Genelde başkalarının hayatları için o kişi ben oluyorum. Her seferinde kıymet bilmeyip her seferinde de gururunu yok sayacak kadar yokluğumun eksikliğini hissederler. Bende artık saldım "boşversene egosu tatmin olan sensin tadını çıkar" diyorum şimdilerde
Eksilik birinin olmadığı durumdur. Örneğin birinin vefatı sonucudur. Normal de ama aslinda öyle değildir beğendigimiz bir bilim insanı sporcu aktör vs olmuş olabilir ama bize hala yol göstermeye devam edebilir. Sürekli aynı haneyi ya da ortamı paylaştığımız insanların o kadar farklı dusuncedeyiz ki onların yokluğunu hissederiz herkes siyah seven bir toplumda beyazı seven biri etrafı ne kadar kabalık olsada yanlızdir. Ünlü sanatçı yıldız tilbenin bir sözü vardır ; kabaliklar içinde yanlız biriyim.