Ailem beni çok kırıyor onlar için görünmezim sanki?

Sürekli üstüme geliyorlar ben sinirlenince de çok asabisin oluyor burs alıyorum aldığım gün onlara vermek zorunda kalıyorum dışarı çıkmak istiyorum yok alışveriş istiyorum yok güzel değilsin zaten diyorlar o kadar çok bunaldım ki günah olmasa diğer dünyaya gitmiştim bile her şeye kulp buluyorlar müzik dinliyorum rahatsız oluyorlar telefonla oynuyorum rahatsız oluyorlar pardon da ne yapıcam ben bu Allahını belası dünyada be yapayım yani okula gidip geliyorum her Allahını günü bulaşık yıkıyorum başka kimse yokmuş gibi aşırı aşırı bunaldım hayatım böyle bitsin istemiyorum napmalıyım ailenle konuş deme onlar anlamazlar çünkü

Ailem beni çok kırıyor onlar için görünmezim sanki?
Cevapla