Yaşadığım travmayı atlatamıyorum ne yapabilirim?

Merhabalar herkese bundan 1.5 sene önce eski eşim tarafından yaşamız olduğum '' kötü bir olay var '' ( soru engelli yememek için tam net diyemiyorum ama yorumlarda derim )

Yaptığı şey yüzünden hastanelik oldum ve bu yaptığı şey zorlama ve suç sayıldığı için o gün polisler geldi yanıma bende her şeyi anlattım ( konumuz bu değil )

Ama ben bu olayı unutamıyorum. Özellikle annem beni tehdit ediyor sürekli onu istediğimi yapmamı istiyor yapmazsam herkese yaşadığım iğrenç olayı anlatacağını dile getiriyor

ve sürekli annem yüzünden olayı hatırlamakta kötü etkiliyor

Güncellemeler
+1 yıl
güç uygulayarak ( bağlama falan ) Anal denemesi ama önce olmayınca başka şeyler ile büyütmeye çalıştı ve bunun sonucu denediği şey içime kaçtı ve hastaneye götürmek zorunda kaldı ( Belki Allah sayesinde ondan kurtuldum zaten şiddet olan evlilikti ) Yazdıkça kötü oluyorum ama...
Güncellemeler
+1 yıl
yine akrabalar benimle ilgili kötü düşünür diye korkuyorum bir yandan da zaten bir mesleğim var ayda 25k kazanıyorum herkesle iletişimi kesip ayrı yere çıkıp kendi düzenimi kurmak. sizce bunu yapmalıyım beni tehdit eden anneyi görmek bile istemiyorum

Yaşadığım travmayı atlatamıyorum ne yapabilirim?
Cevapla