Babam işe girdim diye evi bildiğiniz terk etti babamdan nefret etmekte haklı değil miyim?

18 yaşındayım

Evde boş durmamak için işe girdim

Zaten bana destek ne maddi ne manevi anlamda olmuyordu isteklerim olduğunda karşılamıyordu şimdi işe girdim benim parama güvenerek eve gelmiyor söylüyorum sen maaşını almadin mı diyor halbuki param yok işe girdiğimden beri aç susuz gidiyorum utancımdan kimseden borç da isteyemiyorum... kardeşim daha çok küçük istekleri oluyor alamıyorum ağlıyor herşeyi Annem karşılıyor kadını da artık bunalttigimi düşünüyorum

Babam işe girdim diye evi bildiğiniz terk etti babamdan nefret etmekte haklı değil miyim?
Cevapla