AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
Sokakta kalmaktan iyidir diyip geçiyodum ben de 😂😂 işin espri boyutu bir tarafa da niye bu kadar takıyosun ki? Ya mutsuzluk pişmanlık getirirse? Böyle de düşünmek gerekir
Bir kızım olsun istiyorum giydireyim süsleyeyim eşimle pazar kahvaltısı yapayım evimde konuşmamaktan sesimi unutmayayım istiyorum. İşim var yaşım geldi sıra artık biri de olsun istiyorum ama olmuyor bunu da çok takmaya başladım yavaştan
Seni anlıyorum kuzum ama bu düşüncelere çok kapılırsan yanlış kararlara itebilir seni , nasip bu işler , pazar kahvaltısı yapabileceğin kişi olarak düşündüğün kişi pazar gününü hatta ömrünü zehir edebilir de ! Allah pişmanlık vermesin kimseye ama birçok arkadaşım ağlayarak anlatıyolar olan olumsuz tabloyu 😔
Bu arada dertleşmek felan istersen yazabilirsin kızz bazen ben de dertlendikçe içimi dökücek birini aradığım oluyor 2 bacı dertleşiriz istersen? 😚
Öyle tabii bunun da farkındayım istiyorum ama yanlış yapmayı da kesinlikle istemiyorum o yüzden de hala seçiciyim. Kendime eş çocuğuma bana seçiyorum sonuçta acele edemem ama ne bileyim bazen cidden bunalıyorum
Üzülme yaaa kıyamamm 😔
Dur açıyormm yaz cnmm hemen kapatcm
kral seçici olma yaşlarin 18-20 idi bu saatten sonra seçilirsin artik
Belki de haklısındır
Yoo gayet seçiyor kadın sen kendi derdine yan
Seçicisin haliyle o zaman yalnız kalacaksın
Seçmezsem de 2 gün sonra yalnız kalabilirim. Herkes seçici olmak zorundadır bence
Opusmemek mi ironi mi yapıyorsun bu yaşına geldin hiç opusmedin mi inanmam buna işte 🤣
Evet knk evde kaldın ama üzülme topal koyunu bile alan bulunuyor belkide senide alan bulunur 😁😁
Toplumda neden herkes evlenmeliyiz diye bir düşünce var?
evde kalmak diye bir şey yok senin önce bu kafa yapını değiştirmen gerek
Elbet evde kalmış değilsin. Ama artık geç kalmadan çok da seçici olmadan şans versen iyi olur
Yaşın geçtikce ve madfi özgürlüğün oldupu sürece daha seçüci olucaksın
Birkac cumle okudum sadece bu kafayla bu yasa gelmen normal bence. Beklentin fazla olmamalı.
Birkac cumle okudum sadece bu kafayla bu yasa gelmen normal bence. Beklentin fazla olmamalı.
Bulursun ben de 32 yim böyle şeylere kafa yormamak lazım kader önüne çıkartır
Bence evlenme sen. Çalış kendi paranı ye... ne evlenmesi. Bu şekilde evlenemezsin zaten
İletişim tarizini güncelle giyim tarzını yenile alternatif app dene
Pek öylee düşünmüyorum ama toplumda öyle bi algı var
bizde güvenemiyoruz en iyisi evlenmemek bu yüzden 6 sene yetmez yalnızlıgım icin
Sabret illahki biri çıkar yani herşeyin zamanı ve yeri vardır
Niye evde kalmis olasiniz ki. Bak ben 36yim hic de oyle dusunmuyorum. Kismet nasip isi birde cesaretli olmak lazim. Gercekten evliligi istemek lazim.
Tercih meselesi ama senin gibi bir kadının bir değeri yok bu toplumda
Neden öyle dedin ya
!!!
Ne.
Mesaj atar mısın
Uyicam yarın atsam olur mu
Hayır bir şey soracaktım sadece
O yolda emin adımlarla ilerliyorsun 10 yıl sonra kimse suratına bile bakmaz benden söylemesi
Nıkahta keramet varmiş bul dengini evlen, sen kulak asma evlılilk karsıtlarına
Evde kalmış sayılmazsın ama elini çabuk tutmalısın.
Merhaba. Sana ulaşayım ve hangi şehirdeysen oraya geleyim olur mu. Ama önce başka bir platformrda bazı detayları falan konuşalım. Okeyleşirsek geleceğim
Evde kalmışsın. Bu yaştan sonra zor. Ama nasibin varsa elbet çıkar karşına.
Hayatını yaşa, henüz 30 yaşında saçma sapan şeyleri dert etmeyi bırak
Evde kalmış olmuyorsun insan her yaş aldığında daha seçici oluyor
ne kadar güzelsin bahsettiği gibi ben güzelim diyenler fiyasko çıktı
yok doğru insanın karşısına çıkacağı zamanı beklemektedir
Milletin yobazlıgına bakma okuyunca yaslar geçiyor ne yapalım herkes 30dan sonra evleniyor
artık çokta seçmesen mi çünkü başaramıyorsun kanka seçmeyi
Sen artik takıl biraz çünkü en sorunlu ilişki bu tarz insanlarla yaşanır özellikle evlilikte
Evde kalmış demeyelim bunuda. Akıp geçen zaman diyelim kendimden biliyorum armudun sapı üzümün çöpü derken yıllar akıp geçiyor aleyhimize
İşin zor ya degiscen ya da böyle kalcan evde
Hayır bir video izledim bu senin için hayırlıdır diye
sen ne anlatiyon?
Hayır, hala kendini hazır hissetmiyorsun öyle anladım
Bende 30 yaşındayım bro herkes evlenmek zorunda değil, gerçekten sevebileceğin birini bulursan onu kaçırma derim çok seçici olmakta bazen iyi değildir. Beklentilerini bir tık düşürürsen daha basit olur her şey kimse 4/4 lük değil 😊
Sende mi de seçicisin
Biraz
Nasıl birini ariyorsun ki kriterlerin?
evde kalma tabiri ne ya hala kullanılıyor mu. evlenmeyi ya tercih edersin ya da etmezsin sana kalmış bir durum
Bende senin gibiydim kimseyle görüşemye bile gitmedim elin adamın kahrını çekemem dedim sonra meme kanseri oldum temelli kaldım evde. kanser olduğumu öğrendiğim gün ne kadar büyük bi yanlış yaptığımı anladım. bi an once fikirlerini değiştir.
Ağzına saglık vall, evlılıgı ocu gösterenlere bir örnek olsun tavsiyen, canısn
Bende 1 yaş küçüğüm. Kariyer derken 29 yaşındayım. Şimdi hayatıma girenler iftira pislik yapıyor gençliğine güveniyor srfsizoer paramla döverim. İnşallah karşıma düzgün biri çıkar...
Artık genele hitap etmiyorsun. Piyasada 20likler varken şansını bu kadar zorluyorsan daha çook böyle başlık açarsın. Acı ama gerçek.
Sevişmekten mi korkuyorsun 😒
Ben 26 yaşındayım bakireyim ve çok korkuyorum Utanıyorum da canım da istiyor of ya
Tam benliksin
Bir tık uzagindayim 😉
Sana özgüven vermek lazım
Bu abazalar ne böyle 😂 bu kadar kadın düşkünü olmayın ya biraz edepli olun
Olmaz hayır
Canın isterken hiç öyle demiyorsun ama 😊
Sinsiler işte kız milleti dimi
Haaahhha yanıyorum söndürün dedim sanki
Bakireyim diyorum evlenince olur hersey hemen sazan gibi atlamayın herseye önce yorumu düzgün okuyun
Fark etmez söndürürüz
Ben de hemen atlayayım demedim 😂
İstemem yan cebime koy diyor bu kız
Umarım senin gibi biri bana nasip olur bende senin gibi bekliyorum.
30 yasinda bir kadin bekarsa ailesinin deger yargilarina hapsolmustur evde kalmamistir
Evde kalma diye bir şey yok, evlenmek zorunda değil kadınlar, hayatını yaşa, evlenme
Cogu insanin hayal ettigi imkan derken sekerim. Alti ustu memursun mk
Yeni hobiler edin edindiğin zaman yeni insanlarla tanışcaksın seçeneklerin çok olcak illa ki karşına çıkar biri ama insanların kusuruna çok dikkat etmemek lazım
40 yaşında evlenenler gördüm ne evde kalması ya hem memursun adam gibi biri çıkarsa karşına ikinizde çalışır gül givi geçinirsiniz kimseye minetinde olmasın bileziğini elinden çıkarma
Evde kalmadin sadece doğru kişi gelmemis benim gibisin ayni bende memurum ayni senin gibi hayal kuruyorum ama karsima cikanlar hayallerimi hep yıktılar
Hayır 35 yaşından sonrası evde kalmış sayılır istediğin zaman evlenebilirsin
Anlattıklarına bakılırsa zor görünüyor evlenmen.
Yo hayır bu arada kadınlar olgunlasinca çok güzel oluyorlar erkekler ise kellesiyor jdndjdmx
Evde kalmışsın ben bile 26yasimda evde kaldığımı düşünüyorum. Evlenmek istiyorum büyükşehirde yaşıyorum ama kocayı nerden bulurum bilmem
Belliki o küçük ilçede seçecek kimse kalmamış ama seçen de olmamış. Bence Türk geleneksel anlayışına göre evde kaldın hayırlı olsun.😂😂😂
Evde kalmak neki? Herkes evlenmek zorundamı? Sen kendine yetiyorsan boş ver. İstediğin zamanda ilişki yaparsın evlenmek zorundamısın
Yetmiyor ki diyor zaten, istiyor ki öyle diyor zor mu anlamak, bu nedenle de o sıfatı kullanmış haklı olarak
Sana gerçekten değer veren insan gözlerine bakar ve onu anlar çünkü bir kadın çiçektir güldür
Evet evde kaldın. Seçici olduğun sürece de devam eder.
Herseyin zamanı var kesinlikle evde kalmadın :)
Sorun seçici olman kendine layık gormemen hiç kimseyi
tam evlilik zamanı denebilir aslında o zamanlarda bulursa tamamdır ama bulamazsa sıkıntı
O kadar aynı durumdayız ki. Bir de bizim yaşıtlarımız ya evlenmiş ya boşanmış…