Eşime maaşımı vermek i̇stemiyorum. Ne yapmalıyım?

4 yıldır evliyiz. 2 yıldır çalışıyorum. Altınlarımı iddia bağımlılığı yüzünden yedi. İlk tam maaşımı bile bu yüzden kuruşuna dokunmadan verdim. Çalıştığım 2 yıl boyunca yeri geldi yarısını yeri geldi daha azını verdim. Son 7 aydır kira ve faturaları ben ödüyorum. Ama artık bıktım maaşımdan eşimin hesabına hiçbir şey vermek istemiyorum. Ortak evin kirasını faturasını öderim. Fakat o daha bana giden altınımın zerresini yalmamışken tek kuruş vermek istemiyorum. Kredi kartı 8 borçluymuş. Ona para vermemek için 10.000₺'lik telefon aldım taksit ödüyorum. Arabaya lastik aldım 3.000₺ onu ödüyorum. Arabanın sigortasını ödedim 1700₺. Arabanın vergisini ödedim 1000₺. Ben böyle yapmışken hâlâ bana taksitlerin bittikten sonra benim kartımı kapatalım diyor. Onun yaptığı onca şeye rağmen ben neden onun kartını ödeyim ki? Siz ne düşünüyorsunuz?

Eşime maaşımı vermek i̇stemiyorum. Ne yapmalıyım?
Eşime maaşımı vermek i̇stemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla