Allah adaletliyse neden herkesi cinsiyetsiz yaratmadı?

Herkes cinsiyetsiz olsaydı daha fazla adalet eşitlik olmaz mıydı. Belkide daha mutlu olurdu insanlar yanılıyor muyum? Sırf acı çekeyim üzüleyim diye dünyaya getirmiş beni?

Allah adaletliyse neden herkesi cinsiyetsiz yaratmadı?
Cevapla