Nişanlımın ailesine karşı nasıl davranmalıyım?

Merhaba, ben şu an nişanlıyım, 22 yaşındayım ve okuyorum.
Dün nişanlımın kardeşinin doğum günüydü kardeşi evli.
Beni de çağırdılar ben de gittim işte süse püse yardım falan edeyim diye.
Kardeşinin eşini sadece düğünlerinde görmüştüm bi iletişimim olmadı kendisiyle daha dün tanıştım.
Benim giyimimi açık buldu. Niye eskort gibi giyindin doğum günü kutlayacağız dedi. Ne diyeceğimi şaşırdım çünkü üzerimde bol kumaş pantolon ve göbeği açık olmayan crop vardı. Ona cevap verebilirdim ama neyse dedim bugün tartışma çıkmasın cevap vermeyeyim.
Biraz zaman geçtikten sonra nişanlımın annesiyle diğer kadın akrabaları ve bu kız birlikte benim fiziğimi makyajımı saçımı eleştirmeye başladılar. Ergen gibi davranıyorlardı gerçekten çok şaşırdım. Zayıf olduğum için kaynanam "benim oğlanın altında bayılır kız bu" dedi gelinine. Ben tek çocuğum akrabalardan da uzağız yani bilmiyorum bunlar normal mi değil mi evlenince nişanlanınca neler oluyor nasıl davranılıyor bilmiyorum. Olabildiğince saygılı olmaya çalışıyorum ama bunlara nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum. Çok rahatsız oldum ben sonra annem çağırıyor diyip çıktım oradan. Sorumsa şu; böyle olmaları normal mi? Değilse benim nasıl tepki vermem gerekiyor?
Nişanlımın ailesine karşı nasıl davranmalıyım?
Cevapla