor falan. Sende öyle yapamaz mısın
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKoy yumruğunu masaya ben artık çalışcam kocacım karışma bana de
15 Yorumla- 1 yıl
Türkiye'deki erkekler Türk kadınlarından korkmalı :)
Cevap sahibi1 yılO yüzden yabancı bi bayan bul
- 1 yıl
Amerika da yaşıyorum zaten, türk meleziyim :)
Cevap sahibi1 yılNe güzel, anan mı baban mı amerikan
- 1 yıl
Annem Amerikalı babam türk
1 yılHayır kötü düşünme eşin adam gibi adammış diretme bence ama önceliği senin ihtiyaçlarını karşılamak bence güzelce bi konuşabilirsin anlayışla karşılayacaktır
10 YorumlaEşin adam gibi adam da sen nasıl insanın lan özelde erkeklerle konuşuyorsun utanman arnanman yok mu kızım senin yaptığın şey aldatmadan farkı yok daha buraya yok çalış yok kıskanma cehenem ol şuradan
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılNe yap ne et diret de ki en azından bir ay falan çalışayım bakalım ne olacak de
00 YorumlaÇalışmalısın bence senin çalışman ona ne zarar verir
10 Yorumla
1 yılMağazalara veya Gratis gibi kozmetik mağazalarına iş başvurusu yapabilirsiniz onlar daha kolay
00 Yorumla
1 yılBence kendine evden bir iş bulabilirsin pasif şekilde
00 Yorumla
1 yılGayet doğal bir istek eşinin bu konuda ilkeli ve özgüvenli yaklaşması lazım gerekir
00 Yorumla
1 yılEğer yeteneğin varsa amigurumi bebek gibi şeyler örüp satabilirsin belki evden
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 485 cevap paylaştı. Aza kanaat etmeyi öğren kocanı da üzme.
05 Yorumla
Soran1 yılNereye kadar kanaat edicem acaba? Kocamı üzmüyorym üzmekte istemem ama aldığı maaşla gecinmemiz zor. En azından bende çalışmak istiyorum
Soran1 yılAç değilim açıkta değilim ama doğru düzgünce hicbirsey alamıyorum. Ya eşimden para bile istemiyorum çünkü durumunu biliyorum. En azından kendim çalışsam kendi ihtiyaclarimi ben karşılayabilirim. Yani bunun erkeklik gururuyla ne ilgisi var
Soran1 yılYetersiz hissettirdigim falan yok. Sadece gerçekler bunlar
Ne işi yapacaksınız ki
07 Yorumla
Soran1 yılMarkette çalışmayı düşünüyorum
Soran1 yılEvet yorucu ama başka da iş yok ki
Soran1 yılYa ama böylede zorlanıyoruz. Ben bu sebepten dolayı çocuk bile düşünmüyorum
Soran1 yılSöylüyorum işte. Markette Çalışmana müsaade etmem diyor. Bi de evde de canım sıkılıyor. Günümün bir kısmı ev işleri, yemek yapmakla geçiyor ama sonrasında da sıkılıyorum. Esim zaten eve 9.30 gibi geliyor. Doğru düzgünce vakit bile geçiremiyoruz
- Devamını Gör (37)
Devamını Gör(82)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Eşimin maaşı az olmasına rağmen beni çalıştırmıyor, ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer