AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
Ya bu isler nasip isleri bende koca sehirde yasiyorum ama bende evlenemedim takma fazla
Güzelse kalmamıştır tercih etmiştir. Çirkinse kalmıştır.
yok daha var evlenmene baktın evlenemiyorsun seviş gitsin
Hayır kalmadın. İnsan çok şey istiyor mesela kızım olsun saçını tarayayım bir pazar bir yere gidelim diğer pazar başka yere, ailemle vakit geçireyim. Keşke olsa dimi
Tanış çabala illaki bulursun birini hatta dediğin gibiysen onlar seni bulur
Bence kimse evde kalmamıştır tercihler ve zevkler
Hayır artık evlilik yaşı 33-35 gibi..
Hangi kurumda memursun. Bende memurum
Kibir abidesi 😄 senle bir ömür geçmez
Tercih şekerim bak bende evde kaldım sjsjsj
Bende aynı durumdayım
Acele etme evlenip huzurunu bozma
Tam aradığım kadın 🙏 evlenelim mi prenses
Hayır saçma bir düşünce
Yaş 36 hala bekarim olmuyor işte yok çok gec degil
17500 tl alıyorum denizlideyim işini görür mü?
Öne çıkabileceğin başka bir şeyin yok mu? Merak ettim ondan soruyorum.
Var tabi ki de ben net olmak istedim, para çok olmadıktan sonra diğerlerinin pek önemi yok çünkü.
O ne demek, öyle şey mi olur? Kibirli birinde para mı aranır, merhamet ve alçakgönüllülük mü?
Örnek olarak sordum :)
İntihar cinnet ve aldatma haberlerinin temel kaynağı maddi geçimsizlikler maalesef.
Baştan maaşıma razı olsun ki diğer kısımları ben hallederim güveniyorum karakterime...
Umarım iyi birine denk gelirsiniz.
Sende istek atarsan bu dediğin gerçekleşebilir
Maalesef, beni çoktan kaptılar 😃
İyi bakalım sağlık olsun :)
Hala evde kalma mi var ya hu
Canım 30 oldun diye illa evlenmek zorunda deilsin ama birileriyle görüş bundan kaçma
Evde kalmışsın evet bence evlenmelisin ama dikkat et erkeklere çok pislikler
Baban kardeşin agabeyin ve tüm can ciğerlerunde pişliklermk
Çoğusu öyle kandırıyorlar, kadınların da öylesi vardır ama ben şu an karşımdaki kadın olduğu için erkeklere dikkat et diyorum, bu feminist muamelesini git anana yap erkeksin diye sevmemiş seni belli ki
Anayı bacıyı karıştırma seni gerçekten sıçtığın yerden *
Ben net yazdım sansürlendi sıctıgın yerden *
Alçaksınız böyle böyle zaten toplumda ahlak örf adet anneanne kalmadı namussuzsunuz
Bir o kadar da pisliksiniz 10 tane 15 tane erkek idare ederseniz böyle olur zaten o onu yapmayın bunu yapmayın dersiniz dengesizler
Anayı acıyı bilmem onu bunu niye karıştırıyorsun namussuz şerefsiz iffetsiz 25-30 tane erkeğin s,,,,,,, kadın
Senin oturduğun yere sağlam bir tapa çakarım Ömür billah daha yapamazsın o işi
Namus çoksunu edep yoksunu senin gibileri yüzünden zaten toplumda örf bitti adet bitti gelenekler bitti evliliklere karşı saygı bitti
Canım sen laf ettin önce o yğzden hak buldum kendimde bak işte asıl erkek düşmanı sensin erkeğe söyleyince bir şey olmaz sanıp ben annene diyince laf ediyorsun kusura bakma arkadaşım kendinle çelişiyorsun :)
25-30 :D
Benim kimseye düşmanlık ettiğim falan yok anaya falan laf ediyorsun
Sen etmedin mi başta Man kafa
Bence uzatmasan iyi olur bak kapat bir mevzuyu canımı sıkma
Erkek düşmanı sensin daha başta erkeğe ettiğin küfürü bilmiyorsun
Profile bak edep haya diyor tecavüzcü coşkun seni şkile
Ya sen şu gizli hesaptan bir çık dönsene bana
Sen erkek gibi dövüşemezsşn bile o yüzden gerek yok :)
Senin gibilerşn popon p. lyrm uzatma istersen
Başta boş yaptın canım birisi sandın beni kendinle çeliştin cahilsin uğraşamam
Hadi hadi anca gidersin anca gidersin cehenneme kadar yolun var
Hep böyle gizli hesaplardan insanların midesini beynini bulandırıyorsunuz başka işlerinizi güçleriniz yok s
Evlen diyorum kıza dikkat et diyorum
Uzatma
Ne bulandırması manyak mısın daha okumayı bilmiyorsun pislikleri var evet ben iyi biriyim ama erkekler çok fena yalan değil boş yapma hemcinsini koruycan diye
Konu gizli açık değil adres versem gelmezsin neyin peşindesin
Sen spastik misin manyak mısın ya kızım uza hadi sen benim ayarımı dengim değilsin senin seviyene inemem ben hadi canım hadi hadi
Senden çok var burada yüzlerce var inan buna ya
Uzatma dayı a. k cahille sohbet sarmıyor uzatma
Seni doğurana doğurmamış ki bayağı etmiş
Lan sen harbi kafayı yemişin :D
Seni itememiş içeride beyin hücren iflas etmiş
Neyse sen Allah'a havale ediyorum senin şunun için açık olsa ben sana biliyorum yapacağımı da oradan konuş ama bu sitenin a**** koyayım ben
Sen başa gel tekrar oku kim haklı anlıycan da aşağılık kompleksi var herkeste eyv çekmeyi bilmez
İkiniz de tartışmayın yakışmıyor size neyse olmuş bir yanlış anlaşılma ya da doğru anlaşılma herkesin Fikri kendine bence kavgayı bırakın hatta barışın
Yok biri çıkar illaki
Kimle yaşıyorsun ne iş yapıyorsun
evlilik güzel değil zaten
kendi görüşünü yap diye ayrı yer var başkasının görüşüne dadanma
Evde kalmamissin ne alakası var ya o eskidendi
Hayır kalmamıştır Allahın izniyle evlenirsin imkansız değil
Yok be kızım ne evde kalması bekarlıık sultanlık
Niye ki
Hayır kardeşim
Doğru kişiyi bulamadın daha
Hayir bu sadece toplumun uydirmasi
yazıda kendimi gördüm.
evlenme boş ver bebegim
Yok yaa neden öyle düşünüyorsun
Hayır tabiki ama bu kadar seçici olma
Kedi annesi olma adayıdır artık.
Hayatın tadını alamadiktan sonra ne söylesen boş
24 de evlenmen lazımdı kalmışsın
evlenemedim diye kıskançlık kusuyorsun
olamazsın. endişe etme
Çalışmayan ev kızıysa , evde kalmıştır
Bekle, beyaz atlı prensin seni bulur. 🤣🤣
çaktırma evde kaldıysan bulursun umarım
Aklini başından alacak biri çıkana kadar bekle
Ablam da aynı durumda yalnız değilsin
Gizli kullanıcı olduğun sürece zor bulursun 😂
Guvenmiyorsun. Başka neden yok.
Nerden biliyorsun deme. Benzer hayatımız var.
Artık 35 e kadar yolu var
bu sorunu cozeblırım
Bence hayır
Bence de 😊
neden evlenmek istiyorusun
yaşın geçiyor bence evlen.
Bulursun bence ama kendi yasitlarin sana bakmaz
Evet o da problem hep benden küçükler ilgileniyor benimle ben de küçük istemiyorum
Niye kabul etmiyorsun senin yasitlarinda 24 yaşındaki kızla evlenmek ister
Bilmiyorum yaşı küçük olunca sanki yaşlıymış gibi hissediyorum
Neden 24 yaşında kızla evlenmek istesin beyinsizsinuz ya
Seni ilgilendirmez ki
Hayır
kendinden genc biriyle evlilik düşünürmüsün
Yo ne alaka
boş ver akışına bırak
Seçicilik iyidir
Yoo niye kalayım tercih meselesi
Kacmadan severek ve secerek devam
Deshom sorfıntısı sıkıysa kaldır engelı
Hayır
Sınırda diyelim
yo ne alaka
bence hayır daha erken
Bütün andavallar sgirlar yorum yapmiş