Eşim ondan yüksek maaş almamı yediremiyor. Ne yapabilirim?

Geçen kendi kendine "karımdan düşük maaş alıyorum, düştüğüm hallere bak" diye söyleniyordu. Bugünde gelmiş "lütfen bu maaş mevzularını kimse bilmesin" dedi. ikimizin de çok iyi giden kariyeri var, bu yüksek maaş olayında asla benim yüzüme karşı bir şeyi olmadı veya bana kötü tepkisi olmadı doğal olarak, ki kendisi hep beni destekler. Sorunu kendinde arıyor, kendini düşük görüyor. Baskın olmayı seven bir karakter, korumacı. Daha 7 aylık evliyiz ondan önce de 6 yıllık sevgiliydik. Onu ilk kez böyle görüyorum. Durum çok karışık değil mi?
Eşim ondan yüksek maaş almamı yediremiyor. Ne yapabilirim?
Cevapla