Ailemin yanında kötü hissediyorum bir bakar mısınız?

Özellikle erkek kardeşim (ona kardeş bile demiyorum hiçbir şeyim değil bana göre) ve babamın yanında çok rahatsız hissediyorum ve dışarı çıkacakları zaman bahane buluyorum gitmemek için. Yok karnım ağrıdı yok bilmem ne diye. Evde odamdan dışarı çıkmıyorum onlarla muhatap olmamak için. Aynı sofraya bile oturmuyorum, onlardan önce yiyorum bilerek. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Sonra ne yaptınız, tavsiyeleriniz neler?
Ailemin yanında kötü hissediyorum bir bakar mısınız?
Cevapla