





Biraz abartmıyor musun? İnsanın eşref saati olur, eşşek saati olur. gergin olur, yorgun olur hoşgörü sergilemek yerine bu şekilde tahammülsüzlüklerle çok bir gelecek görünmüyor bu evlilikte. ip misali herkes bi tarafa çekerse inceldiği yerden kopar. tabi bu ne kadar umrunuzda olur gerisini sizler düşünün.
Beyefendi ben farklı bir şey istemedim ayda birkaç kez sehir dısına çıkıyor evde tek kalan benim sevgili iken gösterdiği ilgiyi istiyorum
Tamam ilgi bekliyorsunuz onu anladım hanımefendi. belki ilgi bekleyen birileri de vardır neden siz göstermiyorsunuz mesela? Belki sorunu, sıkıntısı var. belki de gergin ve bunu yansıtmak istemedi. Herşeye kendi penceremizden bakmayalım lütfen.
Ben zaten ilgiliyim beyefendi çalışan o mesaj atan bendim zaten ne yaptın merak ettim diye çalışırken zırt pırt aramam o müsait olunca aramali
Bence ilgiliden çok bunaltıcı bir yapınız var ve haksız olmaya tahammülünüz yok gibi görüyorum. insanlık hali sonuçta günlük problemlerin arasında biraz huzur istemiş olamaz mı yani?
Ha ha inan hiç öyle bir yapım yok sevgili iken bana yalan söylemiş düğünde iş arkadaşi ile sarmaş dolaş dans etmiş ve bunu evlendikten sonra gördüm başka kadın olsa ne yapardı sence? Ben yinede geçmiş zaman diye biraz yüzümü astım o kadar öyle aşırı kıskanç ya da ilgi manyağı biri değilim keza lohusaym psikolojiden anlaması lazım
Bilmiyorum yargılamak elbette bana düşmez. losuha olmanıza eyvallah ama bunu bir koz gibi öne sürmekte hoş bir davranış değil. belki sizin kadar onunda bu duruma canı sıkılmış olamaz mı yani herşeyi aleyhinize çevirmeniz doğruysa bu da sizin tercihiniz.
Ya tabiiki bu acıyı birlikte yasadık ama ben bebeğimi ölü doğdum doğumda o kalmak istedi ben etkilenir diye istemedim 12 saatt acılar içinde doğurdum yani bencil biri değilim :)
Bencil olduğunuz için söylemedim ama en azından yanınızda olup destek olmak istemiş. bakın biz insanlar her zaman herşeye yetişemiyoruz ve illa ki birşeyler eksik kalıyor. bay ve bayan farketmez iş yerinde can sıkıcı tartışmalar, işlerin rast gitmemesi, mobing ve insanların memnuniyetsiz tavırları oldukça insanı yıpratıyor. kaldı ki evlisiniz ve bir sorumluluk içindeyken yeri geliyor bu tarz durumlara sabredip boyun eğiyorsunuz. herkes ister kendine ve ailesine vakit ayırmayı. sakin ve huzurlu bir yaşam sürmeyi ama maalesef bunlar hayatın bir parçası. biraz anlayış, biraz hoşgörü ve sıcaklık hissettirirsen umarım daha faydalı bi iletişim kurabilirsiniz.
