Eşim beni ailesinin yanında yok sayıyor, ilgilenmiyor, ben mi abartıyorum yoksa gerçekten umursamıyor mu?

Eşimle 6 aylık evliyiz. Öncesinde 5 yıl sevgili olduk ama sevgiliyken bu davranışlarını hiç fark etmemiştim. Eşim ailesinin yanında beni yok sayıyor asla benim nerede olduğumla ilgilenmiyor. Evden çıksam gitsem haberi olmaz. Aklı sürekli ailesinde sürekli ailesine gidiyoruz. En basitinden market alışverişi yaparız poşetlerin çoğunu ben taşırım. İşe bırakmasını isterim çünkü erken gidiyorum işe ama o işe bırakana kadar canı çıkar. Oturduğumuz sokak tekinsiz o yüzden beni bırakmasını istiyorum ki uzak değil yani. Zorla bırakıyor işe kendin git diye bağırıp çağırıyor ve başa kakıyor. Ağır bir şey kaldırsam hiç umursamaz yardım etmek istemez. Gece geç saatte işten dönmek zorunda kalsam ve ben onu zorlamasam beni almaya gelmez. Uzun zaman telefonuma bakmasam merak etmez. Ben mi abartıyorum yoksa cidden beni önemsemiyor mu çok üzülüyorum iyice erkek gibi oldum.

Eşim beni ailesinin yanında yok sayıyor, ilgilenmiyor, ben mi abartıyorum yoksa gerçekten umursamıyor mu?
Cevapla