Soğudunuz bir arkadaşınızla tekrar eskisi gibi olur musunuz?
Olurum
Olmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soğudunuz bir arkadaşınızla tekrar eskisi gibi olur musunuz?
Arkadaşlık ilişkileri karmaşık olabilir. Eğer aranızdaki sorunlar çözülebilirse ve her iki taraf da ilişkiyi yeniden inşa etmek istiyorsa, eskisi gibi olmanız mümkün olabilir. İyi iletişim, anlayış, ve zamanla bu tür sorunları aşabilirsiniz. Ancak her durum farklıdır, bu yüzden başarı şansı ilişkinizin özel koşullarına ve her iki tarafın da istekliliğine bağlıdır.
aynı mahallede yaşıyoruz 10 yıllık arkadaşımdı genellikle hep karşılaşıyoruz aynı mahallede olduğumuz için görmezden geliyoruz birbirimizi bana yaptığı ayıpı unutmucam asla sevgilisi için defalarca ekti çocukluk arkadaşını sözler verildi takılıcaz falan filan adam yıllardır evime bile gelmiyor hatrımı sormuyor mesaj atması bile yeterli nasılsın kardeşim diye hem ben soruyordum arıyordum mesaj atıyordum evine gidiyordum annesi benim annemdi babası benim babamdı kan kardeşimdi ama artık benim için yabancıdan bir farkı yok zaman insanı değiştirirmiş dedikleri o kadar doğru ki aynı yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi benimde sevgilim oldu ama öncelliğim hep kardeş dediğim insandı eski sevgilim desen zaten evlendi hiç birşeyden yüzüm gülmedi en zor günlerimde kimse yanımda olmadı doğum günümde terk edilmiştim kimse teselli bile etmedi hıçkıra hıçkıra ağladım çocuklar gibi ağzıma içki sürmemiş adam başlattılar değmeyen insanlar için kendimi yıprattım sigara da dahil öyle çürütüyoruz kendimizi değmiyor kimse için değmiyor
🚬🚬🚬🥺 vay be ne acıklı hikâye. Benimkide sırtımdan bıçakladı en yakınım dediğim insan. Anneme sırrımı söylemiş 🙄 telefonlarını açmıyorum arayınca
@Mericeyn10 boş insanlara çok vakit ayırdık artık kendimize çeki düzen verme vakti sigara içkiyi nargileyi bırakma kararı aldım bugünden itibaren kafamı toplucam hayat kısa anı yaşa brom
@Mericeyn10 dünyaya 1 kere geliyoruz giden giden gitmiş gittiği gün bitmiştir kalan baş taçı
Eyvallah bırak kesinlikle değmez brom. Bende onun yüzünden alkole başlamıştım Allah affetsin Allah onu ıslah etsin artık diyecek bir şey yok
@Mericeyn10 daha genciz elbet bizimde değerimizi bilen insanlar çıkar karşımıza
Aynen öyle iyi dedin kral. İçkiyle işim yok mutluyum alkol sigara bunlar kötü şeyler Allah fırsat vermesin
Aynen öyle inşallah
@Mericeyn10 amin kralım her zaman kendinle barışık ol kendini öv bencil ol bencillik mutluluktur egolu olmak iyidir bu zamana kadar egosuz olduk da noldu bazen bencil olmak gerekir bu hayatta iyileri kullanıyorlar kural 1 asla kimseye güvenme
Valla doğru ya haklısın aynı şeyleri bende çok düşünüyorum bu debir kötülerin devri iyilik kimseye fayda etmiyor. Babana bile güvenme lafı çok doğru kesinlikle kendinden başka kimseye güvenmeyecen bu devride
@Mericeyn10 +1
olamıyorsun ya sebebide çok basit yokluğuna alıştın bir kere o arkadaşın kaybetmekten korkmuyorsun onu hani anladın mı umursamaz oluyorsun ama vefakar arkadaşsan eskisi gibi olunur ama o soğumadıysa olur ister yanında seni arar sorar bulamaz.
Ne yaptığına göre değişir. Bana kötü davranan surat yapan biriyle zor yeniden arkadaş olmam. Bir de boş beleş biriyse, hiç kitap okumuyor ve kendini geliştirmekten bı haberse, sadece şikayet edip duruyorsa bir araya gelmek istemem.
Cevap
72Cevap
Hayır olmam soğuduysam çünkü tekrar güvenemem hiç bir şekilde
Arkadaşımla görüş farklılığı yaşıyorduk ve çok kabaydı en sonunda sinirlenip iletişimi kesmiştim o da karşımda dalga geçer gibiydi hatta. Aradan bir kaç yıl geçti aradı ben de kim besleyen biri değilim zaten bana bir yanlışı olmamıştı. O da ararken tedirginmiş ama normal konuştum o da öyle şu an en yakın ve tek arkadaşım hatta iyi ki de var
Biraz zor olurum eğer gerçekten de çok sevdiğim biri ise bana yanlışlık yaptıysa sorarım ama belirli bir zaman sonra yeniden ısınırım ama herhangi bir insansa zaten sorduysan buz gibi olur mu konuşmam çünkü güvenim gittiyse o iş orada bitti
Ben bilinçli yalnızlığı seviyorum, hiç arkadaş yok. Sadece kitaplar ve ailem, bir de dışarda sohbet edecek birilerini buluyorum o mutlu ediyor beni
Olmam çünkü kolay sebep ile soğuna olmaz ağır durum olmuştur ki soğumuşumdur kendime haksızlık edemem
Güven saat gibidir. Bir kere kırıldı mı bir daha doğru göstermez. Bende birine kırıldıysam eskisi gibi olamam
Bugüne kadar pek olmadı açıkçası o yüzden o evre getirmemelerini veya gelmemeye özen gösteriyorum ama bazen olacak olan oluyor.
Sevdiğim birisi ile belli bir zaman sonra olurum ama sevmediğim birisi ise olmam. Sevdiğim birisi ile de baya uzun sürer yine de ısınmak.
Bir kişi var sadece tekrar tekrar eskisi gibi olabildiğim. Haricinde olamam, olamadım bu zamana kadar.
Soğuma sebebine göre değişir. Uzun zamandır görüşmüyor olduğumun verdiği soğumaysa benim için soğuma değildir
Zaten bir sefer iletişim koparsa benim için bitmiştir. Açık şekilde söylerim. Bahaneye hiç gerek yok.
Gayet de olunur. Bir soğuma yüzünden kaç yıllık arkadaşınızla görüşmüyorsanız o sizin probleminiz. Sonuçta arkadaşlıkta da aşkta da her şey dört dörtlük gitmek zorında değil. Elbet kavgalar olur, soğumalar olabilir. Sırf bu yüzden insan silmek o insanla olan her şeyi hiçe saymaktır.
Hangi konuda soğuduma bağlı ona göre olurum ne olacaksak
Affı yok onun ama bakacağı yüze tükürmek o insan erkeksiz kalır da yinede dünyada tek erkek o kalsa bakılmaz arkadaşımın çünkü o mide bulandırıcı kokmuş aş yenmez
Büyük söze tövbe ama iyi tahmin kuzum bildin kimseye yapılmasını istemem ben de yapsam affı yok affetmesinler
Olamam arkadaşım dediğim insan hakkımda dedikodular uydurdu ve olay müdüre kadar gitti
ortada bir sebep bile yoktu ben hep onun iyi gününde kötü gününde yanında oldum ama o arkamdan bıçakladı
şu an hâlâ konuşuyoruz olay biz küçükken yaşandığı için ama eskisi gibi samimi değilim olabildiğince konuşmamaya çalışıyorum
Ve ona güvenmiyorum bir şey anlatmıyorum
Olmayı çok ama çok isterdim.
Ama sanırım...
soğumuşsam nedeni vardır eskisi gibi olmam ask
Hiç bir şey eskisi gibi olmuyor maalesef. İyi arkadaşlığı mahfetmeyin. Dönüşü yok.
Elimde değil olamıyorum yeni öğrendim bende , 3 ay oluyor öğreneli.
Mümkün değil imkansız gibi bir şey tecrübe ile sabit
her ne kadar samimi olmaya çalışsanız da bir yavanlık oluyor mümkün değil bence
Soğuduğum hiçbir insan ile tekrar aynı olamam yapımda yok.
Bir kere soğuk çöktü müydü bir daha ısınmak çok zor..
