Merhaba, ben şu an nişanlıyım, 22 yaşındayım ve okuyorum.
Dün nişanlımın kardeşinin doğum günüydü kardeşi evli.
Beni de çağırdılar ben de gittim işte süse püse yardım falan edeyim diye.
Kardeşinin eşini sadece düğünlerinde görmüştüm bi iletişimim olmadı kendisiyle daha dün tanıştım.
Benim giyimimi açık buldu. Niye eskort gibi giyindin doğum günü kutlayacağız dedi. Ne diyeceğimi şaşırdım çünkü üzerimde bol kumaş pantolon ve göbeği açık olmayan crop vardı. Ona cevap verebilirdim ama neyse dedim bugün tartışma çıkmasın cevap vermeyeyim.
Biraz zaman geçtikten sonra nişanlımın annesiyle diğer kadın akrabaları ve bu kız birlikte benim fiziğimi makyajımı saçımı eleştirmeye başladılar. Ergen gibi davranıyorlardı gerçekten çok şaşırdım. Zayıf olduğum için kaynanam "benim oğlanın altında bayılır kız bu" dedi gelinine. Ben tek çocuğum akrabalardan da uzağız yani bilmiyorum bunlar normal mi değil mi evlenince nişanlanınca neler oluyor nasıl davranılıyor bilmiyorum. Olabildiğince saygılı olmaya çalışıyorum ama bunlara nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum. Çok rahatsız oldum ben sonra annem çağırıyor diyip çıktım oradan. Sorumsa şu; böyle olmaları normal mi? Değilse benim nasıl tepki vermem gerekiyor?
Dün nişanlımın kardeşinin doğum günüydü kardeşi evli.
Beni de çağırdılar ben de gittim işte süse püse yardım falan edeyim diye.
Kardeşinin eşini sadece düğünlerinde görmüştüm bi iletişimim olmadı kendisiyle daha dün tanıştım.
Benim giyimimi açık buldu. Niye eskort gibi giyindin doğum günü kutlayacağız dedi. Ne diyeceğimi şaşırdım çünkü üzerimde bol kumaş pantolon ve göbeği açık olmayan crop vardı. Ona cevap verebilirdim ama neyse dedim bugün tartışma çıkmasın cevap vermeyeyim.
Biraz zaman geçtikten sonra nişanlımın annesiyle diğer kadın akrabaları ve bu kız birlikte benim fiziğimi makyajımı saçımı eleştirmeye başladılar. Ergen gibi davranıyorlardı gerçekten çok şaşırdım. Zayıf olduğum için kaynanam "benim oğlanın altında bayılır kız bu" dedi gelinine. Ben tek çocuğum akrabalardan da uzağız yani bilmiyorum bunlar normal mi değil mi evlenince nişanlanınca neler oluyor nasıl davranılıyor bilmiyorum. Olabildiğince saygılı olmaya çalışıyorum ama bunlara nasıl tepki vereceğimi bilmiyorum. Çok rahatsız oldum ben sonra annem çağırıyor diyip çıktım oradan. Sorumsa şu; böyle olmaları normal mi? Değilse benim nasıl tepki vermem gerekiyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer