Narsist aile bireyleriniz var mı ailenizde?

Maalesef hem annem hem kız kardeşim narsistler.

Hani körle yatan şaşı kalkar hesabı narsistlerle çok içli dışlı olunca gerçekten bir insanın narsist olup olmadığını Doktor olmadan bile anlayabiliyorsunuz. Nitekim bir kez bir arkadaşım eşinden bahsetti bana kısacık, aynı zamanda da psikiyatriste gittiklerini söyledi. Ben hemen birkaç dakika sonra eşinin narsist olduğunu doktor söylemedi mi dediğimde Evet söyledi dedi. Yani o kadar zor kişilikler ki onlarla iletişim kestim. Tabii ki aileyiz arada bir iletişime geçmek zorunda kalıyorum herhangi bir şey sorduğumda dahil şunu fark ediyorum hic altta kalmamaya calisiyor yani iyi niyetli bi sekilde hatasını gösteriyorsun yok oyle degil boyle değil diyor yillardir boyle. Zaten narsistler asagilik kompleksli kişiler olduklari icin heo karsindakini kucumser ki kendini ustun sansın.

Ki ne eğitimi var ne adap edebi. Allah afetsin ama maalesef bu bi gercek. Mesela az önce kız kardeşimle yazıştım benim ne demek istediğimi anlamadığı halde üste çıkmak için anlattım ya dedim ya deyip duruyor. Ben de diyorum ki ben öyle demek istemedim ben şunu şunu demek istedim neyse diyorum. Sonra bakıyorum işte dün anlattım o da neyse yazmis. Yani bu kadın otuz küsür yaşında yani bu kadar kompleks. Benim Neyse yazdığım sözün aslında onu önemsemediğimi gösterdiğini düşünüp Ben de seni önemsemiyorum gibi göstermeye çalışıp oda anlamsizca neyse yazmis. Kisiligini cok iyi bildigim icin anliyorum.

Mesela bir kez bir durum oldu. Benim hesabımdan bana sormadan para çekmiş... dedim ki sorun değil çekebilirsin ama yeter ki öncesinde bana söyle ben birden paranın yok olduğunu gördüğümde korktum dedim. Dolandırıcılık mı oldu diye dedim. Burada bile yok şöyle yok böyle İnanılmaz bir şekilde üste çıktı ya bu kadar zor bir insan.

Dedimki kendi kendime mesafe koymakla cok iyi ettim. Surekli insani yoran kisilikler bunlar. Ama mesafeyi istemiyorlar yinede cok şükür kabul ettirttim

Ama yani resmen gerildim. Çünkü sirf bundan bile çok kavga etmeye müsait bir insan.

Annem desen zaten uvey anne gibi biri. Ben çözümü iletişimi minimuma indirmekte buldum careyi. Siz nasil çözüm buldunuz?

Allah bu durumda olan herkesin yardimcisi olsun.

Güncellemeler
1 yıl
Birazda dertlesmek istedim sanirim uzun oldu kusura bakmayın 🙏😌
Narsist aile bireyleriniz var mı ailenizde?
Cevapla