Aileme karşı kötü hissetmekte haklımıyım?

Babam ve annemde emekli memur hayatları boyunca çalışıp çabalayıp uğraştılar bizim okumamız içinde aynı şekilde uğraştılar bi ton para döktüler ünversiteden mezun oldum * bi işte çalışıyorum asgari ücret zor alıyorum böyle bi hayat yaşım 27 bazen düşününce aşırı içim daralıyor hiç bi zaman evlenemeyecek olmam zorluk içinde yaşayacak olmam 3 kuruşa sürüncek olmam çok korkutuyor beni

Aileme karşı kötü hissetmekte haklımıyım?
Cevapla