Nişanlımın ailesine cevabım ne olmalı?

Merhabalar
Bu konu kafaya takılacak bir konu mu bilmiyorum ama içten içe beni kemiriyor. Nişanlımın aile üyeleriyle bir whatsapp grubu var. Dayılar, yengeler, teyzeler, enişteler, kuzenler, gelinler, damatlar vs.
Benimle birlikteyken ayyy artık sen de bizdensin deyip duruyorlar ki ben de artık samimiyet kurmaya başladığımızı düşünüyorum. Geçenlerde whatsapp grubunun konusu açıldı ayy sen neden yoksun ki grupta hemen ekleyelim dediler o sırada konu değişti ekleyemeden kaldı. Bi kaç gün sonra tekrar whatsapp grubunda konuşulan bi konudan bahsedildi ama beni ekleme konusu hiç açılmadı. Sizce beni aileden görmüyorlar mı? O grubun konusu açıldıkça artık sinir oluyorum. Seni de ekleyelim demeselerdi o grup hiç aklıma bile gelmiyordu ama lafını yaptıktan sonra eklemediler ya çok takıldım. Evlendikten sonra beni de ekleyeceklerini düşünüyorum ama evlilikten önce veya sonra farketmez artık o grupta olmak istemiyorum. İstemediğimi de belli etmek istiyorum. Sizce tekrar böyle bir şey söylerlerse ne demeliyim
Nişanlımın ailesine cevabım ne olmalı?
Cevapla