Mesleğimi elime almışım öğretmenim diye tatilim var ama bu ailem tatilime düşman etti beni daha ilk yıldan. Eve gelmek ailemi görmek istemiyorum. Halbuki hevesli hevesli geliyordum. Çocuk gibi davranıyorlar, oarayı kazandın havalandın senden gelecek hayır Allah'tan grlsin şeklinde davranıyorlar özellikle annem. Yemin ederim sır bu yüzden seneye bunlarla tatil geçirmek istemediğimden evlenmek istiyorum. Bu lardan kurulmak istiyorum. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmaktan da korkuyorum. Ne yapacağımı iyice şalırdım kafayı yemek üzereyim. İrtibatı kesmek istiyorum
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bi yorumlardaki erkeklere bak tekrar düşün ablacım
Gerçekten ya ne kadar kötü. Erkeklerin%80'i böyle işte kafa bel altı çalışıyor. Bak sana yemin ederim rahat bir ailem olsa bana böyle davranmasalar. Ne alel acele evlenmeyi kafama sokarım ne başka bir şeyi. Eve geldiğime pişman ediyorlar beni. Sürekli kavga etmekten yoruldum bunlardan. Bazen ailem olmasaydı diyorum sonra yuh kızım o kadar da değil sinirlisin şimdi sakin ol diyorum
aynı şeyi benim babam annemi yapıyordu annem evlendikten sonra meslek sahibi oldu hep kadını olur olmadık sana bi haller oldu al paranı falan demeye başladı annemde üzülüyordu artık sonra zaten yollarını ayırdılar senin durumuna gelecek olursak annenlerin tam aksine gururlanması gerekiyor niye bu tepkileri veriyorlar anlamıyorum ha bi haller olduysada bırakın olsun canım kızınız kimsenin eline bakmıyor kendi zeminini atmış başarmış bırakın gururlansın anlamadığım şey sen neden tatilde geliyorsun ailenin yanına baktın mutlu değilsin kal evinde
Değil mi ya. Gururlan övün. Bakın daha yeni bunu demesindeki olayı anlatayım. Çantam yırtıldı gelirken çanta al dedi. Ben de internetten markalı alayım dedim tamam alma ben kendim alırım dedi. Senden bir şey isteyen yok dedi. Sürekli senin paran yenmeze getiriyor olayı. Gram bir şey anlamıyorum. Ne dedim ya ben oluyorum. Ayrı evime geçtiğimde de olur olmadık zamanlarda arayıp rahatsız ediyordu. Görüntülü atayıp neden açmıyorsun deyip duruyordu. Ne biriyle buluşmanın (erkek) imkanı var ne başka bir şeyin. Bırakın ya sonra da neden biri yok diyecekler ilerde. Evde kaldın diyecekler sizin yüzünğzden dersem de suçluyum. Yemin ederim evimde kalmak istiyorum ama şu var afedersin de bk gibi yere atandım. İmkan 0 eve gelmesem de bu sefer bir daha gelme kabul etmeyeceğiz yapacaklar. Yemin ederim ne yapacağımı ne düşüneceğimi şaşırdım. Annenize de helal olsun güçlü kadın 💪 en güzelini yapmış valla
Bir ara bir ay ailemi aramadım. Bana bunu yaptırıyorlar. Sonra da kötü evlat oluyorum. Zaten kendi başıma meslek sahibi olmuş oluyorum. Brn dişimi tırnağıma taktım hayatımı sattım bir hayatım olsun diye
Çok üzücü bi durum en yakınlarının böyle yapıp seni dışlaması gerçekten baya moralini bozuyordur ama takılma zamanla artık susmaya başlarlar
