Kendimi yalnız hissediyorum, eşim beni umursamıyor?

2.5 yıllık evliyim. Eşimle severek evlendik. Bakımlı ve güzel bir kadınım maddi manevi eşimi eksik bırakmıyorum. Ama eşim beni yalnız bırakıyor yani fiziki olarak yanımda olsada manevi olarak yalnız hissediyorum. Evliliğimizin ilk aylarında hep eleştirdi mükemmelliyetçi birisi ve ne yaptıysam hep bir kulp buldu bu yüzden hep tartışmalı geçti ilk aylarımız. Eşim gelir evim temiz kendim bakımlı yemeğim eksiksiz karşılarım ama eşim yüzüme bile bakmaz. Gelir gelmez önce tuvalete girer 1 saat telefonuyla vakit geçirir sonra çıkar yemeğini yer odada uyuya kalır. Ona bir şey sormasam hep beni haksız suçlu sıkarır. Bir hata yapsa direkt beni suçlar yani hatasını kabul etmez böyle olunca da artık onunla konuşmak dahi gelmiyor içimden haklısın deyip geçiriyorum. Az önce oda havasızdı ve sprey sıktım. Eşimde hemen elinin ayarı yok deyip gidip odaya oyun oynamaya başladı. Yani bir bahane buldu ve yine gitti. Bende diğer odaya geçtim. Kendimi yalnız hissediyorum duygularımı hislerimi anlamayan basite indirgeyen umursamaz davranan bir adamla evliyim. Ve bunu ona söylediğim zaman yine beni suçlayacak beni hatalı görecek. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama artık doluyorum bende patlayacağım onu biliyorum.

Kendimi yalnız hissediyorum, eşim beni umursamıyor?
Cevapla