Eşim tarafından hiç şımartılmayan ve ilgi görmeyen biriyim?

Arkadaşlar işten çıkarken bazen işten almaya gel beni diyorum arkadaşlarımın sevgilileri ya da eşleri haftada 2-3 kere almaya geliyor bende böyle ara sıra eşimden ilgi görmek istiyorum ama yapmıyor defalarca kez söyledim o gün kavga çıkarırsam ertesi gün gönül alma bahanesi ile gelir sonra bi sonraki ‘niye hiç gelmiyorsun’ kavgamıza kadar beni almaya gelmez. Bu arada araba ile 10dk bile değil iş yeri. Ben işten 18:00 de çıkıyorum servis 18:15 de hareket ediyor. Eve gelmem 18:30 20 dk bile erken gitmek eve benim için çok güzel. neden gelmiyor sizce. Bugün geleceğinden o kadar emindim ki süslendim püslendim hazırlandım gözüm yolda onu bekliyorum. Gelmeyeceğini kesin anlayınca o an ki halime o kadar üzüldüm ki anlatamam kendimi hiç bu kadar kötü hissetmemiştim. Bunu ilk defa değil çok kez yaşadım. Ama ona sorsan hep almaya gelir. Ama hayır sadece ben gel dediğimde geliyor ben de ayda 1 kere anca söylüyorum gel diye. Gel dediğimde de karnın mı ağrıyo başın mı ağrıyo vs diye soruyo hani niye geliyorum durduk yere der gibi sizce neden böyle

Eşim tarafından hiç şımartılmayan ve ilgi görmeyen biriyim?
Cevapla