Bunların susacağı yok. Her sene ben bunları çekemem. Meslek sahibi olduk düzelirler sandık daha beter oldular. 10 yaşındaki çocuk değilim artık gururuma dokunuyor 24 oldum. Valla evlenmek istiyorum. Keşke tamam işte bu diyeceğim insanı bulsam da evlenip kurtulsam
dil öğren kurslara vs git, 2 ayı kendine daha eğlenceli hale getirmeye bak.. daha da olmadı turlarla gezmelere git
Valla tek gidilmiyor. Hak ettiğimizi alamadığımızdan pek tatil imkanı da olmuyor ne yazık ki. Valla o eve ne gitmek ne de yüzlerini görmek istemiyorum maalesef. Aslında seviyorum ama damarıma dokunulunca çıldırıyorum
2 ay doğuda vakit geçirmek de zor, şimdi batıya aile yanına döndünüz sanırım
Evet zor o yüzden döndüm. Zehir ediyorlar ağlamalı kavgalar çıkıyor anlamadığım bir şekilde. Tatil yaptım 2 hafta yapacak başka da bir şeyim olmadı. Hayattan bezdim valla. Yalnız kalmayı işe gitmeyi özledim. Tatilde düşündüğüme bakın
aileden uzak duracağım diye evliliğe yanaşma yaşın çok genç, doğru zaman doğru kişiyi bulduğunu düşününce karar ver, doğru kişi olmazsa aileye de dönemezsin hayat çıkmaza girer
Bunu biliyorum. Birinden emin olmadan yola çıkamam. Ama bunları da çekemem yaşım küçük değil artık tahammülüm kalmadı. Ekonomik olarak onlara ihtiyacım da bitti
doğu küçük yer sormuyorum, batıda nerdesin il olarak?
Gizliden çıksanız yazsam buraya bir şey yazmak istemiyorum
Nerede görev yapıyorsun benzer durumdayız da çünkü
😂😂 siz erkeksiniz nasıl bir ailesel sorununuz olabilir paranız varsa
Parasal değil ailesel sorunlar 😂😂
Birde batılı olup doğuda çalışırken sıkılmak
Nereye atandın sen
Herkes sıkılıyor maalesef o sorun değil. Ailem canımı sıkmasa ben düşünmem bile. Kendi başıma eğlenmesini biliyorum. Ben şahsen tamam bu diyeceğim adamı arıyorum yaşıma yakın bana uygun
Atandığım yeri söylemem hocam
Neden gizli bir sır mı ahahahah enteresan belki aynı şehirdeyiz
Aynı şehirde olsak bile sizinle olmaz. Kaç yaş var aramızda abi
28 yaşım
Sen kaçsın ki
24 ama 20 22 duruyorum brn o yüzden sizinle zaten olmaz
Olmasın tamam
Kısa süreli kal
Olmuyor işte keşke olsa. Sürekli laf çarpıyorlar o kadar çok yoruldum ki. Evime dönmek istiyorum çakışmak istiyorum sürekli bıktım hayattam
Özel ders vat de dön
Öyle bir şey olmadığını onlar da biliyor. Doğuda kim özel ders aldırsın ki. Bir de yazın
Bahane bul
Evlenmek😂😂 tek çözüm valla öyle görünüyor. Eşim olursa onu yalnız bırakamam vs deyip gitmem ne güzel
Onunda düzgün biri çıkmama ihtimali var
İşte bundan da korkuyorum. Kriterlerim de var kimse ile sevgili bile olmadım desem yeri.
Evlilik ve sevgililik çok faklı ozellikle
Evet hep diyorlar. Nasıl olacak bu iş bilmiyorum. Sevmek sevşlmek istiyorum bir yandan da. Her şey var bende ama bir türlü aradığımı bulamadım
E gez eğlen biraz en çok suanda gezebilirsin
Valla öyle. Köy gibi yere atandım zaten. Aile kader gerçekten ya onları tamamen silmem lazım ya da böyle katlanmak. Kavga çıkıyor sürekli ben karşı geliğim zaman
Rahat olup istediğin zaman seks yapmalisij
Sorun bu mu cidden
Anladığınız şey bu mu
Gel evlenek