Soğuduğum biri oldumu kim olduğu fark etmez soğurum
Olamam soğuduysam bi sebebi vardır sebebine göre hareketimi yaparım
Hayır olmam çünkü kötü bir tarafını görmüşümdür.
Soguma sebebime bağlı eger beni inciten bana zarar verem birşeyden soguduysam affederim.
Bu neden soğuduğuma ve gidişata bağlı biraz
Olmam çünkü artık güvenmiyorumdur ve o duygu asla gelmeyecektir
Ne konuşurum ne ararım ne sorarım.. kaç senelik arkadaş olursa olsun..
Hakkımı helal etmiyorum dediğim kimseyle yeniden arkadaş ve dost olmam.
Olamıyorum içten içe sevgim sürse bile devam etmek istemem
Büyük konuşmak istemiyorum ama zor. Aramızda olanlara bağlı, sebebi neydi neden soğudum vs.
Bu bende pek mümkün olmadı. Bir kere soğukluk girdikten sonra o eski tadı kalmıyor
Testi bir kere çatlamışsa sıva yapsan da içi hep çatlak kalır
Arkadaşım zamanla hayatımdaki her şeye karışır olmuştu giydigime saçıma kararlarıma ben de soğudum sildim fakat yokluğunu da baya farkettim ama yapacak bir şey yoktu bir kere soğuyunca olmuyor..
Motor muyum ki soğuyayım? Yanlış yaptıysa bitmiştir benim için...
Hayır olmam sogudummu bitmistir bir araya gelsemde eskisi gibi olmaz
Ne arkadaşı ben sevgilimle olamıyorum tartıştık ayrıldık ertesi gün akşam aradı kıyamadım barıştık ama hala ısınamıyorum
Eskisi gibi olunmaz ama denerim, he ama işler ne hata yaptığına göre değişir. bana kötü birşeyi olduysa yakın olmam eskisi gibi ama herşeyi affeden bi insanım, affederim.
Soğuduğum hiç kimseyle tekrar eskisi gibi olamam.
Bana ufacik soguk davranan kimseyi hayatimda birakmadim
Kişiliğe ve karakterine bağlı şahsen ben bana bir hata yapan bundan sonra ki süreçte de yapar mentalitesiyle düşünüp asla affetmezdim
şu an böyle soğudum bir arkadaşım var ve istesekte asla eskisi gibi olamadık. Araya soğukluk girdimi asla eskisi gibi olunmuyor
soğumam için elinden geleni yaptı daha ne olabilir di bilemiyorum şu an yüzsüzlük yapmaya çalışıyor iticiii
Olmaz soğuyan bi yemeği çayı vs ısıttığında bile eski tadı olmuyo hiç bir ilişkide de soğukluk girdiyse bi daha eski samimiyeti yakalamak zor olur
Kimseye karşı kolay kolay soğumam ki düzeltmesi için şans veririm ama hala yapamayıp soğuduysam artık seneler geçsede eskisi gibi olmam
Olmam ya bir kere soğuyunca tekrar ısınamıyorum o insana
Ben kitabımdan bi kişi çıkmışsa o benim için bitmiştir
Kırılan hiçbir şey bi daha eskisi gibi olmaz olamaz mümkün değil
Olamam, bir karakterin duruşun olmalı ki insanların gözünde saygınlık kazan…
Olamam sildiğim zaman benim için geri dönüşü yoktur.
Yeter ki beni terk etmesinler herşeylerine razıyım katlanırim bi şey olmaz yalnız kalmıyim da 😒😒
Kırıldı bir kere sadece. Arkadaş değil anne baba hariç bence herkes aynı
İlk seferde soğursam ikinci sefer soğuma fırsatı vermem
Olmak istedim gözünü hırs intikam ve kıskanclık büründüğünü görünce ilişkimi tamamen kestim
Hayır olunmaz. Eskisi gibi olunacaksa niye soğuyacaksın ki
Kimseye 2 birşansı tanımam kıralı gelsin vaz geçiremez
Kısacası sütten dili yanan yoğurdu üfleyerek yer diye bir deyim var ya tam şu olaya cuk oturuyor
hayırrrrrrrrrrrrrrrrrr
arkadaşla olurum ama sevgiliyle asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?