4 yıldır evliyiz. 2 yıldır çalışıyorum. Altınlarımı iddia bağımlılığı yüzünden yedi. İlk tam maaşımı bile bu yüzden kuruşuna dokunmadan verdim. Çalıştığım 2 yıl boyunca yeri geldi yarısını yeri geldi daha azını verdim. Son 7 aydır kira ve faturaları ben ödüyorum. Ama artık bıktım maaşımdan eşimin hesabına hiçbir şey vermek istemiyorum. Ortak evin kirasını faturasını öderim. Fakat o daha bana giden altınımın zerresini yalmamışken tek kuruş vermek istemiyorum. Kredi kartı 8 borçluymuş. Ona para vermemek için 10.000₺'lik telefon aldım taksit ödüyorum. Arabaya lastik aldım 3.000₺ onu ödüyorum. Arabanın sigortasını ödedim 1700₺. Arabanın vergisini ödedim 1000₺. Ben böyle yapmışken hâlâ bana taksitlerin bittikten sonra benim kartımı kapatalım diyor. Onun yaptığı onca şeye rağmen ben neden onun kartını ödeyim ki? Siz ne düşünüyorsunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer