Annemle oldu bitti anlaşamayız. Ev işlerinde yeterince yardımcı olmadığım için hep şikayet eder durur
Kimsenin gözünde iyi bir yerde değilim önceden umursamazdım ama bir araya gelince bunu gerçekten hissediyorum ve üzülüyorum ne yapabilirim..
Annem ilerde mutlu olamayacaksın evlensen bile geri gelirsin diyor. Parmağımı kırmıştı parmağın az olmuş ellerin kırılsın diyor. Hem laflar söylüyor hem de kendisine yardımcı olmamı bekliyor : /
Kimsenin gözünde iyi bir yerde değilim önceden umursamazdım ama bir araya gelince bunu gerçekten hissediyorum ve üzülüyorum ne yapabilirim..
Annem ilerde mutlu olamayacaksın evlensen bile geri gelirsin diyor. Parmağımı kırmıştı parmağın az olmuş ellerin kırılsın diyor. Hem laflar söylüyor hem de kendisine yardımcı olmamı bekliyor : /
Güncellemeler
1 yıl
240718
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yardım etmiyorsun söylenir eywallahta parmak kırmak ne aq parmağını nasıl kırdı
Geçen sene odaları değişmişti. Bir gün ben okuldayken masanın düzenini de değişmiş. Benim eski haline getireceğimi bildiği için değişme yoksa bilgisayarı alırım dedi. Ben de değiştim yani oda zaten küçük ve kapalı kimse de görmüyor ne var istediğim gibi yapsam
Okuldan eve dönerken de ödev yapmayı planlıyordum bilgisayarda
Sonra değiştiğimi görünce aldı götürdü bilgisayarı. Ben de geri almaya çalıştım çünkü işim var. Almaya çalışırken vermedi bir esnada parmağımı tutup çevirdi çıt diye ses çıktı. O parmak yamuldu şişti. Hastaneye gittik işte kötü bir kırık dedi doktor. Kimin yaptığını sordu ama hiç de bir şey demediler
Bir ay alçıda kaldı ben o süreçte evde yemek yemedim. Konuşmuyorduk ne annemle ne babamla. Bazen mecburiyetten yiyordum az da olsa ama anlıyordu. Bu yemeği kim yedi diye
Ne bileyim insan fark etse bile susar hani yüzüme kızsa bile
Yaptığım yemekler haram olsun derdi hala da sinirlendiğinde der
Üvey evlat falan değilsin dimi ya da annen üvey mi bu nasıl muamele baştan aşağı nefret kokusu alıyorum aq
Çok uzun olmuş kusura bakma
Hayır değilim keşke öyle olsaydı
Ben anlamıyorum zaten sevgi yok aramızda ama neden bu
Babamla aramın kötü olmasının nedeni de o
Kendisiyle kötüyüm diye babamla iyi olamam
Kıskançlık mı yani ne bu hangi anne böyle yapar anlamıyorum
Annenin psikolojik sorunları falan mı var acaba bir an önce gidip bir doktora görünmesi lazım yoksa senin işin o evde gerçekten çok zor git babana anlat diycem oda annenden taraf olursa daha büyük sorun olur ya da baban annene kızsa genelde annenle evdesindir yine büyük sorun ülkede ki kızların çoğu bu nedenlerden evden kaçıyor zaten aq olaya bak ya
Aksine benim sorunlarım olduğunu düşündükleri için teyzem psikiyatriye götürdü. Anlattım ama ona anlatırken de ağladım, ağlayabilirsin dedi konuştuk ama annemi de sordu. Annem evdeydi
Sonra teyzem geldi ve doktor bende bir sorun görmediğini söyledi. Ama o yıl sınav senem olduğu ve kendimi daha rahat hissetmem için istersen bir antidepresan yazayım dedi ve ben de kabul ettim s. alak gibi bir yıl ilaç kullandım bide onlar yüzünden. Annem sen hiçbir şeyi takmıyorsun bırak o ilacı diyordu.
Ve babam da maalesef annemin yanında oluyor. Biraz hafif tepki verse annem tekrar babama çıkışıyor. Adam arada kalıyor ama yeri geldiğinde bana da güzel güzel sövmesini biliyor. Sonra ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi
Benim de tek çarem o. Şehir dışı, tek yaşamak benim için gerçekten zor olur. Hiç yalnız kalmadım, güvenlik açısından, hayatta kalma mücadele etme. Bunlar kolay değil maddi manevi bedel ödemek gerek ama başka çarem de yok
Evden gitmen şart ama kesinlikle evden kaçmanı tavsiye edemem çünkü gerçekten çok zor maddiyat olmazsa çok büyük sorunlarla karşı karşıya kalırsın
Yok kaçamam. O zaman suçlu olurum yine. Ki uygun değil öyle kendimi riske atamam güvencem olmalı. Kaçsam o kırık olayında kaçardım. Ben mesleğim olsa bile zorlanırım diyorum kaçarak hiç olmaz. 2-3 seneye atanmış olurum en geç, kendisi de diyor bi de İstanbul’u yazdırmayacakmış git de hayatı gör diyor. Sanki ben sana göre tercih edeceğim, neyse… teşekkür ederim derdime ortak olduğun ve cevapların için
Rica ederim çok dikkat et kendine
Yorumlarını okudum aynı benim annem. Seni bir tek ben anlarım
🥺sorun kimde peki
Yani tüm sülale beni kötü biliyor sorunlu biliyor ben anlamıyorum suç bende mi
Davranışları aynı yok yemekleri ayrı yemek konuşmamak. Ben alıştım artık ama ilerde anne olduğumda iyi bir anne olacam çocuğuma böyle davranmayacam. Ona bu dünyada herkesten yakın olacam. Annenin davrandığı gibi davranma sende annenin huyu değişmez.
Yemek kısmını anlamadım
Ya bana parmağım kırıldığında ne yemek veriyordu ne kendim yapmama izin veriyordu. O halde de olsam ben yine hazırlardım bir şeyler ama Ocak etraf kirlenmesin diye yasaklardı
Şimdi de millet zayıf olduğum için laf yapıyormuş yemiyormuşum da şöyleymiş. Çok düşünüyordun. Tek amacı milletten laf yememek çirkin demesinler yeter
Aynı işte boş ver
İyi insanlara iyi şeylere odaklan sen iyi bir anne ol
Öz annen oldugundan eminmisin
Herkes bunu soruyor : ( gerçekten bir şey anlatsam öz annen mi diyorlar ama maalesef öyle. Küçüklüğümden beri aşağılanarak büyüdüm
Kendi ayaklarının üstün de dur sana artık laf söyleyemez ve ilerde anne olursan anneni asla örnek alma
Bir yıl sonra bitiyor okulum. Aile evinde kalsam masraf derdim olmaz birikim iyi olur diyordum ama bunları yaşamaktansa başka şehirde harcamak daha iyi gibi
Kesinlikle umarım her şey istediğin gibi olur 🌺💗🙏
Teşekkür ederim 💖
Rica ederim canım 🖤
annenin psikolojik sorunlari mi var
Ağlıyorum bu yorumları görünce cidden
Keşke anlaşabileceğim biri olsaydı çünkü anne bu arkadaş olsa bağını koparır atarsın..
ya oyle deme lutfen seni uzmek hic istemem universiteye gittin mi yani aile evinden uzaklastin mi hic
Bunlar ilk defa duyduğum şeyler değil ki. Ben olsam ben de öyle düşünürdüm çünkü normal değil. Üniversite de aile evindeyim