Ailem yüzünden bu duruma geldim ama kötü hissediyorum?

Ailem baskıcı ve dediğim dedik yapıdalar ve hayatımda her şey için benim yerime onlar tercih yaptılar (çok yüksek bi puanla güzel liselere gidebilcekken gitmek istemediğim liseye ağlamalarıma rağmen zorla göndermeleri, kıyafetlerime aşırı karışmaları, hayatımdaki insanlar, asla gitmek istemediğim bölümü zorla üni tercihi yaptırmaları gibi) ve ben hiç mutlu değilim bu durumdan. Çoğu kişinin “aaa çok güzeeel” dediği bilgisayar mühendisliği bölümü okuyorum. 1 sene mezuna kaldım şuanda da 2. Sınıftayım ama nefret ediyorum okula diye çıkıp dışarda zaman geçirip eve geliyorum. İstediğim şey aşçılık okumaktı ama tercihlerime asla yazdırmadılar.. ayrıca şu an 4.5 yıllık onu da istemedikleri bi erkek arkadaşım var ve 1 aya falan kaçıp evlenmeyi düşünüyoruz (sebebi ailemin bana yaptıkları değil seviyoruz ve yeni bi şey değil 1-2 senedir düşünüyoduk). Bi yandan aileme karşı kendimi suçlu hissediyorum ama bu yaşıma kadar hayatımdaki her şey onların istediği gibi oldu benim ne istediğim hiç bi zaman önemli olmadı. Sizce suçlu muyum yoksa ailem yüzünden bu hale geldiğim için onlar mı suçlu?

Ailem yüzünden bu duruma geldim ama kötü hissediyorum?
Cevapla