Aşeriyorum ama eşim hiç umursamıyor. Bu umursamazlık normal mi?

4 aylık hamileyim dün canım aşırı derece de köfte ekmek istedi eşime söyledim evdeki yemeklerden yersin alamam dedi. Çok moralim bozuldu. Asersem hiç umursamıyor. Dün canım o kadar çekti ki şu an bile resmen kokusu burnuma geliyor o koftenin. Dün aglayarak yattım, esimin umursamamazligi yüzünden ve köfte istiyorum diye. Cidden köfte için ağlanır mi demeyin asermek çok farklı bisey gerçekten hala o köfteyi canım istiyor kokusu burnuma geliyor. Bugün gidip kendim alicam..🥺

Aşeriyorum ama eşim hiç umursamıyor. Bu umursamazlık normal mi?
Cevapla