Evliliğimi bitirmeli mıyım. Delirmek üzereyim, ne yapmalıyım?

merhaba arkadaşlar ben 23 yaşındayım 9 aya yakındır evliyim.
paramedik mezunuydum çalışmak istiyordum 19 yaşında bunu babama söylediğimde babam ve abimden şiddet gördüğüm için izin vermediler ve evlendirmeye çalıştılar beni o yüzden evden kaçmak durumunda kaldım evden kaçtım ve Bodrum'da hemşirelik işi yapmaya başladım bu sırada ailemle de görüşmeye başladım tekrardan babam hatasını anladığını söyledi bir yıla kadar hemşirelik yaptım sonrasında işsiz kalınca bir üniversiteden arkadaşım benim fizyoterapist olarak çalışmam için beni aksaray'a davet etti aksaray'a gittiğimde aslında masaj salonu olduğunu öğrendim zor durumdaydım parasız kalmamak için 4 hafta gibi bir süre orada çalışmak zorunda kaldım ama asla kötü şeyler yapmadım. orada çalışırken eşimin teyzesi oradaydı sonrasında eşimle de tanıştım orada eşime orada çalışmak istemediğimi söyledim birlikte başka bir şehre gidip çok güzel bir hayat kurmamız gerektiğini söyledim biz üç dört gün içinde sevgili olduk sonrasında iki ay sevgili kaldık sonrasında abim beni arayıp memleketime dönmem konusunda ısrar edince memleketime dönmek durumunda kaldım. memlekete gidince sevgilim 2 ay sonra beni istemeye geldiler bu arada eşimin annesi vefat etmiş ve babası onları terk etmişti anneannesi ve teyzesi ona bakıp büyütmüştü ailem istemedi doğru olduğum için hem annesi babası falan bir de uzak olduğu için. tanımadıkları için pek istemediler fakat ben abimi de ailemi de herkese ezip evet dedim. 4 ay boyunca nişanlı kaldım eşim madde kullanıyormuş o sırada madde kullandığı için sürekli bana iftiralar atıyordu aslında evimde olmama rağmen gerçekten çok sadık bir insanım asla düşüncemde bile eşime ihanet edebilecek bir insan değilim sürekli ona ihanet ettiğimi çocuk aldırdığımı gibi bir sürü iftira attı bana fakat ben hep onu iyi bir insan olduğunu ve madde kullandığı için böyle davrandığını onun yanında olursam her şey değişeceğini düşünüp yine de yüzüğü atmadım veevlendim. evlendiğimizde bal ayının 3 gününde foça'daydık orada bungalov bir evdeydik orada onun yatağından çıkıp oradaki çalışanların yanına gittiğimi iddia etti yemin ederim ki öyle bir şey asla yoktu çok çok kötü hissettim ve yolun ortasında saçımı başımı çekip beni dövmeye başladı neyse ona da sustum sonrasında bu tür konular tekrardan devam etmeye başladı eşim madde kullanılıyordu ve bıraktığı için bu şekilde davrandığını düşündüm o yüzden sürekli şiddete uğramama rağmen hiçbir şekilde ayrılmadım yani kavgalar ediyorduk evet çok kötü durumdaydı fakat ben düzeleceğimize inanıyordum o yüzden bırakmıyordum onu aslında biraz ona merhamet ediyor gibiydim. annesinin hayatta olmaması babası onu terk etmiş olması onunla konuşmak istememesi benim çok etkiliyordu ben onu bırakırsam tekrardan maddeye düşer diye çok korkuyordum onu maddeden uzaklaştırmaya çalışıyordum bir daha içmemesi için elimden geleni yapıyordum sürekli madde yüzünden iş miş mişimi diye kafayı yemek üzereydim.

Evliliğimi bitirmeli mıyım. Delirmek üzereyim, ne yapmalıyım?
Cevapla