Narsist kişilerle evin içinde yaşamak durumunda olan var mı?

Hayırlı Ramazanlar. Ben 4 kişinin olduğu bir ailede 3 kişinin narsist olduğu bir ailede yaşamaktayım.36 yaşındayım. Ev işlerini dört dörtlük yapan biriyim. Ama zamanla bu senin görevin haline dönüşüyor. Kadınlar Gününde sabahtan evi toplayıp gittim. Öğleden Sonra cafede biraz eğlendim. Akşama eve geldim. Salonda oturuyordum. Babam sert bir tavırla ben sana demedim mi koltukların örtüsünü ser diye. Geçende de sermemişsin zaten diyor. Sen benim istediklerimi yapmıyorsun bende senin istedikleri yapmayacağım dedi. Tehdit ediyor Yani beni arkadaşlar. Çok sinirlendim. Beynim döndü. Hani küçük çocuklara dersin ya dediklerimi yapmazsam seni bir yere götürmen diye. O gece sabah 5 e kadar uyuyamadım. Sabah oldu. Bana günaydın diyor. Ben seninle konuşmuyorum dedim. Emri vaki konuşmaların var dedim. Benim senden herhangi bir isteğim beklentim yok dedim. Kredi kartını ve parayı bana kendin isteyince veriyorsun dedim. Annemde bana sindirici bir şekilde bakıyor. İkisi bir oluyor. Tek kalıyorum. Ve arkadaşlar iş aramaya başladım. Bu durum beni çok üzdü ve senelerce aynı döngüde yaşıyorum. Bir yer sekreter arıyormuş. Birkaç gün içinde geri dönüş yaparız dedi. Tek umudum kendim oldu artık. Kız kardeşimin erkek arkadaşı var. Sözlendi. Sözlenmeden önce erkek arkadaşıyla başka şehirlerde kaçamak bile yaptılar. Babamda ses çıt yok. Doğum günümü kutladık. Annem ben ölünce olan sana olur. Baban evlenir. Kız kardeşin zaten kaçamak yapıyor. Doğum günümü berbat etti arkadaşlar. Bundan sonra bende kendi yoluma bakarım dedim. Babamla kız kardeşim narsist oluşunu resmen destekliyor Annem. Evin içinde tek kalıyorum. Çok zor bir durumdayım.

Narsist kişilerle evin içinde yaşamak durumunda olan var mı?
Cevapla