Nişanlımın ailesinin bana karşı tutumu?

1 yılı geçkın bir süredir nişanlıyım. Soruyorum size nişanlıyken gidip gelin kıza kıyafet alınmazmı harclık verilmez mi? En azından bizde adetler böyle her yerde böylede bizimkıler mi yapmıyor ben anlamadım artık :S
Güncellemeler
+1 yıl
ayrıca hiç gelip gitmiyorlarda. Farklı şehirlerdeyiz ama en son onlar geleli 7 8 ay oldu. Sonrasında biz gittikte biz gidelide 5 6 ay oldu nerdeyse. Sürekli bir bahane nedendir anlamadım
Nişanlımın ailesinin bana karşı tutumu?
Cevapla