İlgisiz ve kaba eşim beni çok incitiyor. umrunda bile değilim adamın. birinden ilgi görüyorum. Kendimi kaptıRmamak için ne yapmal?

Şimdi diyeceksiniz ki otur konuş.. çok öfkeli konuşulmuyor, kendisi çok inatçı.. beni çok incitiyor üzülmem ağlamam umrunda bile değil.. ilgisizliğinden beni umursamamasından bıktım. Asla gönül almaz.. kadınlığını kullan deseniz o da işlemiyor adama. Şu sıra birisi ilgileniyor benimle.. İnanın kocamdan duymadığım o kadar güzel laflar kullanıyor ki bana.. kendimi kaptırmak istemiyorum. Yanlış şeyler yapmak istemiyorum. Arkadaşlar ne yapmam lazım benim?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada 2 yıldır evliyiz
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eğer o kişiyle konuşmasam gece boyu ağlamaktan helak oluyorum..
İlgisiz ve kaba eşim beni çok incitiyor. umrunda bile değilim adamın. birinden ilgi görüyorum. Kendimi kaptıRmamak için ne yapmal?
Cevapla