Annemle anlaşamadığım ve beni hep şikayet ettiği için babam ve akrabalarımın gözünde kötü biriyim, kendimi yalnız hissediyorum?

Annemle oldu bitti anlaşamayız. Ev işlerinde yeterince yardımcı olmadığım için hep şikayet eder durur
Kimsenin gözünde iyi bir yerde değilim önceden umursamazdım ama bir araya gelince bunu gerçekten hissediyorum ve üzülüyorum ne yapabilirim..

Annem ilerde mutlu olamayacaksın evlensen bile geri gelirsin diyor. Parmağımı kırmıştı parmağın az olmuş ellerin kırılsın diyor. Hem laflar söylüyor hem de kendisine yardımcı olmamı bekliyor : /
Güncellemeler
1 yıl
240718
Annemle anlaşamadığım ve beni hep şikayet ettiği için babam ve akrabalarımın gözünde kötü biriyim, kendimi yalnız hissediyorum?
Cevapla