Ailem beni eksik görüyor, sürekli küsüyorlar. Kendimi kötü hissediyorum haklılar mı?

2 sene önce boşandım ve annemlerin yanına gittim 1 yaşında çocuğumla fakat çok zor günler geçirdim babam benim bir daha çalışmayacağımı düşündü ve sürekli hakaret etti. Bütün ev işlerini yaptım ama 1,5 sene boyunca beş parasız öyle ki evden bile çıkamadan yaşadım. Sonra iş buldum ve ayrı bir şehire taşındım. Çok şükür devam ediyorum ama orada olanları unutamıyorum. Evden ne zaman gideceksin , akılsız , ruh hastası , beceriksiz her şey. 2 ay önce bir kaza yaptım ve arabamın kaskosu yoktu babam bana yardımcı olamayacağını patronumdan para istememi söyledi ben de enişte mi aradım o da kem küm dedi ve babamı aramış babam zor bela ödedi ama yine çok laf etti ki durumu gayet iyi. Ben de çok kötü şeyler yaşadık artık böyle şeyler yaşanmasın dedim. Sen misin bunu söyleyen babam bana küstü. Hem yardım ediyorum hem de şikayet ediyor vs. Annem de ona hak verdi. Şimdi ikisi de benimle konuşmuyor. bir ara yanına taşınırız belki demişlerdi ben de ya yine aynı şeyler olursa yine hakaret vs. Olmayacağına söz veremeyiz dediler. Ben ne yapacağım.1,5 sene yaşadığımı ben bilirim. Ama yine onlar haklı gibi davranıyor. kendimi onlar karşısında hep canım beceriksiz gibi hissediyorum. Ama dışarda iş hayatında öyle değilim. kafam karışıyor.
Ailem beni eksik görüyor, sürekli küsüyorlar. Kendimi kötü hissediyorum haklılar mı?
Cevapla