O işinde patron aynı yerde çalıştık gayet iyi
Belki sen yoksun diye böyledir 😁
Bugun on defa aradı açmadım biraz önce aradı tatlıya bağladık 🤭
İyi Allah kabul etsin
erkekler genel olarak elde edene kadar kadına kraliçe gibi muamele eder ettikten sonra da sıradan biri gibi davranır. ama azda olsa hala ilk günkü gibi hatta daha da güzel davrananı vardır. Nasip işi birazda
Cevap
9Cevap
ALLAH sabır versin öncelikle. Ama TC Kadını bir yorma be adam işe mi bakacak sana mı anlamadık ki ilgi de ilgi yani hiç mi sıkılmıyorsunuz bundan. :D
Tamamda bu işi sevgili iken de vardı o zaman telefonum susmazdi
Zamanında ilgi stoğunu doldurup ileride evlendiğimizde işe gittiğimde stoktan kullansın diye ilgisini fazla fazla göstermiş şimdi de pek zamanı yok belli ki stoklar çabuk tükenmiş :D
İki yüzlülük bu😞
Hahaha adamı darlama işinde gücünde
Çocuk kaybetmenin verdiği hassasiyet vsr. Bir de aynı eşimdeki kıskançlık var sende
Yo kıskanc biri değilim
Ne biliyim. Ben evden uzaklaşsam otelde kalsam yarım saatte bir nerde olduğumu sorar. O havayı sezdim sanki
Yemin ederim midem bulandı senin tribinden... Aman aman düşman g*tüne...
İnş burnundan fitil fitil getiren sevgilin olur 🤣
ne tatlı bir kavga lan , seviyenize hayran kaldım :)
Saygı olmazsa zaten evlilik biter özen göstermeye çalışıyorz ama kocam çok odun ya açmayacam telefonları
Lan bu cuma fizyoterapist cumaysa bizim iki arkadaşı bir arada oynattı haberin olsun
Adam 40 yılın başı yorgun, kötü bir dönemindedir belki. Aşırı duygusallıtan nprmal düşünememişsin adamn suçu yok burada. Kötü bir şeyi de yok fazla alıngansın
Sen biraz ileri gitmişsin neyse olan oldu onu fazla sıkma ama kırgın olduğun da belli olsun hayırlısı olsun ne diyelim
Ya eskiden arardın diyorum şimdi çekemem diyor bu nasıl bir uslub
Dikkat ettiysen sert çıkan o 😞
Eşin seni umursamıyor, ilgili hale getirmek seni sevip çok değer vermesini istiyosan dilersen napcağını detaylı anlatim
Olur
Takip et detaylı anlatim o halde
Büyüme vaktin gelmiş özlem
Erkek milleti
Sohbetlere bakarsak Suc sende
Tamam da sevgili iken arardı işten çıkınca şimdi değişen ne
Artık bi tokluk başlıyor ondan ilgisini kısıyor başka şeyler yapmak istiyor. sürekli beyin aşkla yorgun kalmamalı... Eğer ki Böyle yürümesini istersen bu ilişki soğukluğa yol alıp sürekli seninle gecmesini istersen herşey bitişe doğru gidecektir. Buz gibi soğuyacaktır senden seni sevmesine özlemesine hep fırsat vereceksin şüpheli davranışlarını bırakacaksın şüphelerin varsa gizli takip altına alıp hiç baskı uygulamayacaksın
Bu evlilik bir tarafın duygularına göre kurulmadı sevgiliyken o kadar çok arardı ki bıkardm ayrılmak isterdim bırakmazdı e şimdi bu ne soğursa da soğusun kibir veya başka bir şey de ben eğitim olarak da tip olarak da ondan iyiyim üstelik onun ikinci evliliği bu bence o beni elde tutmalı keyfi bilir ben çok fedakarlık yaptım düğün istemedim altın istemedim ailesi ile aynı binada oturmayı kabul ettim soğuyosa soğusun
saçma sapan ergence konuşmuşsun. biraz olgun ol?
Duygusal bir dönemdeym beyefendi lohusa psikolojisi diye bir şey var
böyle yaparak yarın bir gün o adamı kendinden soğutursan o zaman görürüm lohusa dönemini
Soğursa soğusun ayrılır gideriz hayatımı ona göre mi şekillendircm
çocuğunu da tek başına büyütürsün o halde
Cocugum yok olsada seve seve bakarım
he sorudaki açıklamayı okumamışım kusura bakma başın saolsun
sen abartıyorsun bence
bence sen çok duygusalsın
Evladımı normal 😞
Boşan abla
Abartmissin bence
Allah eşinin yardimcisi olsun
Ne oldu şimdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?