Yokluğunu çok hissettiğiniz biri var mı?

cok yakin bir arkadasimi kaybetmistim ve kardes gibiydik, bazen onun olmayisi beni cok eksik hissettiriyor. insanlari kaybetmeden degerini bilmek cok onemlii 🥹
Yokluğunu çok hissettiğiniz biri var mı?
Cevapla