Nişanlımın ailesine nasıl davranmalıyım?

Erkek arkadaşımla çok iyi anlaştığımız için kısa süre içinde evlenmeye karar verdik ve herşey çok çabuk gelişti. 5 aydir sevgiliyken geçtiğimiz haftasonu nisanlandik. Dün gece kayinvalidem arayıp nasılsın iyi misin tarzında 1 dakikalik bir görüşme yaptı. Kendimi kötü hissettim acaba benim mi aramam lazımdı? Ne sıklıkla aramam lazim? Kadini cok da tanimiyorum muhabbetimiz de yok. 2 tane gorumcem var onlarla muhabbetim cok iyi arkadas gibiyiz. Ama kayinvalideme nasil davranacagimi bilemiyorum.
Nişanlımın ailesine nasıl davranmalıyım?
Cevapla