Arkadaşlar eşim tarafından değersiz hissediyorum?

Eşim 2 iş birden yapiyor yurt dişinda taşincaz onun için calişiyor bende altınlarımı vercem yarı para benden yarısı kocam calişarak. Çok zorlaniyor artık ve bende evde 1,5 yaşindaki cpcukla zorlaniyorum ev işleri çocukla ilgilenmek. Eşim ben calişiyormwn sana yardım edemem belki akşamları bitince işim çocukla ilgikenirsem ilgilenirim diyor gerisi bende yok dedi. İzinliyken bana çok yardım ediyor herşeyi yapiyor ama calişirken yapamam yoksa calişmakta zorlaniyorum dedi yoruluyorum dedi. Bende yoruluyorum halsizlik değilmi çocuk uyana kadar her şey ile ben ilgileniyorum. Sonra sinir oldum eşime bir konuda tüm gün konuşmadim sonrasinda yanına gittim bana hiç bir şey hak etmiyorsun herşeyi yapiyorum senin için sen bana calişirken bir bardak su bile getirmedin diyor. Benim anam ağliyor bende yoruluyorum adam bana ne diyor ya.. sizce abartiyormuyum yoksa destek mi olmam lazim böyle saha çok?
Arkadaşlar eşim tarafından değersiz hissediyorum?
Cevapla