Ailem beni yok sayıyor, onlara tavrım ne olmalı?

Daha yeni düzgün bir is bulabildim kendime ait hiçbir birikimim yok ailemden hic para almiyorum herseyimi kendim yapmaya çalışıyorum ama annem özellikle ona para vermiyorum diye yemek yerken dahi tek bırakıyor surekli elestiriyor sucluyor sonucta biz bir aileysek bu aile birlikte yemek yemeli cocuguna sevgisini esirgememeli ama annem her fırsatta ona olan sevgimi parayla denk tutuyor bende vermiyorum evde surekli pskljk baski yapiyo gidicem dedigimde de birine kacicam gibi ortaligi karistirmaya çalışıyo artik ruyalarima giriyor bu durumu nasil asicagimi bilmiyorum nefes alamiyorum artik.
Güncellemeler
+1 yıl
Yani en basiti isten gelirken ben tepki vermessem nasılsın hoş geldin asla demezler biz seni okuttuk diye başımın etini yediler
Ailem beni yok sayıyor, onlara tavrım ne olmalı?
Cevapla