
Gerçi arkadaş bile sayılmaz artık o ama.. :D
Önceden çok samimi olduğunuz ama şimdi aranızın soğuk olduğu arkadaşınız var mı?

Gerçi arkadaş bile sayılmaz artık o ama.. :D
Önceden çok samimi olduğunuz ama şimdi aranızın soğuk olduğu arkadaşınız var mı?
Evet var okul döneminden tanıdığım bir arkadaşım vardı lise döneminde 4 yıldır falan görüşüyorduk sonra baktım hal ve hareketleri hoşuma gitmedi sonra ben de ona bir yamuk yaptım hayatımdan çıkmak istedi bir yerde İlk başlarda çok üzüldüm hayatından çıktığı için ama şimdi de düşünüyorum da iyi ki de hayatımda yok.
Çok var ama kendi hataları benim değil insanları önce kendine iyi hoş çekiyorlar yanlarına sonrasında linçleyip kötüleyip tehdit edip kötü kalplerinden dışarı atıyorlar
Var var. Tek arkadaş değil. Arkadaş olmadığım ama samimi olduğum ve birden konuşmanın bittiği kişiler de var. : )
Rica ederim :()
Cevap
2Cevap
Hayır yok.. yani daha doğrusu vardı ama aramızı düzelttik iyi ki..
Var tabi ama tamamen onların davranışları bu sonucu doğurur başka bir şey değil.
Ondan da var 🙄
Olmaz mı... Var elbet.
evet olmaz olur mu
Çok var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?