Çalışıyorum ama eşimden para isteyemiyorum. Ne yapmalıyım?

Kizlar kendim calisiyorum iyi bir isim var ama durust olmak gerekirse cok cok masrafi olan biriyim aile evinde hic hesap yapmadan harciyordum kartlarimin limitleri yuksekti ama evlilik sonrasi ailemden isteyemeyecegime gore her sey degisti esim de varlikli birisi ve istedigimde verir ama ondan isteyemiyorum? Yani sacma ama napiyim evi bile ortak aldik kotu hissedecegim icin
Çalışıyorum ama eşimden para isteyemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla